در میان انواع روش‌های متنوعی که برای خرید از سایت‌های خارجی وجود دارد، خرید با مستر کارت و ویزا کارت یکی از رایج‌ترین شیوه‌های پرداخت هزینه خرید می باشد. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم آموزش خرید با ویزا و مستر کارت را برای شما عزیزان آموزش دهیم. پس به منظور آشنایی با نحوه خرید با مستر کارت ، نحوه پرداخت با ویزا کارت و پرداخت با مستر کارت تا انتهای این مقاله با تراپی همراه باشید.

آموزش نحوه خرید با مستر کارت و ویزا کارت

قبل از آموزش نحوه خرید با ویزا و مستر کارت، لازم است به این سوال پاسخ دهیم که آیا امکان خرید با ویزا کارت در ایران وجود دارد و آیا از مستر کارت در ایران می توان برای پرداخت هزینه های خرید استفاده کرد یا نه؟!

آیا خرید با ویزا کارت و مسترکارت در ایران امکان‌پذیر است؟

قبل از اینکه نحوه خرید با مسترکارت را به شما عزیزان آموزش دهیم، بهتر است به این موضوع بپردازیم که آیا می‌توان از این کارت‌های اعتباری برای خرید در ایران استفاده کرد یا نه؟

نحوه خرید با مستر کارت

در واقع پاسخ این سوال مثبت است. با وجود تحریم هایی که بر علیه کشور عزیزمان وجود دارد، اما امکان استفاده از خرید با ویزا کارت و مستر کارت برای کاربران ایرانی وجود دارد. در واقع شما می توانید برای خرید از سایت های معتبر خارجی نیز از طریق خرید با ویزا کارت در ایران اقدام کنید.

نحوه خرید با ویزا کارت در ایران

همان‌طور که گفته شد امکان خرید با این کارت‌های اعتباری در ایران وجود دارد اما نه به طور مستقیم؛ دلیل آن هم وجود تحریم هاست. بنابراین، برای این منظور شما می‌توانید از طریق شرکت های خدمات ارزی که نقش واسطه را دارند برای خرید با مستر کارت و ویزا کارت اقدام نمائید.

برای خرید با مستر کارت و خرید با ویزا کارت لازم است که ابتدا کارت مورد نظر خود را تهیه کنید. ما در شرکت پرداخت های ارزی تراپی در حوزه ی صدور مستر کارت و ویزا کارت خدمات خود را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

اگر به دنبال روشی آسان برای پرداخت های ارزی بین المللی هستید، می توانید ویزا و مستر کارت را به واسطه شرکت های خدمات پرداخت ارزی ، تهیه کنید و پس از آشنایی با نحوه خرید با مستر کارت و ویزا کارت ، در لحظه پرداخت های خود را انجام دهید.

به واسطه تراپی شما می توانید نسبت به خرید این کارت‌ها اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که کارت‌هایی که توسط مجموعه تراپی صادر می‌شوند هم از نوع فیزیکی و هم از نوع مجازی می‌باشند. به همین دلیل ابتدا لازم است تصمیم بگیرید که برای چه نوع استفاده ای قصد دریافت این کارت را دارید، پس از آن سفارش خود را ثبت نمائید.

به عنوان مثال، در صورتی که قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارید، می‌توانید از ویزا کارت مجازی و یا مسترکارت مجازی استفاده کنید. اما هنگام سفر به کشورهای خارجی نیاز دارید که از سایر مزایای مستر کارت و ویزا کارت نیز بهره مند شوید،  پس باید یا ویزا کارت فیزیکی یا مسترکارت فیزیکی خریداری نمایید.

اگر قصد دارید راهی آسان و سریع برای پرداخت های بین المللی خود انتخاب کنید، بهتر است پس از آشنایی با نحوه خرید با مستر کارت و ویزا کارت ، یکی از این کارت های اعتباری را تهیه کنید و یا پرداخت های ارزی خود را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی بسپارید.

نحوه خرید با ویزا کارت

آموزش خرید با ویزا و مستر کارت

اگر تجربه ی خرید از سایت های خارجی را داشته باشید، حتما می دانید که انواع روش های پرداخت هزینه در آن وب سایت ها وجود دارد و شما می توانید به دلخواه خود روش پرداخت را انتخاب کنید.

اما در میان انواع روش‌های مختلف که برای پرداخت هزینه در سایت‌های خارجی وجود دارد، پرداخت از طریق این دو کارت اعتباری و خرید اینترنتی با ویزا کارت و پرداخت با مستر کارت ، جز روش های بسیار ساده است و در لحظه انجام می‌شود.

فرقی نمی‌کند که قصد خرید از کدام یک از سایت‌های خارجی را دارید، چرا که نحوه خرید با مستر کارت و ویزا کارت در تمامی آن‌ سایت ها تا حد زیادی مشابه همدیگر می‌باشد. در ادامه جزئیات بیشتری را در ارتباط با نحوه خرید با مستر کارت ارائه داده ایم.

آموزش نحوه پرداخت با ویزا کارت | آموزش خرید با مستر کارت

در این بخش از مقاله به ذکر اطلاعاتی پرداخته ایم که برای پرداخت با ویزا کارت و مستر کارت به آن ها نیاز دارید.

اطلاعاتی که برای انجام خرید به آن‌ها نیاز دارید عبارتست از:

  • نام دارنده کارت (در فرم‌های مختلف، نام‌های متفاوتی برای این بخش در نظر گرفته شده است. مانند Name on Card ،Account Name ،Cardholder Name و Billing Name. به خاطر داشته باشید که بهتر است از همین نام دارنده کارت برای سایر بخش‌های انجام خرید و یا پرداخت استفاده نمایید. به عنوان مثال زمانی که قصد رزرو هتل را در سایت‌های خارجی مانند بوکینگ دات کام و ... را دارید بهتر است که نام رزرو کننده با نام صاحب کارت یکی باشد. چرا که در غیر این صورت اگر هر مشکلی ایجاد شود، این مغایرت می‌تواند دردسرساز باشد.)
  • شماره کارت (شماره 16 رقمی که روی کارت ثبت شده و باید در بخش card number وارد شود.)
  • تاریخ انقضا کارت: تاریخ انقضا کارت که در کارت‌های مختلف با نام‌های EXP.Date، Expire Date روی کارت ثبت شده است،جزء مواردی است که برای انجام خرید با ویزا کارتت و مسترکارت وارد کردنش الزامی است.
  • کد سه رقمی کارت: وارد کردن این کد سه رقمی که با نام‌های CV ،CVV2، CVC2 و Security Code روی کارت حک شده است، در برخی از سایت‌ها اجباری و در برخی دیگر اجباری نمی‌باشد.
  • بیلینگ آدرس (Billing address): بیلینگ آدرس یکی دیگر از مواردی است که وارد کردن آن در برخی از سایت‌ها اجباری و در برخی دیگر لازم نمی‌باشد. به طور پیش فرض شما باید آدرسی را وارد کنید که هنگام خرید ویزا کارت یا مسترکارت به بانک ارائه کرده‌اید. البته در صورتی که قرار نیست کالایی برای شما ارسال شود، می‌توانید یک آدرس دلخواه در این بخش وارد کنید. اما به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه نمی‌توانید از آدرس کشور ایران استفاده کنید.

نحوه پرداخت با ویزا کارت

کلام پایانی

در این مقاله نحوه خرید با مسترکارت و نحوه خرید یا مسترکارت اشنا شدید. بنابراین شما می توانید از طریق نکات مربوط به آموزش خرید با مستر کارت و آشنایی با نحوه پرداخت با ویزا کارت ، به آسانی پرداخت های بین المللی خود را انجام دهید.

 لازم به ذکر است که با وجود دریافت نکات مربوط به آموزش خرید با ویزا و مستر کارت ، امکان خرید این دو نوع کارت در ایران توسط خود شما وجود ندارد. اما در صورتی که شما تمایلی به خرید این کارت‌ها دارید می‌توانید این کار را به تراپی بسپارید.

دوست عزیز! حتی اگر مایل به خرید ویزا و مستر کارت نیستید، می توانید برای پرداخت های ارزی خود روی کمک ما حساب کنید و برای پرداخت های بین المللی خود درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

تاریخ انتشار 02 آبان 1400
نویسنده  پریسا رضایی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    مجیدی ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    برای پرداخت هزینه دانشگاه در کشور اوکراین به یک کارت نیاز دارم که بتونم پرداخت شهریه را از طریق ویزا یا مستر کارت انجام بدم
    خدمات شما در این زمینه به چه صورت می باشد ؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر کارت چه فیزیکی چه مجازی صادر نمیشود
      شما میتوانیدپس از احراز هویت در سایت سفارش خرید با ویزامسترکارت را ثبت نمایید تاسفارش شما با ویزامسترکارت مجموعه انجام شود

  • تصویر آواتار
    دریا سبحانی ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام چطور میتونم حساب کاربریمو شارژ کنم توضیح میدید؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      در سایت تراپی، برای انجام سفارش‌ها نیازی به شارژ کردن حساب کاربری نیست. شما می‌توانید پس از ثبت هر سفارش مبلغ محاسبه شده را از طریق درگاه بانکی پرداخت نمایید. از همین رو لازم نیست از قبل در حساب کاربری خود مبلغی را نگهداری کنید

  • تصویر آواتار
    زرندی ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    به طور کلی چه پرداخت هایی از طریق ویزا مسترکارت انجام میشه؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۶ تیر ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      به طور کلی:
      پرداخت وقت سفارت کشورهای مختلف
      پرداخت Sevis Fee
      پرداخت پروازهای بین المللی و هتل ها
      ثبت نام آزمون های بین المللی آیلتس و تافل
      پرداخت هزینه ی دانشگاه ها و آزمون های بین المللی
      کلیه ی پرداخت هایی که درگاه ویزا و مسترکارت دارند

فرم ارسال نظرات کاربر