جشنواره وب و موبایل یک عرصه بزرگ رقابتی بزرگ میان وبسایت‌ها و نرم افزارهای موبایل با بیش از ده‌ها هزار شرکت کننده است که نقش بسیار موثری در ارتقا سطح کیفی وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل در کشور ما داشته است. هر ساله در این جشنواره گروه‌های مختلفی به رقابت می‌پردازند و از میان آنها یک وب سایت و یک نرم افزار یا اپلیکیشن موبایل با رای داوران در بخش داوری به عنوان وب سایت و اپلیکیشن برتر انتخاب می‌شود، همچنین  یک وب سایت و نرم افزار نیز با رای مردم در بخش مردمی که توسط آرا و نظرات افراد و مخاطبین آن‌ها در دنیای مجازی انتخاب شده است به عنوان برترین وب سایت یا اپلیکیشن برگزیده معرفی می‌شود و تندیس برترین وب یا برترین نرم افزار به آن اهدا می‌شود. در بخش رای مردمی جشنواره اپلیکیشن و وب سایتی انتخاب می‌شود که محبوب صدها هزار نفر از مخاطبین بوده است. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا با برنده بخش مردمی در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آشنا شوید.

تراپی عنوان برترین سایت خدمات مالی و بانکی و پرداخت آنلاین از نگاه مردم در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را کسب نمود.

تراپی، برنده ی جشنواره وب و موبایل97

با افتخار باید بگوئیم که این بار با حمایت شما همراهان همیشگی، "وبسایت تراپی" موفق به دریافت تندیس بهترین وب سایت پرداخت آنلاین و خدمات ارزی، در جشنواره وب و موبایل ایران، از دیدگاه مردم شد و مخاطبان در دنیای مجازی، وب سایت تراپی را به عنوان بهترین وب سایت ارائه خدمات پرداخت ارزی و مالی برگزیدند.

 

مشاهده آرای جشنواره وب و موبایل ۹۷

جشنواره وب و موبایل

گرامیان، وجودتان همیشه قوت قلبی برای تلاش هر چه بیشتر ما در مسیر خدمت‌رسانی به شما بوده است. از اینکه در این دوره از مسابقات جشنواره وب و موبایل با رای خود ما را سرافراز کرده و مثل همیشه ما را مفتخر به حمایت خود نمودید، از شما صمیمانه تشکر می‌کنیم. قطعا این بار حضور موثرتری از ما در عرصه‌ی ارائه خدمات پرداخت ارزی و خدمات مالی خواهید دید.

در تمام این سال‌ها به علت آگاهی کامل از تمام مشکلات پرداخت‌های ارزی سعی کرده‌ایم تمامی خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه کرده همچنین با بهبود تکنیکال در عملکرد وبسایت و بالابردن سرعت آن، دسترسی به خدمات را برای شما آسان‌تر کنیم.

خدمات وب سایت تراپی

مجموعه تراپی از زمان تاسیس تاکنون به ارائه خدماتی در زمینه نقد کردن درآمد ارزی، ثبت نام در آزمون های بین المللی و پرداخت هزینه آن، پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر خارجی، رزرو بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل و اقامتگاه در خارج از کشور، تعیین وقت سفارت و پرداخت هزینه‌های دانشجویی، صدور کارت‌های اعتباری مجازی و ... مشغول به فعالیت بوده است.

اکنون به پاس حضور همیشگی و گرمتان، تلاش‌ مستمر خود را در راستای توسعه و پیشبرد همه جانبه این خدمات و ارائه خدمات بیشتر به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم بیش از پیش رضایت شما را جلب نموده و با شروعی نو شما فرهیختگان را از ارائه خدمات بی نظیر خود بهره‌مند سازیم.

تراپی برای انجام پرداخت آنلاین در وب سایت‌های خارجی که مربوط به ثبت نام آزمون های بین المللی، خرید از یک فروشگاه آنلاین، پرداخت هزینه‌ی وقت سفارت از یک کشور خارجی مانند کانادا، استرالیا، امریکا، انگلستان و ایتالیا، پرداخت هزینه رزرو هتل یا بلیط هواپیما و مواردی از این قبیل، که ممکن است به دلیل وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که به موجب آن بر سر راه شما قرار می‌گیرد و قادر به انجام آن نباشید، آماده‌ی خدمت رسانی می‌باشد و چنانچه به دلایل دیگر برای انجام اینگونه فعالیت‌ها با مشکل مواجه شده‌اید و یا هیچ‌گونه کارت اعتباری در اختیار ندارید، اصلا نگران نباشید. ما با کمال میل آماده‌ی خدمت رسانی به شما در زمینه‌ی انجام پرداخت‌های ارزی و خدمات مالی و صدور کارت های اعتباری مجازی هستیم.

جشنواره وب و موبایل

در مجموعه تراپی همواره تلاش نموده‌ایم تا با سرعت‌بخشی به انجام عملیات مربوط به خدمات پرداخت ارزی و پاسخگوئی سریع به سوالات و درخواست‌های شما با بهره‌مندی از همکاران مجرب و شکیبای خود بتوانیم به بهترین شکل ممکن نیازهای شما را برآورده سازیم و تلاش‌های مضاعف خود را در جهت ارائه‌ی خدمات نو و کارا در آینده‌ای نزدیک به کار گرفته‌ایم. پس مهربانان حضور سبزتان را از ما دریغ ننمائید و با بیان نظرات و پیشنهادات سازنده خود همچنان ما را در نیل به اهداف بزرگ‌مان که ارائه خدمات به شما عزیزان در سریع‌ترین زمان ممکن و پایین‌ترین هزینه می‌باشد یاری نمائید.

از صبر و شکیبائی تان قدردانی می‌نمائیم و در پایان مجددا نهایت سپاس و قدردانی خود را خدمت شما دوستان ابراز می‌داریم. لطفا همچنان با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 02 اسفند 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر