تمامی سیستم های مالی بین المللی، با هدف افزایش امنیت، محدودیت هایی را ایجاد کرده اند که این محدودیت ها مربوط می شود به سقف انتقال، واریز و برداشت. وب مانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. آیا تاکنون زمان برداشت وجه از حساب وب مانی تان با مشکل مواجه شده اید؟ قطعا پاسخ شما به این سوال مثبت است و به همین علت اکنون در حال مطالعه این مقاله هستید و باید بگوییم که مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله در مورد سقف انتقال وب مانی، سقف برداشت از وب مانی و نحوه افزایش سقف وب مانی مطالب مفیدی را خواهید خواند. پس با تراپی همراه باشید.

برای برداشت از وب مانی، کلیک کنید!

سقف برداشت از وب مانی

محدودیت های مالی وب مانی کیپر استاندارد

در مقالات قبلی با انواع حساب در وب مانی که شامل حساب مینی (استاندارد)، لایت و کلاسیک می باشد آشنا شده اید؛ هر نوع حساب وب مانی دارای مزایا و محدودیت هایی می باشد. با انتخاب هر نوع حساب در وب مانی شما از مزایای همان نوع حساب برخوردار خواهید شد؛ و چنانچه بخواهید محدودیت های آن حساب برای شما برداشته شود لازم است که نوع حساب کاربری خود را ارتقا دهید. در این صورت سقف انتقال وب مانی برای شما متفاوت خواهد شد و از این طریق شما می توانید افزایش سقف وب مانی را نیز داشته باشید. همراه ما باشید تا شما را با کلیه ی محدودیت های موجود برای حساب های وب مانی آشنا کنیم.

هنگام انجام تراکنش از طریق حساب وب مانی، لازم است که با توجه به نوع حساب خود، به سقف انتقال وب مانی توجه کافی داشته باشید و بدانید که سقف برداشت از وب مانی چقدر است! به این ترتیب تراکنش های شما با موفقیت انجام خواهد شد و در صورت نیاز می توانید افزایش سقف وب مانی را نیز داشته باشید.

چه کاربرانی مشمول محدودیت در سقف انتقال وب مانی می شوند؟

برای کاربرانی که از WM Keeper Standard (Mini) استفاد می کنند و WM Keeper WinPro (کلاسیک) یا WM Keeper WebPro (Light) را فعال نکرده‌اند محدودیت هایی اعمال می‌شود و این محدودیت ها فقط برای کیف پول هایی اعمال می شود که به طور خودکار در حساب WM Keeper Standard ایجاد می شوند.

سقف انتقال وجه یا حداکثر مقدار وجه در کیف پول وب مانی یک کاربر، مشروط بر اینکه شماره موبایل کاربر تایید شده باشد و گزینه تایید تراکنش با SMS یا E-NUM فعال شده باشد، عبارتست از مواردی که در جدول زیر مشاهده می کنید.

سقف انتقال وب مانی

توجه داشته باشید که :

  • اگر در خانه ای از جدول هیچ رقمی نمایش داده نشده است، به این معنی است که محدودیت تعیین شده ای برای آن وجود ندارد.
  • حداقل سقف برداشت از وب مانی و واریز شخصی‌سازی شده که امکان نگهداری وجوه را در کیف پول ‌های B فراهم می کند، پاسپورت رسمی است (صرف نظر از نوع WM Keeper)
  • برای شهروندان بلاروس، ایجاد کیف پول های B پس از دریافت پاسپورت رسمی و بررسی VideoID در دسترس خواهد یود.

سقف برداشت از وب مانی یا به عبارتی محدودیت های زیر برای آن نوع از تراکنش های پرداخت اعمال می شود که شماره تلفن همراه کاربر، مرتبط با وب مانی کیپر استاندارد او تایید شود و تایید تراکنش ها با SMS یا E-NUM فعال باشد : 

نوع پاسپورت الیاس

سقف انتقال وب مانی در الیاس

نوع پاسپورت فرمال (سقف تراکنش وب مانی فرمال)

سقف انتقال وب مانی در فرمال

و مجددا برای شهروندان بلاروس، ایجاد کیف پول های B پس از دریافت پاسپورت رسمی و بررسی VideoID در دسترس می باشد.

نوع پاسپورت اینیشیال

سقف انتقال وب مانی در اینیشیال

نوع پاسپورت پرسونال

سقف انتقال وب مانی در پاسپورت پرسونال

نوع پاسپورت بازرگانی و مراتب بالاتر

سقف انتقال وب مانی پاسپورت بازرگانی

حال که با سقف واریز و برداشت وب مانی آشنا شدید و متوجه مهم ترین محدودیت های موجود در ارتباط با کف و سقف حساب وب مانی شدید، در بخش بعدی شما را با چگونگی افزایش لیمیت وب مانی آشنا کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

افزایش سقف وب مانی

اگر قصد افزایش سقف وب مانی را دارید و مایلید تا محدودیت‌های موجود مربوط به حساب خود را افزایش دهید، باید WebMoney Keeper WinPro یا WebMoney Keeper WebPro را فعال نمایید. برای این منظور لازم است مراحل زیر را دنبال نمایید :

مرحله اول : به صفحه Changing Management Methods بروید و WebMoney Keeper WinPro یا WebMoney Keeper WebPro را اضافه کنید (شما همچنان می توانید از WM Keeper Standard استفاده کنید).

مرحله دوم : حالا می‌توانید محدودیت‌های تعیین‌شده برای کیف‌ پول ‌های Keeper Standard خود را به ‌طور پیش‌فرض تغییر دهید. برای تغییر محدودیت ها، باید از طریق Keeper WinPro یا Keeper WebPro وارد سرویس امنیتی شوید.

به این ترتیب شما می توانید افزایش سقف وب مانی را انجام دهید و سقف واریز وب مانی و سقف برداشت وب مانی را تغییر دهید.

در بخش بعدی به طور کامل با محدودیت های وب مانی آشنا خواهید شد که به منظور بالا بردن سطح امنیتی سیستم مالی وب مانی در نظرگرفته شده است.

سقف برداشت از وب مانی چقدر است؟

سقف برداشت از وب مانی به صورت محدودیت روزانه، محدودیت هفتگی و محدودیت ماهانه در نظر گرفته شده است که در ادامه هر کدام از این موارد را به اختصار توضیح خواهیم داد.

سقف انتقال وب مانی به صورت روزانه

سقف برداشت از وب مانی به صورت روزانه برابر است با حداکثر میزان وجهی که از کیف پول فعلی خود که طی یک روز می توانید انتقال دهید و میزان انتقال از این مبلغ نباید تجاوز کند. به عنوان مثال، اگر یک کیف پول دارای حداکثر محدودیت تعیین شده در 1 WMZ باشد و انتقال 1 WMZ از کیف پول در 24 ژانویه 2011 در ساعت 23:59 انجام شده باشد، به این معنا که انتقال وجه بعدی به همان مقدار نباید زودتر از 25 ژانویه 2011 ساعت 00:00 انجام شود.

سقف انتقال وب مانی به صورت هفتگی

سقف برداشت از وب مانی به صورت هفتگی حداکثر محدودیت در انتقال وجه از کیف پول فعلی شما است که در یک هفته جاری نمی توان از آن مقدار تجاوز کرد. به عنوان مثال، اگر یک کیف پول دارای حداکثر محدودیت تعیین شده در 1 WMZ باشد و انتقال 1 WMZ از کیف پول در 26 ژانویه 2011 در ساعت 23:59 انجام شده باشد، به این معنی است که انتقال بعدی به همان مقدار، زودتر از 30 ژانویه 2011 ساعت 00:00 نمی تواند باشد.

سقف انتقال وب مانی به صورت ماهانه

سقف برداشت از وب مانی  به صورت ماهانه حداکثر محدودیت انتقال وجه از کیف پول فعلی شما می باشد که در یک ماه جاری نمی توان از آن تجاوز کرد. به عنوان مثال، اگر یک کیف پول دارای حداکثر محدودیت تعیین شده در 1 WMZ باشد و انتقال 1 WMZ از کیف پول در 24 ژانویه 2011 در ساعت 23:59 انجام شده باشد، به این معنی است که انتقال وجه بعدی نباید زودتر از 01 فوریه 2011 ساعت 00:00 انجام شود.

کلام پایانی

وب مانی یکی از بهترین سیستم های انتقال وجه است که شما با استفاده از حساب وب مانی تان می توانید عملیات صدور فاکتور، انتقال وجوه، مشاهده تاریخ معاملات، بررسی میزان موجودی کیف پول های تان و ... را به آسانی انجام دهید. سقف انتقال وب مانی و محدودیت های برداشت از وب مانی به نوع حساب شما بستگی دارد. در این مقاله شما را با سقف برداشت از وب مانی آشنا کردیم، همچنین گفتیم که افزایش سقف وب مانی چگونه انجام می شود.

دوست عزیز! در صورتی که در مورد انواح حساب های وب مانی سوالی در ذهن دارید توصیه می شود به مقاله انواع وبمانی پاسپورت مراجعه و آن را به دقت مطالعه نمایید و با آگاهی از نوع حساب وبمانی خود با محدودیت های آن نیز آشنا شوید. به علاوه در صورتی که تمایل دارید حساب خود را ارتقا دهید، مقاله آموزشی آموزش ارتقاء حساب وبمانی با تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت را مطالعه کنید.

از همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 18 فروردین 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    معصومه مسلمی ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    آیا این جدولی که گذاشتید درسته؟؟
    لطفاً راهنمایی کنید

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز شما می توانید با پیدا کردن گزینه ی لیمیت در کیف پول وب مانی سقف واریز و برداشت خود را بررسی نمایید

فرم ارسال نظرات کاربر