آیا می دانید پاسپورت وب مانی چیست؟ زمانی که در سیستم مالی وب مانی برای خود اکانت می سازید، وب مانی یک سطحی از اعتبار را برای شما در نظر می گیرد که به آن webmoney passport یا همان پاسپورت وب مانی گفته می شود. این پاسپورت به معنای احراز هویت شما در این سیستم مالی می باشد که در صورت عدم احراز هویت، یکسری محدودیت هایی برای شما در نظر گرفته می شود که محدودیت های کیف پول وب مانی می باشد. در این مقاله تراپی شما را با محدودیت های وب مانی و روشی برای رفع محدودیت وب مانی آشنا خواهد کرد. لطفا با ما همراه باشید.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

آشنایی با محدودیت های وب مانی

پیش تر گفتیم که با توجه به نوع پاسپورت وب مانی، کاربر محدودیت هایی در انجام تراکنش ای مالی و سقف انتقال وب مانی خواهد داشت. انواع پاسپورت وب مانی عبارتست از :

  • پاسپورت الیاس Alias WM-Passport
  • پاسپورت فرمال Formal webmoney passport
  • پاسپورت اینیشیال وب مانی
  • پاسپورت پرسونال وب مانی

هنگامی که شما در سیستم پرداخت بین المللی وب مانی افتتاح حساب انجام می دهید، به طور پیش فرض پاسپورت الیاس برای شما ایجاد می شود. در واقع پس از انجام ثبت نام اولیه شما دارای سطح اعتبار الیاس از وب مانی هستید؛ و در این مرحله هنوز احراز هویتی صورت نگرفته است.

پس از ساخت وب مانی، زمانی که اطلاعات هویتی خود را در سایت وب مانی ثبت کردید، پاسپورت شما از نوع فرمال خواهد شد. در مرحله ی بعدی که اطلاعات هویتی شما توسط سیستم پرداخت ارزی وب مانی تایید شد و احراز هویت انجام شد پاسپورت شما از نوع اینیشیال خواهد شد.

معرفی محدودیت های وب مانی

نوع دیگر پاسپورت که یکی از بهترین نوع پاسپورت های وب مانی است، نوع پرسونال می باشد که با داشتن پاسپورت فرمال می توانید آن را به پرسونال ارتقا دهید و بدون محدودیت های وب مانی از تمامی امکانات این سیستم مالی بهره مند شوید.

به این ترتیب با توجه به نوع پاسپورت وب مانی محدودیت های وب مانی برای کاربران در ارتباط با سقف تراکنش ها ایجاد می شود؛ به این ترتیب که سقف هر تراکنش با هر سطح اعتبار کاربر متفاوت می باشد. در ادامه محدودیت کیف پول وب مانی را برای هر نوع پاسپورت ذکر کرده ایم.

محدودیت کیف پول وب مانی: محدودیت سقف تراکنش ها

همانطور که می دانید محدودیت های وب مانی به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه می باشد. به این معنا که برای تراکنش های روزانه سقف برداشت و واریز وب مانی، با سقف انتقال وب مانی در تراکنش های هفتگی و همینطور تراکنش های ماهانه برای هر نوع پاسپورت متفاوت است. (از آنجا که اکثر تراکنش ها به دلار می باشد، ما محدودیت حساب وب مانی را برای تراکنش های دلاری ذکر کرده ایم.)

محدودیت وب مانی برای تراکنش های روزانه

  • پاسپورت الیاس : 100 دلار WMZ
  • پاسپورت فرمال : 3000 دلار WMZ
  • پاسپورت پرسونال : 3000 دلار WMZ

محدودیت های وب مانی برای تراکنش های هفتگی

  • پاسپورت الیاس : 300 دلار WMZ
  • پاسپورت فرمال : 10000 دلار WMZ
  • پاسپورت پرسونال : 10000 دلار WMZ

محدودیت های وب مانی برای تراکنش های ماهانه

  • پاسپورت الیاس : 500 دلار WMZ
  • پاسپورت فرمال : 15000 دلار WMZ
  • پاسپورت پرسونال : 15000 دلار WMZ

بنابراین با توجه به اینکه شما از چه سطحی از اعتبار در وب مانی برخوردار هستید، محدودیت برداشت وب مانی در روز، هفته و ماه برای شما توسط این سیستم مالی بین المللی در نظر گرفته می شود.

سیستم پرداخت وب مانی برای انجام تراکنش ها یکسری محدودیت در نظر گرفته است که محدودیت های وب مانی بر اساس نوع حساب وب مانی یا نوع پاسپورت وب مانی می باشد. شما می توانید برای رفع محدودیت وب مانی نوع حساب خود را ارتقا دهید.

 

آیا رفع محدودیت وب مانی ضروری است؟

قبل از اینکه به صحبت در مورد رفع محدودیت وب مانی بپردازیم، بهتر است به این سوال مهم پاسخ دهیم که اصلا رفع محدودیت وب مانی چه ضرورتی دارد؟ زمانی که محدودیت های وب مانی برداشته شود، شما از مزیت های بیشتری که وب مانی برای کاربران خود در نظر گرفته است برخودار خواهید شد. بنابراین پس از ثبت نام، حتما برای برداشتن محدودیت وب مانی اقدام نمایید.

ضرورت رفع محدودیت های وب مانی

همانطور که گفتیم، پس از ثبت نام در وب مانی حساب الیاس یا پاسپورت الیاس به صورت پیش فرض برای شما در نظر گرفته می شود که دارای یکسری محدودیت می باشد. برای مثال شما نمی توانید از وب مانی وام دریافت کنید و لازم است که حتما با ارائه اطلاعات هویتی خود، سطح حساب خود را ارتقا دهید.

پس روشی که برای رفع محدودیت وب مانی وجود دارد این است که پس از ثبت نام احراز هویت کنید و حساب خود را از الیاس ب حساب فرمال ارتقا دهید.

مزایای رفع محدودیت های وب مانی

اگر برای رفع محدودیت های کیف پول وب مانی اقدام نمایید می توانید از مزیت هایی که در ادامه ذکر کرده ایم برخوردار شوید :

  • امکان تبدیل ارز برای شما فراهم می شود و شما می توانید از خدمات تبدیل ارز وب مانی استفاده کنید.
  • امکان برداشت و واریز به کیف پول های وب مانی از طریق کارت های اعتباری ویزا و مسترکارت
  • امکان برداشت نقدی از حساب وب مانی
  • امکان افزایش موجودی حساب وب مانی از طریق واریز پول نقد یا تراکنش های بانکی
  • امکان استفاده از خدمات cards.wmtransfer.com
  • امکان استفاده از خدمات banks.webmoney.ru
  • امکان استفاده از خدمات payments.webmoney.ru

به این ترتیب، با توجه به مزیت هایی که در صورت احراز هویت در وب مانی می توانید از آن ها بهره مند گردید، حتما حساب وب مانی خود را تایید یا وریفای نمایید و اطلاعات هویتی خود را در سیستم مرکزی وب مانی ثبت نمایید.

مزیت رفع محدودیت های وب مانی

کلام پایانی

اگر وب مانی را برای انجام تراکنش های ارزی خود انتخاب کرده اید، لازم است بدانید که افتتاح حساب وب مانی را می توانید در چهار سطح مختلف، الیاس، فرمال، اینیشیال و پرسونال انجام دهید.

زمانی که برای اولین بار در وب مانی ثبت نام می کنید، حساب شما به صورت خودکار از نوع الیاس است و دارای محدودیت های وب مانی می باشد. این محدودیت کیف پول وب مانی از سوی سیستم مالی بین المللی وب مانی برای پاسپورت الیاس در نظر گرفته شده است؛ و شما نمی توانید از یکسری مزایای وب مانی استفاده کنید.

برای رفع محدودیت وب مانی لازم است که احراز هویت نمایید یا در اصطلاح حساب خود را وریفای نمایید. زمانی که وریفای وب مانی انجام می دهید یعنی اطلاعات هویتی خود را به سیستم وب مانی وارد کرده و آن را ثبت می نمایید و پس از آن حساب شما از حالت الیاس به فرمال ارتقا پیدا می کند و یکسری از محدودیت ها برای شما برداشته می شود.

دوست عزیز و همیشه همراه تراپی، در صورتی که مایل به افتتاح حساب فوول وریفای وب مانی هستید، می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. پس از آن همکاران ما در مجموعه تراپی درخواست شما را بررسی کرده و حساب وب مانی وریفای شده را برای شما ایجاد خواهند کرد.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 17 فروردین 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر