دوستان عزیز آیا شما تا به حال خرید آنلاین انجام داده اید؟ آیا با مزایای خرید آنلاین آشنائی دارید؟ اصلا چرا این روز ها انجام خرید ها به صورتی اینترنتی بسیار باب شده است. پاسخ این سوالات بسیار ساده است. زمانی که شما خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهید، در وهله ی اول در زمان خود بسیار صرفه جوئی می نمائید چرا که هنگامی که در منزل نشسته اید؛ از طریق رسانه های مختلف به دنیای وب متصل شده و وارد وب سایت مورد نظر خود شده و پس از انتخاب آیتم مورد نظر، و نیز پرداخت اینترنتی وجه مربوطه، به راحتی خرید می کنید. به این ترتیب دیگر برای همیشه، با مراجعه به فروشگاه و صرف مدت زمان زیادی در خیابان و  ترافیک بین ماشین ها خدا حافظی خواهید کرد. اما در کنار بسیاری از مزایایی که خرید اینترنتی برای مشتریان به همراه دارد، یک دغدغه ی ذهنی برای همه ی ما نیز وجود دارد و آن این است که ایا سایتی که از آن خرید می کنیم معتبر است یا نه؟ گاهی نیزنگران این هستییم که حالا که سایت معتبری برای خرید پیدا کرده ایم، چگونه پرداخت های خود را انجام دهیم چرا که ممکن است به طور مثال کارت های اعتباری در اختیار نداشته باشیم. در این مقاله قصد داریم تا یک وب سایت معتبر برای انجام خرید اینترنتی را به شما عزیزان معرفی نمائیم به نام وب سایت معتبر سوق (souq) دبی، به آدرس اینترنتی uae.souq.com . لطفا تا پایان مراحل همراه ما باشید.

مراحل انجام خرید اینترنتی از وب سایت سوق (souq)

مرحله ی اول : ابتدا به آدرس اینترنتی https://uae.souq.com مراجعه نموده و مطابق آنچه در عکس زیر نشان داده شده است، در بخش جستجو، به جستجوی محصول مورد نظر خود بپردازید.

در اینجا یک لیستی از انواع آیتم های مشابه با آنچه مد نظر شما است، نمایش داده می شود. شما می بایست آیتم مود نظر خود را انتخاب نموده و به مرحله ی بعد بروید.

مرحله دوم : در این بخش از میان محصولات ارائه شده، بر روی محصول مود نظر خود کلیک نمائید.

حال عکس ایتم مورد نظر شما به همراه ویژگی ها و جزئیات مربوط به آن برای شما ظاهر می شود. توصیه می شود که این ویژگی ها را به دقت مطالعه نمائید. مواردی که مربوط به گارانتی و تخفیفات است را به خوبی مد نظر قرار دهید. پس از مطالعه ی کلیه ی موارد و اطمینان از انتخاب خود، گزینه ی " add to card" را انتخاب نمائید.

مرحله سوم : در این مرحله برای ادامه ی فرآیند خرید، گزینه ی "procced to checkout" را انتخاب نمائید.

سوق (souq)

مرحله چهارم : در این مرحله، چنانچه از قبل در این وب سایت اکانتی داشته اید، که به راحتی "sign in" نموده و وارد اکانت خود می شوید. اما چنانچه اکانتی در این وب سایت ندارید، گزینه ی " sign up" را انتخاب نمائید.

سوق (souq)

مرحله پنجم : در این مرحله اطلاعاتی که از شما خواسته شده را وارد نمائید.

سوق (souq)

مرحله ششم : موارد خواسته شده در این قسمت را نیز با اطلاعات مربوط به آن پر نمائید.

سوق (souq)

در اینجا تقریبا به مراحل پایانی و مرحله ی تکمیل خرید نزدیک شده اید. کافیست در آخر در صفحه ای که در مرحله ی بعدی ظاهر می شود، گزینه ی "place order" را انتخاب نمائید تا به مرحله ی پرداخت برسید.

خدمت تراپی برای خرید  اینترنتی از وب سایت سوق (souq)

بسیاری از عزیزان در این مرحله با مشکل مواجه می شوند. باید به شما بگوئیم که دوستان همیشگی، اصلا نگران انجام پرداخت برای خریدهای اینترنتی خود از وب سایت سوق (souq) نباشید. فقط کافیست از طریق لینک زیر اقدام نموده و این کار را به ما بسپارید. شما می بایست ازطریق لینک زیر،لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید تا پرداخت شما در اسرع وقت و کاملا مطمئن انجام گیرد.

پرداخت هزینه ی خرید از وب سایت سوق (souq)

 

به این ترتیب، به همین سادگی، شما یک خرید اینترنتی از وب سایت سوق (souq) انجام دادید. از توجه و همراهی شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم.

تاریخ انتشار 05 امرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر