شاید بتوان گفت که نزدیک 1 سال است که بیت کوین در حال فعالیت است و توانسته است سیستم بانکی سنتی را دچار تغییرات اساسی بکند. البته تنها بیت کوین نبوده است که این کار را انجام داده بلکه ارز های دیگری مانند اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، مونرو و ... نیز در انجام این کار سهم داشته اند. البته هم چنان راه زیادی مانده است که بتوان با استفاده از ارز دیجیتال تمام کارهای بانکی به روش سنتی را انجام داد. البته هم چنان هم برخی از افراد درک درستی از فناوری بلاکچین و ارز های دیجیتال ندارند و همین باعث می شود که خیلی سمت آن نروند. جدیدا مبحثی در مورد ارزهای دیجیتال مطرح است به نام پرداخت روزانه. بسیاری از ارزها ادعا کرده اند که این امکان را برای ارز خود اضافه می کنند ولی در حال حاضر ارز جدیدی معرفی شده است به نام ارز دیجیتال متال (Metal) یا MTL شناخته می شود. در این مقاله می خواهیم به معرفی این ارز بپردازیم. 

ارز دیجیتال متال (Metal) یا MTL چیست؟

متال نام جدیدی از یک ارز دیجیتال است که بر اساس بلاک چین اتریوم و توکن ERC20 فعالیت می کند. علاوه بر این مشابه با سایر ارز های دیجیتال متال به فرآیند و برنامه ای گفته می شود که پرداخت در آن از طریق توکن مخصوص انجام می شود. با استفاده از این برنامه شما می توانید از پشتیبانی و قیمت لحظه ای این ارز دیجیتال آگاه شوید.

برای خرید ارز دیجیتال از تراپی، کلیک کنید!

ارز دیجیتال متال (Metal) یا MTL

ارز دیجیتال متال (Metal) یا MTL چگونه کار می کند؟

هدف اصلی از این ارز دیجیتال این است که افراد بتوانند در یک زمان به راحتی خرید و پرداخت خود را استفاده از این ارز انجام دهند. برای این کار MTL از توکن ERC20 استفاده می کند بنابراین این ارز به صورت متن باز در اختیار افراد قرار می گیرد و همه می توانند برای توسعه آن تلاش کنند. نکته جالبی که در مورد این ارز وجود دارد این است که ، سیستم تبلیغاتی این ارز به گونه ای است که افراد را تضویق می کند تا پرداخت های خود را از طریق برنامه انجام دهند و در ازای انجام هر تراکنش به عبارتی، ارز دریافت نمایند. البته این تبلیغ تنها برای دادن پاداش به کاربران نیست، بلکه از این طریق توکن های جدید متال نیز به بازار عرضه می شوند. در وصرتی که می خواهید با انواع روش های دریافت توکن و کوین ریگان اشنا شوید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید : 

ارز دیجیتال متال (Metal) یا MTL

دریافت ارز دیجیتال متال (Metal) یا MTL رایگان : 

شما تنها نیازدارید که وارد این سیستم شوید و قوانین این ارز را مطالعه کنید و بعد از اعلام موفقت ادعای ارز دیجیتال متال رایگان را داشته باشید. بنابراین شما حساب بانکی خود را در این برنامه وارد می کنید. بعد از آن پول خود را به این ارز تبدیل کرده و پاداش خود را بابت استفاده از این سیستم و ارز دیجیتال دریافت می نمایید. مقدار پاداشی که شما دریافت می کنید 50 در صد از تراکنش مالی شماست. یعنی اگر شما 100 متال را جا به جا کنید هم دریافت کننده و هم ارسال کننده 5 متال هدیه دریافت می کنند.

برای خرید ارز دیجیتال از تراپی، کلیک کنید!

 

همراهان عزیز امیدوارم اطلاعات اولیه مورد نیاز در مورد ارز دیجیتال متال (Metal) یا MTL بددست آورده باشید. در صورت نیاز به آگاهی های بیشتر در مورد این ارز همراه ما باشید ... 

تاریخ انتشار 25 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر