خرید با وبمانی

وب مانی (WebMoney) یک سرویس شناخته شده خدمات پول اینترنتی‌ست. این سرویس امکان انجام تراکنش‌های مالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بالاترین سطح امنیت فراهم میکند.  از جمله مهترین خدماتی که وب‌مانی ارائه میدهد، امکان خرید از بیش از 100 هزار سایت معتبر در سراسر دنیا است. طبق آمارها حدود 30 میلیون کاربر از این سرویس استفاده می‌کنند که این رقم بصورت مداوم در حال افزایش است.


سفــارش دهــید


از مهمترین نکات مثبت وب مانی، قابل استفاده بودن آن برای کاربران ایرانی‌ست. به همین دلیل، کاربران عزیز میتوانند خریدهای مورد نیاز خود را از سایتهای مورد نظر، بدون دردسر ، با اطمینان خاطر و به سادگی انجام دهند. برای ثبت سفارش خود، کافیست یکبار در سایت عضو شوید. برای اینکار بر روی دکمه عضویت در سایت کلیک کنید و فرم عضویت را پرکنید. بعد از تایید شدن اکانت، به راحتی میتوانید هر زمان که خواستید، با ورود به سایت، سفارشهای مورد نیاز خود را با استفاده از حساب کاربریتان ثبت کنید.
ثبت سفارشهای شما در سایت به راحتی و فقط با ارسال لینک از محصول مورد نظرتان انجام میگیرد. پس از تکمیل ثبت سفارش، پرداخت شما از طریق سیستم شتاب و شبکه بانکی داخلی انجام میگیرد که روشی امن و قابل اتکا برای نقل و انتقال پول در داخل کشور است. کارشناسان ما در اسرع وقت، خرید مورد نیاز شما را با استفاده از وب‌مانی انجام داده و اطلاعات خرید را برایتان ارسال می‌کنند. دقت کنید که سایت فقط مسئولیت خرید و پرداخت هزینه کالا را بر عهده دارد و ارسال کالا و تحویل آن به مشتری را شامل نمیشود.
فقط یک قدم با محصول مورد نظرتان فاصله دارید.از طریق لینک زیر سفارش خود را ارسال کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

مشاوره رایگان