همچنان که محبوبیت ارزهای دیجیتال روز به روز بیشتر می شود، افراد بیشتری هم به سوی سرمایه گذاری و ترید ارزهای دیجیتال روی آورده اند. اما به دلیل شرایط سیاسی موجود در کشور محودیت هایی برای مبادلات ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی وجود دارد و آن ها باید از سرورهای مجازی استفاده کنند. آیا می دانید دقیقا علت چیست؟ در این مقاله با تیم تراپی همرا شوید تا لزوم استفاده از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال را برای شما عزیزان بیان کنیم.

بیشتر بدانید : توصیه های مهم برای تازه کاران سرمایه گذاری ارز دیجیتال

چرا باید از سرور مجازی برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود که کاربران ایرانی از سرور مجازی استفاده کنند، مشکلاتی است که در استفاده از VPN ها با آن مواجه هستند.

همانطور که می دانید با وجود محدودیت هایی که برای استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی نطیر تلگرام در کشور وجود دارد، بسیاری از کاربران نچاز به استفاده از VPN ها شده اند که بسیاری از آن ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

سرور مجازی برای ترید

اما درست است که این VPN ها به صورت رایگان، در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما در عوض می تواند خطرات دیگری برای آن ها به همراه داشته باشد، به طور مثال آن ها می توانند به تمامی اطلاعات موجود در گوشی تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند و این موضوع پراهمیت و نگران کننده است.

از سوی دیگر مسئله ی مهمی در ارتباط با استفاده از VPN ها برای ترید ارزهای دیجیتال وجود دارد. زمانی که شما با تغییر ای پی به انجام مبادلات ارز دیجیتال می پردازید، صرافی یا وب سایت مربوطه که تراکنش های شما را مشاهده و بررسی می کند، با هر بار مشاهده ی تغییر آی پی شما، ممکن است شما را به عنوان یک کاربر مشکوک شناسایی کند و این منجر می شود به اینک حساب شما را لیمیت کرده یا ببندند.

پس VPN ها نمی توانند گزینه ی مناسبی برای ترید ارزهای دیجیتال باشند. اینجاست که شما متوجه لزوم استفاده از سرور مجازی برای ترید رمزارزها خواهید شد.

آشنایی با ویژگی ها و مزایای سرور مجازی برای ترید ارز دیجیتال

سرورهای مجازی یا همان VPS ها شرایطی را برای شما فراهم می کند که گویی شما در کشوری دیگر از طریق یک سیستم کامپیوتر خاص در حال انجام فعالیت و ترید هستید و به همین دلیل مشاهده می کنید که با خرید سرور مجازی مشخصات یک سیستم کامپیوتر را در اختیار شما قرار می دهند.

یعنی مشخصات سرور مجازی دقیقا مشخصات یک کتمپیوتر است که عبارتست از :

حافظه RAM ، حافظه SSD ، پرازنده، سیستم عامل ویندوز یا لینوکس، پهنای باند و مدت زمان مجاز به استفاده از آن سرور مجازی. در حقیقت هر چه مشخصات سرور مجازی قوی تر باشد، یعنی سیستم مجازی که از آن استفاده می کنید، سیستم قوی تری است. این مفهوم اصلی یک سرور مجازی است.

حال که تا حدودی با مشخصات سرور مجازی آشنا شدید، در ادامه شما را با مزیت های VPS ها آشنا خواهیم کرد.

سرور مجازی برای ترید

استفاده از سرور مجازی برای ترید ارز دیجیتال چه مزیت هایی دارد؟

البته این که مزیت های سرور مجازی یا VPS ها نسبت به VPN ها چیست، مقوله ای بسار مفصل است اما در این بخش از مقاله به طور مختصر برای شما مزیت ای سرور مجازی را ذکر کرده ایم. همچنان با ما همراه باشید.

  • VPS ها دارای سرعت بیشتری نسبت به VPN ها هستند.
  • با خرید یک سرور مجازی، شما یک آی پی ثابت و مشخص خواهید داشت.
  • زمانی که در حال استفاده از VPS هستید، به هیچ عنوان با مشکلات قطع و وصل سرور برخورد نخواهید کرد.
  • VPS ها از امنیت بسیار بالایی برخوردارند.

حال که با اهمیت استفاده از سرور مجازی برای ترید ارز دیجیتال آشنا شدید، متوجه خواهید شد که چرا VPN ها نمی توانند گزینه ی مناسبی برای انجام مبادلات ارزهای دیجیتال باشند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با سرورهای مجازی، ویژگی ها و مزیت های آن ها آشنا کنیم. هم چنین گفتیم که وجود آی پی یکتا در سرور مجازی، آن را به گزینه ای مناسب برای ترید ارز دیجیتال تبدیل کرده است و این از الزامات انجام معاملات ارز دیجیتال می باشد.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 22 شهریور 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر