شما از طریق ساخت مستر کارت می توانید از خدمات این شرکت بزرگ مالی که در سراسر دنیا بسیار شناخته شده و محبوب است، بهره مند شوید. پس از ساخت حساب مستر کارت، بنا به درخواست شما انواع کارت های بانکی و اعتباری این شرکت برای شما صادر خواهد شد. البته این امر تنها برای افرادی که ساکن خارج از کشور هستند به سادگی قابل انجام است، اما در کشور عزیز ما ایران، به دلیل وجود تحریم ها، ساخت مستر کارت به سادگی توسط خود فرد امکان پذیر نیست. با ما همراه شوید تا شما را با چگونگی ساخت حساب مستر کارت برای کاربران ایرانی آشنا کنیم.

حتما بخوانید :

مسترکارت چیست؟

شارژ مستر کارت

آموزش خرید با مستر کارت

آشنایی با نحوه ساخت مستر کارت

با توجه به این که شما ساکن ایران هستید یا خارج از کشور، بنا به شرایط مختلف مثل شرایط سنی ، اعتباری که در آن کشور دارید و ... به روش های مختلف می توانید برای ساخت حساب مستر کارت اقدام نمائید. حتی امکان ساخت مستر کارت رایگان نیز وجود دارد. اپلیکیشن های مختلفی برای این کار وجود دارد، اما این روش به کاربران ایرانی توصیه نمی شود. به این دلیل که ما در ایران تحریم هستیم و این ممکن است مشکلاتی را برای حساب مستر کارت شما در آینده به وجود آورد.

چاره ی این کار به دست ماست. شما دوست عزیز که از ایران قصد ساخت حساب مستر کارت را دارید، لازم است که این کار را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی بسپارید. ما در تیم تراپی افتتاح حساب مستر کارت یا همان ساخت حساب مستر کارت را برای شما انجام خواهیم داد. برای آگاهی از نحوه ی انجام کار همچنان با ما همراه باشید.

ساخت مستر کارت رایگان در ایران

چرا اقدام به ساخت مستر کارت رایگان نکنیم؟

پیش تر گفتیم که امکان ساخت مستر کارت رایگان وجود دارد؛ اما توصیه ما این است که سراغ چنین سایت ها و افراد برای ساخت حساب مستر کارت رایگان نروید، به این دلیل که ممکن است آن افراد اقدام به ساخت مستر کارت فیک به جای مستر کارت قانونی کرد باشند و عملا شما به دردسر خواهید افتاد و حساب مستر کارت شما هیچ کاربردی نخواهد داشت.

پس همراهان عزیز تراپی، ما به شما توصیه می کنیم که هر اقدامی را در هر زمینه ای قرار است انجام دهید، حتما قبل از آن با افراد کارآزموده و حاذق در آن حوزه مشورت نمائید و به عبارت دیگر کار را به کاردان بسپارید!

آموزش نحوه ساخت مستر کارت قانونی 

مجموعه تراپی، متشکل از متخصصان حرفه ای در امر خدمات مالی بین المللی، سال هاست که فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده و تا کنون به مدد خداوند منان توانسته است رضایت خاطر کلیه ی مشتریان را جلب نماید. شما می توانید با خیال راحت ساخت مستر کارت را به اعضای تیم تراپی بسپارید. در مجموعه تراپی ساخت مستر کارت قانونی و کاملا اصولی انجام خواهد شد.

همراه ما باشید تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با ساخت حساب مستر کارت دریافت نمائید.

مستر کارت، این شرکت معتبر مالی که کاربران زیادی در جهان دارد، امکاناتی را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت های ارزی خود را در هر کجا که هستند انجام دهند. برای بهره مندی از امکانات مستر کارت باید اقدام به ساخت مستر کارت نمائید.

مدارک لازم برای ساخت حساب مستر کارت

برای افتتاح حساب مستر کارت لازم است که با شرایط و قوانین مستر کارت آشنا شوید و از صلاحیت های لازم برای این کار برخوردار باشید. مدارکی که برای ساخت مستر کارت به آن ها نیاز دارید عبارتست از :

  • اطلاعات و مشخصات هویتی، ارائه کپی پاسپورت و یا یک کارت شناسایی معتبر
  • آدرس محل سکونت، ارائه صورت حساب بانکی، یکی از قبوض برق، تلفن و ...، و یا ارائه اجاره نامه محل سکونت
  • واریز مبلغ مشخصی که از سوی بانک مربوطه تعیین شده است

البته لازم است بدانید که بانک های مختلف ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشند و مدارک بیشتری از شما بخواهند.

به این ترتیب ساخت مستر کارت از ایران به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. اما دوستان گرامی بابت این قضیه به هیچ عنوان نگران نباشید و این کار را به ما در تیم تراپی بسپارید.

واگذاری ساخت مسترکارت به شرکت های معتبر

ساخت مستر کارت توسط تراپی

همانطور که ملاحظه کردید در بخش قبلی ذکر شده است که آدرس محل سکونت شما جز اطلاعات لازم برای ساخت حساب مستر کارت است و به دلیل تحریم کاربران ایرانی، شما نمی توانید آدرس محل سکونت خود در ایران را وارد نمائید.

تیم تراپی بسیار هوشمندانه و کاملا قانونی این مشکل را برای شما عزیزان حل نموده است. بنابراین اگر قصد ساخت مستر کارت قانونی را دارید، کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر به ما اعلام نمائید.

برای درخواست افتتاح حساب مستر کارت، کلیک کنید!

تیم تراپی پس از دریافت درخواست شما، بررسی های لازم را انجام خواهد داد و اقدامات لازم را جهت ساخت مستر کارت برای شما انجام خواهد داد.

کلام پایانی

به این دلیل کاربران ایرانی تحریم هستند و ساخت مستر کارت قانونی به سادگی برای آن ها امکان پذیر نیست و ممکن است افراد کلاهبردار به بهانه ی ساخت مستر کارت رایگان، اقدام به ساخت مستر کارت فیک برای آن ها نمایند؛ توصیه می شود که حتما ساخت حساب مستر کارت را به سایت خدمات پرداخت ارزی آنلاین بسپارید.

از توجه و همراهیتان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 29 مهر 1400
نویسنده  سحر طاهری
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر