در بسیاری از کشورهای دنیا، زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مردم آن کشور شناخته می شود و چه بسا بسیاری از افراد، دانش و تسلط بر این زبان را یک الزام برای خود تلقی می کنند. اما گاهی افراد قصد سفر دارند و زبان انگلیسی برای آن ها یک نیاز به حساب می آید. چرا که برای برقراری ارتباط با افراد در دیگر جوامع و کشور ها، نیازمندند که زبان آن ها را بیاموزند. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که قصد سفر به خارج از کشور و ادامه تحصیل در آنجا را دارید و البته  یک کشور انگلیسی زبان را مد نظر خود قرار داده اید، پس قطعا این را می دانید که یکی از شرایط لازم برای پذیرش در کشور مقصد، دارا بودن یکی از مدارک معتبر زبان انگلیسی مثل آیلتس و تافل و...می باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی منابع آزمون تافل بپردازیم و شما را با منابع مطالعاتی مورد نیاز برای آمادگی آزمون تافل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چنانچه زمانی که مشغول  مطالعه این مقاله هستید موفق به دریافت مدرک  تافل خود شده اید، ما این موفقیت را به شما تبریک می گوئیم. اما اگر اکنون تصمیم دارید که در آزمون تافل شرکت نمائید و در جستجوی منابع مورد نیاز جهت مطالعه در این زمینه هستید، همراه ما باشید. در ادامه شما را با منابع مورد نیاز آزمون تافل آشنا خواهیم کرد.

معرفی منابع آزمون تافل

 

معرفی منابع آزمون تافل

 

 

دسته بندی رتبه بندی عنوان ناشر سال انتشار عکس
best practice tests 1 official TOEFL iBT tests volume2 ETS 2015
  2 official TOEFL iBT tests volume1 ETS 2015
  3 the officia guide to the TOEFL test ETS 2013
best skill building 1   Cambridge University Press 2014
  2   Heinle ELT 2006  
Best vocabulary and grammar 1 vocabulary and grammar for the TOEFL test HarperCollins UK 2013
Best classroom book for techers 1 Oxford preperation for the TOEFL iBT exam Oxford University Press 2012
  2 Northstar building skills for the TOEFL iBT Pearson Longman 2006
Magoosh 1 Magoosh's guide to the TOEFL iBT Best ebook/Best free book 2015

 

بسیاری از دانش آموزان که تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های ایالت متحد امریکا یا سایر دانشگاه های انگلیسی زبان را دارند به فکر گرفتن مدرک TOEFL هستند. اگر خودتان را در این موقعیت یافتید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید برای آزمون آماده هستید. خوشبختانه در اینترنت منابع مختلف بسیاری وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند. 

Learn4Good

این سایت جامع زبان یک مرور کلی آزمون، تمرینات و دیگر منابع آمادگی برای آزمون TOEFL را ارائه می دهد. منابع آمادگی TOEFL Learn4Good شامل 11 آزمون تمرینی، 17 درس و یک لیست واژگان جامع است.

TestMagic

 این سایت آزمون رایگان و منابع آنلاین رایگان را برای آزمون GMAT، GRE و TOEFL ارائه می دهد.

Good Luck TOEFL

یکی دیگر از سایت های موفق در این زمینه می باشد که مروری بر آزمون TOEFL و همچنین ابزاری برای تمرین مهارت های ابتدایی و متوسطه انگلیسی می باشد. این سایت نیز انواع سوالات این آزمون را ارائه می دهد.

سایت های بسیار دیگری نیز مانند English-Test.net، About.com، Exam English و .... وجود دارد که می توانند به شما کمک شایانی داشته باشند.

 

معرفی منابع آزمون تافل

واریز هزینه آزمون تافل

دوستان عزیز! امیدواریم مطالعه مقاله معرفی منابع آزمون تافل برای شما عزیزان، مفید واقع شده باشد. مطالعه منابع اختصاص داده شده به TOEFL ، به شما کمک می کند تا نمره بالاتری در این آزمون کسب کنید. در صورت شرکت درآزمون بین المللی تافل برای شما عزیزان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

همراهان همیشگی! در صورتی که تمایل به ثبت نام جهت شرکت در آزمون تافل را دارید و برای واریز هزینه آن با مشکل مواجه هستید، این کار را به ما بسپارید. تیم تراپی با به کارگیری مشاورین مجرب آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. 

 

فرم درخواست واریز هزینه آزمون تافل 

تاریخ انتشار 08 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر