با توجه به استقبال شما عزیزان از روش های پرداخت در سایت های آموزشی، امروز تصمیم گرفتم سایت آموزشی دیگری را به شما معرفی کنم که مربوط به یادگیری زبان المانی است. یادگیری زبان های مختلف امروزه یکی از نیاز های اساسی همه است بنابراین اگر شما از روشی استفاده کنید که به راحتی این زبان را این بگیرید بسیار مفید است. در سایت germanpod101 ، بسته های آموزشی متخلفی وجود دارد که شما می توانید با خریداری آنها شروع به یادگیری زبان آلمانی کنید. با استفاده از آموزش های این سایت می توانید گام به گام یادگیری را آغاز کنید و از روند آموزشی آن مطمئن باشید. پس با من همراه باشید تا روش های پرداخت در این سایت را به منظور استفاده از آموزش های آن جهت یادگیری هرچه بهتر زبان آلمانی به شما همراهان گرامی آموزش دهم.

سایت germanpod101

معرفی سایت germanpod101 : 

این سایت می تواند یکی از بهترین سایت ها برای آموزش زبان آلمانی باشد. در این سایت بیش از 1000 فیم و صدا و PDF برای آموزش وجود  دارد که بسته به نوع حساب کاربری، می توانید به بعضی و یا همه آنها دسترسی داشته باشید. در این سایت نوع حساب در حالت کلی به 2 نوع پایه و پرمیوم تقسیم می شود. ساخت حساب کاربری برای شما رایگان است ولی برای تعیین نوع آن باید هزینه پرداخت کنید. حساب کاربری شما بعد از 7 روز اعتبارش را از دست می دهد و شما دیگر امکان دسترسی به چیزی را ندارید. بنابراین اگر نوع حساب خود را به پرمیوم تغییر دهید می توانید از تمام آموزش های سایت استفاده کنید و در وصرتی که نوع آن را پایه تعیین کنید می توانید تنها به یک بسته دسترسی داشته باشید. برای پرداخت در این سایت و تعیین نوع حساب کاربری با ما همراه باشید. 

نحوه پرداخت در سایت germanpod101 :

سایت germanpod101

یکی از روش های پیشنهادی در این سایت، برای کاربرانی که خارجی هستند این است که پرداخت را از طریق حساب پی پال خود انجام دهند. بنابراین اگر شما در حال حاضر دارای حساب پی پال هستید می توانید پرداخت را بدون نیاز به شرکتی انجام دهید. دوستانی که در مورد این حساب اطلاعی ندارند می توانند از مقاله های افتتاح حساب پی پال و پرداخت از طریق پی پال استفاده کنند. عزیزانی که می خواهند این کار توسط واسطه برای آنها انجام شود می توانند این کار را به مجموعه تراپی بسپارند. تراپی این کار را برای شما در کمترین زمان و همچنین کمترین کارمزد انجام خواهد داد.

نحوه پرداخت در سایت germanpod101 توسط تراپی :

برای این کار نیاز است که شما 3 مرحله زیر را دنیال کنید:

1. ابتدا وارد لینک ارسال درخواست زیر شوید :

پرداخت در germanpod101

2. لینک پرداخت سایت germanpod101 را وارد کنید.

3. مبلغ معادل خرید خود را به تراپی پرداخت کنید.

بعد از انجام مراحل بالا و تایید پرداخت شما توسط متخصصان تراپی خرید شما از سایت germanpod101 در زمان کمتر از 2 ساعت انجام می شود. در صورتی که سوال دارید می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

تاریخ انتشار 27 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر