دوستان عزیز من با توجه به گسترش دنیای اینترنت و مطالب گستره دیگر وقت آن رسیده است که تنبلی را کنار گذاشته و زمانی را برای یادگیری زبان انگلیسی قرار دهید! اما برای این کار نیازی نیست که نگران باشید و یا در مورد اینکه چه آموزشگاهی را انتخاب کنید زیاد فکر کنید. من آموزشگاهی را به شما معرفی می کنم که بتوانید در خانه از آن استفاده کنید. با استفاده از سایت englishclass101 می توانید همین الان یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنید. با استفاده زا این سایت شما می توانید مطمئن باشید که یادگیری زبان را از پایه و گام به گام فرا خواهید گرفت. یکی از نکات کثبتی که در مورد این سایت وجود دارد این سایت که شما رد صورتی که برای بار اول به درستی آموزش را یاد نگرفتید می توایند باز هم از آن استفاده کنید و درواقع با محدودیتی مواجه نیستید. در این سایت روش های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. برای استفاده از آن ها تنها نیاز است که شما حساب کاربری ایجاد کنید و پرداخت را به سایت انجام دهید. نترسید! روش پرداخت در این سایت را در این مقاله به شما آموزش می دهم. همراه ما باشید. 

سایت englishclass101

معرفی سایت englishclass101 : 

در این سایت شما می توانید مجموعه فیلم، صدا و متن برای یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کنید. برای استفاده از این مطالب باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بریا اینکه شما با عملکرد سایت و آموزش های آشنا شوید، می توانید 7 روز به صورت رایگان از مطلب آن البته به صورت محدود استفاده نمایید. بعد از 7 روز در صورتی که شما می خواهید همچنان از این مطالب استفاده کنید باید نوع حساب کاربری خود را از حالت حالت پایه به حالت پرمیوم ارتقا دهید. در این حالت شما می توانید از همه مجموعه های آموزشی سایت استفاده کنید. برای اینکه این ارتقا را انجام دهید، باید هزینه ای را به سایت englishclass101 پرداخت کنید. برای پرداخت به این سایت 3 روش وجود دارد. 2 روش پیشنهادی سایت، استفاده از ویزا کارت و مستر کارت و یا حساب پی پال است. در صورتی که شما در مورد ویزا کارت و مستر کارت سوالی دارید می توانید از مقاله تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست استفاده کنید. در صورتی که شما با حساب پی پال آشنایی ندارید می توانید از مقاله های حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند و پرداخت با پی پال استفاده کنید. روش سوم مربوط به آن دسته از افرادی است که یا نمی توانند از 2 روش قبلی استفاده کنند و یا می خواهند این کار توسط مجموعه دیگری برایشان انجام شود. اگر شما جزء این دسته از افراد هستید می توایند خدمت خود را به مجموعه تراپی بسپارید. 

سایت englishclass101

نحوه پرداخت در سایت englishclass101 توسط تراپی : 

1. ابتدا روی لینک زیر کلید کنید تا وارد صفحه درخواست تراپی شوید.

پرداخت در englishclass101

2. لینک پرداخت سایت englishclass101 را در قسمت مربوط وارد نمایید. 

3. هزینه معادل را به تراپی بپردازید. 

بعد از انجام مراحل بالا در زمانی کمتر از 2 ساعت متخصصان ما پرداخت شما را تایید می کنند و پرداخت شما به سایت englishclass101 انجام می شود. همراهان گرامی در صورت وجود هر گونه وسال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران تراپی در ارتباط باشید. 

تاریخ انتشار 30 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر