شرکت بزرگ مایکروسافت، در حوزه ی بازی و گیمینگ، سرمایه گذاری های زیادی را انجام داده است در این زمینه به طور گسترده در حال فعالیت است و پروژه هایی نظیر کنسول ایکس باکس  و ... را ارائه داده است. فضای ابری xCloud نیز یکی از این پروژه ها می باشد که در این مقاله به معرفی آن پرداخته ایم و شما را از کاربردهای آن آگاه خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید :

 

تفاوت ایکس باکس لایو رایگان (xbox live free) و Gold (طلایی)

نحوه وارد کردن کد گیفت کارت (Redeem) در دستگاه ایکس باکس(xbox)

آشنایی با فضای ابری xCloud و اهداف آن

شرکت مایکروسافت در سال 2013 میلادی پروژه ی xCloud را آغاز کرد. هدف از انجام این پروژه این بود که افراد علاقه مند به گیم و بازی های کامپیوتری، ناچار نباشند که از سیستم های قدرتمند استفاده کنند، یعنی سیستم هایی که نیاز به RAM بالا یا کارت گرافیک قوی داشته باشد.

xCloud

به این ترتیب با ارئه ی xCloud کاربران می توانند با اتصال به اینترنت، در فضای ابری با هر سیستمی بازی کنند و یا بازی ها را استریم نمایند.

شرکت مایکروسافت، xCloud را در سال 2018 رونمایی کرد و این خبر خوب و بسیار مهم را نیز به کاربران داد که آن ها می توانند از طریق گوشی تلفن همراه خود نیز سنگین ترین بازی های PC را اجرا کنند.

در حقیقت، xCloud ، مشکلات سخت افزاری را که کاربران ممکن بود با آن مواجه شوند را بر طرف کرد و این امکان را برای آن ها فراهم کرد تا بتوانند از هر کجا و از طریق هر سیستمی، بازی کنند، فارغ از اینکه سیستم سخت افزاری آن ها چگونه است و یا اینکه آن بازی در حدی است.

آشنایی با عملکرد فضای ابری xCloud

در مورد عملکرد سیستم ابری xCloud همین قدر بدانید که کافیست شما بازی را در فضای ابری xCloud نصب کنید و با سیستم سخت افزاری مایکروسافت ، بازی را اجرا کنید.

به این ترتیب کاربران از سراسر دنیا می توانند به xCloud متصل شوند وبازی کنند. اما آنچه اهمیت دارد این است که xCloud باید سرورهای بیشتری را در کشورها و مناطق مختلف دنیا تعبیه کند تا سرعت اتصال کاربران به xCloud را افزایش دهد.

به احتمال زیاد کاربران ایرانی هم می توانند در آینده به سرورهای تعبیه شده در کشورهای همسایه متصل شوند. عملکرد کلی xCloud به این صورت است که، xCloud با استفاده از سیستم های هوش مصنوعی توانسته است کاری کند که زمان جا به جایی بین بازی ها کاهش پیدا کند. به این ترتیب xCloud با توجه به الگوی بازی گیمر، می تواند حدس بزند که گیمر بعد از این بازی به سراغ کدام بازی خواهد رفت، به این ترتیب، داده های مربوط به کاربر را در قسمتی از حافظه به جریان می اندازد.

xCloud

استریم گیم با استفاده از xCloud

شما احتمالا سایت های استریم گیم، نظیر توئیچ، یوتیوب گیمینگ، فیسبوک گیمینگ و ... را می شناسید. شرکت مایکروسافت برای رقابت با این سایت های استریم گیم، یک سایت استریم گیم به نام Mixer را راه اندازی کرد. اما این پروژه با شکست مواجه شد. به این دلیل مایکروسافت بعد از چند ماه، تصمیم گرفت که به همکاری با Facebook Gaming بپردازد تا بتواند به اهداف خود در زمینه استریم گیم دست یابد.   برای این منظور قصد دارد که استریم های Mixer را به Facebook Gaming منتقل کند. در عوض آن، استریمرها این اجازه را پیدا می کنند که از فضای ابری xCloud استفاده کنند. به این ترتیب هم شرکت مایکروسافت و هم شرکت فیسبوک از این برنامه سود خواهند بود.

نقد کردن درآمد ارزی استریمرها توسط تراپی

افراد زیادی هستند که از طریق انجام بازی کسب درآمد می کنند. استریم گیمرهایی که از این طریق درآمد کسب می کنند، می توانند از طریق ثبت و ارسال درخواست خود برای ما، برای نقد کردن درآمد خود اقدام کنند.

برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی نموده و معادل ریالی موجودی حساب شما را برایتان واریز خواهیم کرد.

برای درخواست نقد کردن درآمد خود ، کلیک کنید!

دوستان عزیز، از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه پس از مطالعه مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. مشاوران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 08 امرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر