دوست عزیز، حتما شما با شرکت ویزا و کارت های بانکی و اعتباری که توسط این شرکت صادر می شود، آشنا هستید. اگر قصد سفر به خارج از کشور را داشته باشید، توصیه می شود یکی از این کارت ها را همراه خود داشته باشد و ویزا کارت می تواند انتخاب مناسبی باشد. برای داشتن ویزا کارت باید برای ساخت ویزا کارت اقدام کنید. در این مقاله مهم ترین مطالبی را که لازم است در ارتباط با چگونگی ایجاد حساب ویزا کارت بدانید را آورده است. لطفا با ما همراه باشید.

مقاله مرتبط: نحوه خرید با ویزا کارت

برای ساخت ویزا کارت به این نکته مهم توجه کنید

قبل از هر چیز لازم از این موضوع آگاهی داشته باشید؛ موسسات و سایت های زیادی هستند که به کاربران ایرانی، ساخت ویزا کارت رایگان را پیشنهاد می دهند و در واقع با این پیشنهاد آن ها را فریب می دهند، ولی کاری که آن ها به اسم ساخت حساب ویزا کارت رایگان انجام می دهند، در واقع ساخت ویزا کارت فیک است که قطعا قابل استفاده نیست و عملا کاربردی ندارد.

دلیل اصلی این کلاهبرداری ها و سوء استفاده از اعتماد کاربران، تحریم کاربران ایرانی است و از آنجا که یک کاربر ایرانی به راحتی نمی تواند ساخت ویزا کارت را انجام دهد، برخی از افراد سود جو پیشنهاد ساخت حساب ویزا کارت را به کاربران می دهند در حالی که در واقع قادر به انجام این کار نیستند و گاهی آن ها را مجبور به پرداخت هزینه های قابل توجهی نیز می کنند.

بنابراین اگر قصد ساخت حساب ویزا کارت در ایران را دارید، حتما این کار را به شرکت های معتبر خدمات پرداخت ارزی بسپارید. همچنان با ما همراه باشید تا راهنمایی های لازم را در مورد ساخت ویزا کارت در ایران دریافت کنید.

کلاهبرادی با عنوان ساخت ویزا کارت

ایجاد ساخت ویزا کارت چه اهمیتی دارد؟

با توجه به اینکه شرکت ویزا یکی از معتبرترین شرکت های مالی در دنیا می باشد و خدمات مطلوبی در حوزه پرداخت های ارزی برای کاربران ارائه داده است، افراد زیادی ترجیح می دهند که با ساخت ویزا کارت از امکانات این شرکت بزرگ مالی بهره مند شوند.

آیا با کاربردهای ویزا کارت آشنا هستید؟ در ادامه برای اینکه از اهمیت ساخت ویزا کارت آگاه شوید، کاربردهای ویزا کارت را ذکر کرده ایم.

ویزا کارت چه کاربردهایی دارد؟

پس از ایجاد حساب ویزا کارت، شما می توانید برای دریافت انواع کارت های بانکی و اعتباری ویزا، درخواست دهید.

البته کاربرد ویزا کارت برای ساکنان خارج از کشور بیشتر از کاربران ایرانی است. یا شما زمانی که در سفر به یک کشور خارجی هستید می توانید از کلیه ی خدمات این شرکت استفاده کنید. اما در ایران شما تنها می توانید پرداخت های آنلاین بین المللی را با ویزا کارت انجام دهید. با این وجود بد نیست کاربردهای ویزا کارت را بدانید :

  • امکان خرید از فروشگاه های فیزیکی مجهز به دستگاه pos
  • امکان برداشت وجه از دستگاه های ATM
  • امکان پرداخت هزینه های خرید از فروشگاه های آنلاین، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی، نقل و انتقالات ارزی بین المللی
  • به علاوه با توجه به نوع ویزا کارتی که در اختیار دارید می توانید از امتیازات در نظر گرفته شده برای آن کارت استفاده کنید. مثلا تخفیف های ویژه، دریافت پاداش و ... .
اگر قصد خرید از فروشگاه های خارجی را دارید، یا تراکنش های مالی بین المللی شما در ماه زیاد است و یا قصد سفر به خارج از کشور را دارید و مایل نیستید مبلغ زیادی پول نقد همراه خود ببرید، ساخت ویزا کارت می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

اکنون که با امکانات و کاربردهای ویزا کارت آشنا شدید، می دانید که ساخت ویزا کارت چه اهمیتی دارد.

امکاناتی که بعد از ایجاد حساب ویزاکارت در اختیار کاربر قرار می گیرد

انواع ویزا کارت

با توجه به شرایط متقاضیان و امتیاز آن ها، از سوی بانک ها و موسسات مالی معتبر، انواع ویزا کارت برای کاربران صادر می شود. شما می توانید با توجه به شرایط هر موسسه و نیاز خودتان، برای دریافت انواع ویزا کارت درخواست دهید.

