بر اساس گزارش  Great Place to Work از Fortune ، هر سازمانی آرزو دارد بهترین محل کار برای کارمندان خود باشد ، ولی تنها چند شرکت به عنوان بهترین کارفرمایان در بازار شناخته شده اند و آن ها کسانی هستند که تلاش می کنند کارکنان خود در محل کار احساس امنیت و شادی کنند.

علاوه بر پنج غول معروف فناوری ، فیس بوک ، آمازون ، اپل ، مایکروسافت و گوگل ، در اینجا لیستی از برترین شرکت های تکنولوژی برای کار در سال 2021 را برای شما معرفی کرده ایم. با تراپی همراه باشید.

برترین شرکت های تکنولوژی برای کار در سال 2021

رضایت شغلی و حفظ کارکنان دو عامل کلیدی هستند که باعث برجسته شدن یک سازمان در میان دیگر رقبای آن ها می شود. در این بخش از مقاله با شرکت های برتر در زمینه تکنولوژی که محیطی امن و آرام و رضایت بخش را برای کارکنان خود فراهم کرده اند آشنا خواهید شد.

شرکت های تکنولوژی برای کار

ABN AMRO (دفتر مرکزی: آمستردام ، هلند)

بخش: بانکداری ، خدمات مالی و بیمه

بانک چندملیتی هلندی ، ABN AMRO ، سومین موسسه مالی بزرگ در هلند است. این بانک طیف گسترده ای از راه حل های مالی را به مشتریان خصوصی ، خرده فروشی و شرکت های بزرگ ارائه می دهد. به عنوان یک بانک پیشرو ، ABN AMRO نقش حیاتی در تحول دنیای مالی دارد. ABN AMRO همراه با هکرها ، دانشگاهیان و استارت آپ های فین تک ، در حال استفاده از بلاکچین ، هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل برای ارائه راه حل های بانکی سریع ، ایمن و هوشمند به مشتریان می باشد.  ABN AMRO یکی از برترین شرکت های تکنولوژی برای کار در سال 2021 می باشد.

Cisco Systems (دفتر مرکزی : سان خوزه ، کالیفرنیا ، ایالات متحده)

بخش: محصولات IT

Cisco Systems ، یکی از برترین شرکت های تکنولوژی برای کار در سال 2021 می باشد. این شرکت دارای درآمد خالص 11.62 میلیارد دلار (2019) و دارایی کل به ارزش 97.79 میلیارد دلار (2019) می باشد. سیسکو که یک رهبر در صنعت تولید و ساخت سخت افزار شبکه ، تجهیزات ارتباط از راه دور و سایر محصولات تکنولوژیکی پیشرفته می باشد ، سایر شرکت ها را قادر می سازد تا عملکرد شبکه را بهبود بخشند ، قابلیت های ابری را افزایش دهند ، فضای کاری مشترک را توسعه دهند و امنیت سایبری خود را تقویت کنند.

Accenture (دفتر مرکزی: دوبلین ، ایرلند)

بخش: خدمات فناوری اطلاعات و خدمات حرفه ای

Accenture که یک شرکت Fortune Global 500 است ، در بیش از 120 کشور در جهان به مشتریان خود خدمت رسانی می دهد. سازمان چند ملیتی فناوری اطلاعات و خدمات حرفه ای در سال 2019 حدود 492000 کارمند داشت و درآمد 43.2 میلیارد دلاری داشت.

The Home Depot (دفتر مرکزی : آتلانتا ، جورجیا ، ایالات متحده)

بخش: خرده فروشی

این شرکت به دلیل معرفی استراتژی های تجارت الکترونیکی جدید و ابتکارات جسورانه ی خود، برای در اختیار داشتن تجربه خرید دیجیتالی یکپارچه مشهور است. شرکت The Home Depot یکی از ابتکاری ترین و برترین شرکت های تکنولوژی برای کار در سال 2021 می باشد. ایالات متحده با درآمد عملیاتی 15.84 میلیارد دلار آمریکا (2019) ، با موسسه فناوری جورجیا برای ایجاد یک مرکز تحقیقات پیشرفته همکاری کرده است ، که پیشرفت فناوری را از طریق مشارکت فعالانه با استارتاپ های مستقر در Georgia Tech امکان پذیر می کند.

Ford Motor (دفتر مرکزی: دیربورن ، میشیگان ، ایالات متحده)

بخش: ساخت

شرکت اتومبیلرانی چندملیتی آمریکایی فورد، تقریباً 117 سال پیش در 16 ژوئن 1903 توسط هنری فورد تاسیس شد ، با شعار "آزادی حرکت باعث پیشرفت انسان می شود".

پس از گذشت سال ها، این سازمانی که پیشگام در صنعت خودرو بود ، اکنون در زمینه فناوری های نوآورانه از جمله یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) سرمایه گذاری زیادی کرده است، تا توسعه خودروهای مستقل و اتومبیل های متصل را سرعت بخشد.

Intel Corporation (دفتر مرکزی: سانتا کلارا ، کالیفرنیا ، ایالات متحده)

بخش: محصولات IT

نوآوری های شرکت اینتل در زمینه راه حل های کامپیوتری ، رایانش ابری ، اینترنت اشیا، ، هوش مصنوعی و ... دنیای متصل و داده محور امروز را تقویت می کند. طیف متنوعی از معماری های نوآورانه بی سابقه این شرکت، از جمله معماری های فضایی ، ماتریسی ، بردار و مقیاس دار که در سوکت های FPGA ، شتاب دهنده ، GPU و CPU ادغام شده اند ، نسل بعدی محاسبات را هدایت می کنند. شرکت Intel نیز یکی دیگر از برترین شرکت های تکنولوژی برای کار در سال 2021 می باشد.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم!

تاریخ انتشار 19 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر