زمانی که دانشجو بودم، تقریبا می توانم بگویم که بسیاری از درس هایم را به صورت آموزش آنلاین یاد گرفتم. زمانی که شما در واحد های مختلف به صورت آنلاین شرکت می کنید می توانید به راحتی از آموزش های متنوعی که در سطح جهان ارائه می شوند استفاده کنید. همچنین یادم هست که این آموزش ها علاوه بر اینکه در زمینه تخصصی به من کمک می کردند، در یادگیری زبان انگلیسی هم بسیار کمک دهنده بودند. به همین دلیل امروز تصمیم گرفتم مجموعه ای از همه سایت های برتری که در مورد آموزش های آنلاین می شناسم را به شما معرفی کنم. در صورتی که شما در حال حاضر با این سایت ها آشنا هستید و تنها می خواهید که پرداخت در آن ها را برای استفاده از آموزش ها انجام دهید می توانید از لینک زیر استفاده کنید. 

پرداخت در سایت های آموزش خارجی

آموزش آنلاین

معرفی سایت های آموزش آنلاین :

همانطور که در قسمت بالا گفته شد، استفاده از آموزش های آنلاین می تواند در زمینه های مختلف به شما کمک کند. به عنوان مثال زمانی که شما از این آموزش ها استفاده می کنید محدودیتی برای زمان استفاده از آن ها ندارید. بنابراین این سایت ها می توانند برای آن دسته از عزیزانی که شاغل هستند بسیار مفید باشد. علاوه بر این، معمولا آموزش های سایت هایی که در این قسمت به شما معرفی می کنم بر اساس بهترین استانداردها ایجاد شده اند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که به درستی می توانید دروس مورد نظر خود را فرا بگیرید. برای استفاده از این سایت ها، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و از طریق آن پرداخت را انجام دهید. در این سایت ها برای پرداخت در صورتی که دارای حساب پی پال هستید می توانید خودتان این کار را انجام دهید. در صورتی که با این حساب و کارایی های آن آشنایی ندارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند ، افتتاح حساب پی پال و پرداخت با پی پال استفاده کنید. ولی در صورتی که می خواهید این کار توسط شرکت های خدماتی انجام شود می توانید این کار را به تراپی واگذار کنید. مجموعه تراپی با کمترین کارمزد و در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام می دهد. سایت های آموزشی خارجی عبارت هستند از : 

1. سایت edx

2. سایت future learn

3. سایت coursera

4. سایت PREPLY

5. سایت persianpod101

6. سایت germanpod101

7. سایت spanishpod101

8. سایت englishclass101 

9. سایت turkishclass101

10. سایت لیندا (lynda) 

دوستان عزیز توجه کنید که در این قسمت ده نمونه از سایت های خارجی آموزش آنلاین را به شما معرفی کردم که مطالب فراوانی را توسط آن ها آموزش دیده ام، در صورتی که شما سایت های دیگری را نیز می شناسید، می توانید از طریق چت آنلاین برای مشاوران ما ارسال کنید، تا نحوه ثبت نام و پرداخت در آنها را به شما آموزش دهم.

تاریخ انتشار 10 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر