با پیشرفت تکنولوژی، محتوای سایت ها و شبکه های اجتماعی نیز متفاوت شده اند. به طور مثال محتوا هایی که قبلا بیشتر در قالب یک متن ساده بیان می شدند، حالا به شکل کلیپ های گرافیکی زیبا و جذاب ارائه می شوند. ایجاد چنین محتواهای گرافیکی، توسط طراحان گرافیکی انجام می شود که در کار خود از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین بسیاری وجود دارند که طراحان گرافیک آن ها را به کار می گیرند. اگر شما عزیزان نیز به عنوان یک طراح گرافیک در زمینه ی تامین محتوا فعالیت دارید و یا مایلید که با اینگونه ابزارها آشنا شوید، به شما مطالعه ی این مقاله را پیشنهاد می کنیم. در این مقاله قصد داریم شما را با چند ابزار طراحی گرافیکی آنلاین آشنا کنیم. لطفا تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین

 

Microsoft surface studio

سال ها پیش، طراحان گرافیک در سرتاسر جهان از ابزار مک بوک برای طراحی گرافیک استفاده می کردند. این ابزار در آن زمان برای طراحان گرافیک بسیار جذاب به نظر می آمد تا این که سال ها گذشت و ابزارهای دیگری روی کارآمدند که طراحان را شگفت زده کرد.  Surface Studi که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد، جای ابزارهای قبلی را برای طراحان گرفت. این ابزار هم روی PC ها قابل استفاده است و هم برای راحتی کار کاربران، قابل تبدیل است، و برای استفاده در تبلیت و در حالت صفحه لمسی نیز طراحی شده است.

Wacom Tablet

با وجود اینکه استفاده از صفحه لمسی و موس، نیاز ضروری اکثر کاربران کامپیوتری است، بسیاری از طراحان گرافیک معتقدند که هنوز می بایست با قلم و کاغذ کار کنند. برای چنین کاربرانی استفاده از Wacom Tablet پیشنهاد می شود که طبق خواسته ی آن ها و نیزمطابق با پیشرفت تکنولوژی ارائه شده است.

Kuler

Kuler یکی دیگر از ابزارهای طراحی گرافیک است که توسط Adobe ارائه شده است که بیشتر برای طراحی لوگوهای جذاب قابل استفاده است. در این ابزار امکاناتی برای شما طراحان عزیز فراهم شده است تا بتوانید با به کارگیری سایه های آنالوگ پیدا کردن کدهای HEX و یا RGB آن ها، افکت های زیبا و جذابی ایجاد کنید.

Behance

Behance نیز توسط Adobe ارئه شده است که به طراحان گرافیک این اجازه را می دهد تا کارهای خود را در گالری هنری مجازی به نمایش بگذارند.

ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین

Assembly

طرح های وکتور یا برداری این روزها بسیار مورد استقبال قرار می گیرند و بیشتر مشتریان از طراحان می خواهند که در طراحی خود از این گونه طرح ها استفاده کنند. شاید بسیاری از متخصصان هنوز قادر به طراحی لوگو با استفاده از بردارها نباشند. ولی ابزار Assembly به کمک آن ها آمده است و به آن ها کمک می کند تا بهترین طرح هایوکتور را ایجاد کنند.

Repix

طراحان گرافیک که بیشتر با عکس ها سر و کار دارند، می توانند از این ابزار کمک بگیرند. Repix قابل استفاده در پلتفرم های اندروید و iOS نیز می باشد. این اپلیکیشن، رنج وسیعی از ابزارهای کرپ، فیلتر و براش را ارائه کرده است که شما را قادر می سازد تا عکس مورد نظر خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

Sketchbook Pro

Sketchbook Pro برای شما این امکان را فراهم می کند تا با به کارگیری انواع قلم، براش و مارکر، در کمترین زمان ممکن طرح های مورد نظر خود را در سایز های مختلف پیاده سازی کنید.

Font Shop

ابزار Font Shop به طراحان کمک می کند تا از میان طیف وسیعی از فونت ها به انتخاب بپردازند و همچنین امکان چک کردن نحوه ی نمایش فونت ها در کار نیز، برای آن ها فراهم شده است.

Adobe Creative Cloud

این ابزار به طراحان این امکان را می دهد تا بتوانند پالت های رنگی خود را ذخیره کنند و در اینده از آن ها مجددا استفاده کنند.

ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین

InPaint

موارد زیادی اتفاق افتاده است که طراحان از اینترنت عکسی را دانلود می کنند و روی آن تغییراتی انجام می دهند تا عکس را زیباتر و خاص کنند. اما در اکثر مواقع عکس ها دارای یکسری مارک های تبلیغاتی هستند که مرتبط با کار طراح نیست بنابراین می بایست آن مارک تبلیغاتی از عکس حذف شود. ابزار InPaint این امکان را برای طراحان فراهم می کند تا به راحتی بتوانند روی چنین عکس هائی کار کنند.

تا اینجا به 10 ابزار از بهترین ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین اشاره کردیم که می تواند برای طراحان گرافیک بسیار کاربردی و مفید باشند. در ادامه برخی از مهم ترین ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین رایگان را نیز برای شما ذکر خواهیم کرد.

  • Gravit Designer

  • Vectr

  • SVG Edit

  • InkSpace

در کل باید بگوئیم که کار طراحی گرافیک ممکن است برای بسیاری از افراد کار بسیار سخت و طاقت فرسائی باشد چرا که در پایان خروجی کار آن ها می بایست منحصر به فرد و خاص باشد. آن ها می بایست در کار خود نهایت خلاقیت را به خرج دهند تا رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. به کار گیری این ابزار به آن ها کمک می کند تا هر چه بهتر و کارا تر بتوانند ایده های خود را پیاده سازی کنند.

خدمت تراپی شامل پرداخت هزینه ی استفاده از ابزارهای طراحی گرافیکی آنلاین

عزیزان باید بدانید که امکان استفاده ی رایگان از برخی از این ابزارها وجود ندارد و شما می بایست برای استفاده از آن ها هزینه ای را بپردازید. چنانچه برای پرداخت این هزینه با مشکل مواجه هستید می توانید این کار را با خیال راحت به ما بسپارید. همکاران ما در تیم تراپی در اسرع وقت این کار را برای شما عزیزان انجام خواهند داد. کافیست از طریق لینک زیر اقدام نموده و لینک پرداخت هزینه را برای ما ارسال نمائید.

پرداخت هزینه استفاده از ابزارهای طراحی گرافیک 

 

تاریخ انتشار 23 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر