اگر شما یکی از دارندگان حساب بیزینس پی پال هستید و نیاز به صدور فاکتور برای مشتریان خود دارید، می توانید از Invoic  پی پال استفاده کنید.Invoice  پی پال یکی از امکاناتی است که از سوی درگاه پرداخت پی پال در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است تا بتوانند از این طریق برای مشتریان خود فاکتور صادر کنند. به منظور آشنایی بیشتر با Invoice  پی پال و نحوه ی ایجاد آن با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : فواید درگاه پرداخت ارزی چیست؟

آنچه لازم است در موردInvoice  پی پال بدانید!

در این بخش از مقاله برای شما خواهیم گفت که Invoice  پی پال چیست و چگونه می توانید Invoice  در پی پال ایجاد کنید. 

Invoice پی پال چیست و چگونه کار می کند

Invoice  پی پال چیست؟

Invoice  پی پال یکی از امکانات موجود در سیستم پرداخت های ارزی پی پال است که ارسال فاکتورهای حرفه ای و سفارشی را برای شما ساده می کند.

به این ترتیب که پی پال لینک فاکتور را برای مشتری ارسال می کند و مشتری شما پس از مشاهده دقیق جزئیات فاکتور ، مبلغ مشخص شده را با کارت اعتباری ، دبیت کارت ، اعتبار حساب PayPal خود به صورت ایمن پرداخت می کند. فرقی نمی کند مشتری کدام یک از روش های پرداخت را انتخاب می کند ، در هر صورت شما از این طریق پول خود را در عرض چند دقیقه دریافت خواهید کرد.

مقاله مرتبط: پی پال چیست ؟

Invoice  پی پال چه امکانات دیگری دارد؟

یکی دیگر از امکانات Invoice  پی پال این است که شما می توانید فاکتورهای خود را نیز مدیریت کنید. به این ترتیب که می توانید وضعیت فاکتورها ، ثبت دستی پرداخت ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. به علاوه امکان مدیریت فاکتورها از طریق وب سایت PayPal ، برنامه تلفن همراه کسب و کار PayPal یا API صورتحساب موجود در سایت نیز وجود دارد.

چگونگی ایجاد و ارسال Invoice  پی پال

ایجاد و ارسال Invoice  پی پال رایگان است و نیازی نیست که شما هیچ هزینه ای برای تنظیم یا لغو یک فاکتور بپردازید. همچنین هیچ هزینه ماهانه ای برای ایجاد و ارسال Invoice  پی پال برای کاربران وجود ندارد.

ارسال و مدیریت فاکتور هزینه ای برای شما ندارد و شما فقط همان هزینه پردازش استاندارد PayPal را پرداخت می کنید. همچنین برای ادغام صورتحساب مستقیماً در سیستم مدیریت سفارش خود می توانید از API فاکتور نیز استفاده کنید.

در ادامه نحوه ی ایجاد Invoice  پی پال را که بسیار هم ساده است برای شما آورده ایم.

برای ایجاد Invoice  پی پال این مراحل را همراه ما انجام دهید :

1. به ابزار فاکتور در حساب PayPal خود بروید.

2. فاکتور خود را سفارشی کنید و سپس یا گزینه ی Send یا ارسال را کلیک کنید تا بلافاصله ارسال شود. حتی اگر هم اکنون قصد ارسال لینک فاکتور را ندارید، می توانید یک نسخه پیش نویس از آن را ذخیره کنید.

Invoice پی پال

بسیاری از دوستان این سوال را پرسیده اند که آیا Invoice  پی پال به صورت بین المللی هم ارسال می شود؟ در پاسخ به این عزیزان باید بگوئیم که بله! برای ارسال فاکتور به کشور دیگر نیازی به انجام کار خاصی نیست. فقط کافیست فاکتور را به آدرس ایمیل مشتری ایجاد نمائید. پس از آن سیستم Invoice  پی پال آن فاکتور را به آدرس ایمیل مشتری ارسال می کند.

اگر مشتری شما حساب PayPal داشته باشد، فاکتور و اعلان ایمیل به صورت خودکار به زبان او ترجمه خواهد شد. اگر مشتری حساب PayPal نداشته باشد ، می توانید با کلیک روی نام یا ایمیل گیرنده ، زبان مشتری خود را مشخص کنید ، سپس زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

کلام آخر

در این مقاله شما را با یکی دیگر از امکاناتی که سیستم پرداخت پی پال برای کاربران و صاحبان اکانت بیزینس پی پال ارائه کرده است آشنا کردیم به نام Invoice  پی پال که برای صدور فاکتورهای سفارشی و نیز مدیریت فاکتورها به کار می رود.

استفاد از این سرویس پی پال رایگان است و تنظیم و مدیریت فاکتورهای خود در پی پال نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

فقط کافیست که مطابق آنچه در مقاله ی فوق به شما آموزش دادیم، Invoice  پی پال را ایجاد کنید و آدرس مشتری را در آن تنظیم کنید. امکان ارسال Invoice  پی پال بین المللی نیز از طریق ایمیل آدرس مشتری نیز وجود دارد و پس از تنظیم فاکتور با ایمیل مشتری، پی پال خودش فاکتور را به آدرس مربوطه ارسال می کند.

از توجه و همراهیتان تا پایان این مقاله ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 28 آبان 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Aisan Jalali ۱۲ دی ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام وقت بخیر خیلی مطلب کاربردی و خوبی بود یک سوال داشتم و اون اینکه ایمیل مشتری حتما باید ایمیل اکانت پی پالش باشه یا هر ایمیلی میتونه باشه؟

  • تصویر آواتار
    mina ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من اینویس 250 دلاری از یه شرکت معتبر دارم ایا سایت شما پرداخت میکنه؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      بله انجام میشه،لطفا سفارش خود را در قسمت شارژ پی پال ثبت نمایید در اسرع وقت بررسی و پرداخت میشود

  • تصویر آواتار
    mr.taheri ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام تفاوت ارسال پول با فرندز اند فمیلی با سرویس چیه؟کارمزدشون هر کدوم چقدره؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      ارسال پول از طریق گزینه دوستان و خانواده 5 دلار کارمزد پی پال میباشد در صورتی که ارسال از طریق گزینه سرویس 5 درصد از مبلغ کل کارمزد پی پال میباشد

  • تصویر آواتار
    ایزدی ۲۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام برای نقد کردن 300 دلار پی پال باید از کجا اقدام کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      برای استفاده از خدمات تراپی پس از عضویت در سایت در بخش اپلود مدارک، مدارک احراز هویت خود را ارسال کرده و سپس وارد لینک زیر شوید و درخواست نقد کردن خود را ثبت نمایید
      https://trapay.net/member/cash-incomes/create?service=PAYPAL

فرم ارسال نظرات کاربر