انواع ویزا کارت عبارتست از :

  • کارت های اعتباری ویزا
  • دبیت کارت های ویزا
  • کارت های پیش پرداخت ویزا
  • گیفت کارت یا کارت های هدیه ویزا
  • ویزا کارت مجازی

مدارک لازم برای ایجاد حساب ویزا کارت

افرادی که می خواهند برای ساخت ویزا کارت اقدام نمایند، لازم است که ابتدا هویت فردی و هویت اقامتی آن ها اثبات شود. برای این منظور مدارک زیر لازم است :

  • گذرنامه یا پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، یا ارائه کارت شناسایی معتبر
  • آدرس محل اقامت فرد متقاضی در خارج از کشور

توجه کنید که : این آدرس، باید یک آدرس صحیح از محلی باشد که اقامتگاه شما در خارج از کشور است و به هیچ عنوان آدرس محل سکونت شما در ایران قابل قبول نیست، به این دلیل که کاربران ایرانی تحریم هستند.

مهم ترین مزیت های ساخت حساب ویزا کارت

  • پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته. شما می توانید اطلاعات سریع و دقیق در مورد انواع ویزا کارت، خدمات این شرکت به مشتریان و نحوه ی عملکرد آن ها را از طریق تماس با سیستم پشتیبانی شرکت ویزا به دست آورید.
  • ویزا کارت دارای خدمات مراقبت از مشتری می باشد. درصورتی که ویزا کارت شما مفقود شود یا به سرقت رود، می توانید از طریق تماس با Visa Global گزارش سرقت را اعلام نمائید و ویزا کارت شما سریعا جایگزین شود.
  • شما می توانید به سادگی گزارش سالیانه هزینه های کارت خود را برای ساده سازی بودجه بندی و برنامه ریزی مالی تان دریافت کنید. تمام هزینه های شما به دسته هایی مانند سفر و سرگرمی و رستوران ها و کالاها سازماندهی می شود. به علاوه اگر به جزئیات بیشتری نیاز دارید ، می توانید لیستی از تمام تراکنش های خود را در سال دریافت کنید.

مزیرت های ایجاد و ساخت حساب ویزاکارت

ایجاد حساب ویزا کارت توسط تراپی

پیش تر گفتیم به دلایل وجود تحریم ها بر علیه کشور عزیزمان ایران، ساخت ویزا کارت به سادگی توسط کاربران ایرانی انجام پذیر نیست. همچنین توصیه کردیم که به سرعت با مشاهده ی پیشنهاد ساخت حساب ویزا کارت رایگان، ساخت ویزا کارت مجازی رایگان و پیشنهاداتی از این قبیل جهت ایجاد حساب ویزا برای خود اقدام نکنید و کار را به افراد مطمئن و دارای اعتبار در این زمینه بسپارید.

تیم تراپی با به کار گیری نیروهای متخصص و کارآمد در زمینه خدمات پرداخت های ارزی بین المللی با سال ها تجربه درخشان در این عرصه توانسته است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهد و همواره رضایت مشتریان را راس کار خود قرار داده است.

چنانچه قصد دارید ساخت ویزا کارت را به صورت کاملا قانونی و با رعایت تمامی اصول مربوط به آن انجام دهید، می توانید با خیال راحت این کار را به تیم تراپی بسپارید. شما می توانید از طریق لینکی که در پایین مشاهده می کنید، درخواست خود را به ما اعلام نمائید. پس از آن ایجاد حساب ویزا کارت در اسرع وقت برای شما انجام خواهد شد.

برای درخواست افتتاح حساب ویزا کارت، کلیک کنید!

کلام پایانی

اگر طی ماه یا سال تراکنش های ارزی زیادی دارید و شرکت ویزا را برای این کار انتخاب کرده اید، لازم است که حساب ویزا کارت داشته باشید. به منظور اجتناب از ساخت ویزا کارت فیک و غیرقانونی، می توانید ساخت ویزا کارت را به شرکت های خدمات مالی بین المللی معتبر بسپارید. پس برای ایجاد حساب ویزا کارت هم اکنون به وب سایت تراپی مراجعه نمائید.

تاریخ انتشار 30 مهر 1400
نویسنده  سحر طاهری
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
انواع مستر کارت
مستر کارت چیست
نحوه خرید با مستر کارت
ویزا کارت چیست
ساخت ویزا کارت
ساخت مستر کارت
تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت چیست؟
پرداخت هزینه ریپورت آزمون تافل iBT
ویزا کارت هک شده چیست؟
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    mahdi asgari ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    حداقل زمان صدور ویزا کارت مجازی چقدره

    • تصویر آواتار
      روستا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر ویزا کارت چه فیزیکی چه مجازی ارایه نمیشود
      اگر خرید داشته باشید از درگاه ویزا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید، سفارش شما با ویزا کارت مجموعه انجام خواهد شد

فرم ارسال نظرات کاربر