در مقاله پی پال چیست؟ سیستم پرداخت الکترونیکی پی پال (Paypal) آشنا شدید، همچنین برای شما نکات مهمی را که در مورد این درگاه پرداخت الکترونیکی باید بدانید، بیان کردیم و نیز گفتیم که پی پال پرداختهای بین المللی را برای فریلنسرها بسیار آسان کرده است. در مقاله معایب و مزایای پی پال (paypal) چیست؟ شما را از مزایا و معایب سیستم پرداخت الکترونیک پی پال مطلع ساختیم و آموزش ساخت حساب پی پال آن را نیز برای شما آموزش دادیم. پیشتر نیز برای شما گفتیم که سیستم پرداخت الکترونیک stripe چیست و چه تفاوت‌ های استرایپ و پی پال چیست. در این مقاله نیز با تراپی همراه شوید تا شما را با سیستم پرداخت پی پال پرو (paypal pro)  آشنا نمائیم.

پی پال پرو (PayPal Pro)

آشنایی با سیستم پرداخت الکترونیک پی پال پرو (paypal pro)

پی پال پرو (paypal pro) یک راه پردازشی پرداخت است که بر اساس تکنولوژی پی پال ساخته شده است و امکان خرید آنلاین، تبادلات مالی کسب و کارها و همچنین خرید با استفاده از کارت‌های اعتباری به صورت اینترنتی و امکان انجام تراکنش‌ها با استفاده از موبایل را برای کاربران فراهم کرده است. مهم‌تر از همه‌ی این‌ها در این سیستم جدید پرداخت پی پال، کاربر می‌تواند صفحات پرداخت خود را جهت کنترل کامل تراکنش‌ها، ایجاد و میزبانی کند.

هزینه‌ی تراکنش‌ها در پی پال پرو (paypal pro)

با استفاده از پی پال پرو (paypal pro) کاربران هزینه‌ای معادل 2.9% از هر 0.3 دلار به ازای هر تراکنش، متحمل می‌شوند. که این می‌تواند برای شرکت‌های بزرگ بسیار مفید و به صرفه باشد. در این سیستم مالیات پی پال در صورت استفاده از کارت‌های دبیت کارت، کارت‌های اعتباری، کارت هدیه و ... هزینه‌ی تراکنش‌ها یکسان است.

نکته‌ای که در مورد سیستم پرداخت پی پال پرو (paypal pro) وجود دارد این است که در سیستم پی پال پرو (paypal pro) برای تکمیل فرایند خرید، نیازی نیست که مشتریان اکانت پی پال داشته باشند. همچنین امکان پرداخت آنلاین برای کاربران توسط پی پال پرو (paypal pro)، پرداخت از طریق تلفن، فکس و پایانه‌های مجازی نیز وجود دارد.

مزایای پی پال پرو (paypal pro)

در این بخش از مقاله به بیان برخی از مهم‌ترین مزایای سیستم پرداخت اینترنتی پی پال پرو (paypal pro) برای شما خواهیم پرداخت.

  • از جمله مزایای پی پال پرو (paypal pro) این است که چنانچه شما به تازگی یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کرده باشید و به یک درگاه پرداخت  الکترونیکی نیاز داشته باشید که امکان پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری بدون نیاز به داشتن اکانت پی پال را برای کاربران فراهم کرده باشد، پی پال پرو (paypal pro) می‌تواند گزینه‌‌ی مناسبی برای شما باشد. این درگاه پرداخت الکترونیکی برای شما امکان پرداخت از طریق کارت اعتباری، دبیت کارت، کارت هدیه و همچنین کارت‌های اعتباری پی پال را با ایجاد شرایط بسیار امن و با به کارگیری تکنولوژی پی پال فراهم کرده است.
  • سیستم پی پال پرو (paypal pro) به شما این اجازه را می‌دهد که بر اساس نیاز کسب و کار خود، تغییرات لازم را در این سیستم ایجاد کنید و به عنوان یک پلتفرم پرداخت سازمانی واقعی، می‌توانید  آن را به اقتضای نیازهای خود به کار گیرید.

پی پال پرو (PayPal Pro)
  • ثبت اطلاعات پرداخت در این پلتفرم کاملا خصوصی سازی شده است. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید برای مشتریان خود تجربه‌ی منحصر به فرد و مثبتی را در زمینه‌ی وارد کردن اطلاعات پرداخت و پرداخت هزینه به وجود آورید.
  • از جمله مزایای دیگر پی پال پرو (paypal pro) می‌توان به این ویژگی اشاره کرد که هنگام پرداخت با این سیستم، کامپیوتر شما، تبلت و یا تلفن هوشمندتان به طور بسیار موثر تبدیل می‌شود به نمونه ای از دستگاه‌های خودپرداز. به این معنا که از طریق وسیله‌ای که مورد استفاده قرار می‌دهید می‌توانید فاکتور یا اینویس پی پال را بدون نیاز به وارد شدن به حساب کاربری‌تان به صندوق ورودی مشتریان ارسال نمائید. و به طور کلی می‌توان گفت با استفاده از پی پال پرو (paypal pro) پرداخت‌های شما با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
  • مزیت دیگر پرداخت با استفاده از پی پال پرو (paypal pro) این است که به محض اینکه تراکنشی انجام شد، شما می‌توانید پس از گذشت چند دقیقه، به آن دسترسی داشته باشید.

در این مقاله شما را با یک سیستم پرداخت الکترونیکی دیگر به نام پی پال پرو (paypal pro) آشنا کردیم و برای شما گفتیم که چه امکانات جدیدی در این پلتفرم ارائه شده است. امید است مطالب ذکر شده مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. لطفا نظرات سازنده و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 16 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر