با وجودی که تعداد زیادی از کاربران سیستم پرداخت وب مانی، کاربران ایرانی هستند، اما مشکلی که وجود دارد این است که سیستم پشتیبانی وب مانی به زبان فارسی ارائه نشده است و این موضوع زمانی که کاربری در ایران دچار مشکل می شود و به زبان انگلیسی تسلط کافی ندارد، اندکی نگران کننده می شود. اما دوست عزیز، از این بابت اصلا نگران نباشید؛ ما در این مقاله راهنمایی های لازم را جهت ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران برای شما ارائه کرده ایم. پس با تراپی همراه شوید و این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه نمایید.

با وجودی که تمامی خدمات ارائه شده در پلتفرم وب مانی به زبان انگلیسی می باشد، اما ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران برای کاربران ایرانی از طریق ارسال تیکت امکان پذیر می باشد و کاربران می توانند به سادگی هنگام برخورد با مشکلات مالی، فنی و ... هنگام کار با سیستم پرداخت وب مانی، به واحد پشتیبانی این سیستم تیکت بزنند.

نحوه ی ارتباط با پشتیبانی وب مانی

همانطور که گفتیم، کلیه ی خدمات پردازشگر مالی وب مانی به زبان انگلیسی ارائه شده است و نحوه تماس با پشتیبانی وب مانی، مانند هر سیستم مالی دیگری به این صورت است که شما باید به بخش پشتیبانی سیستم، تیکت ارسال کنید. در قسمت بعدی چگونگی ارسال تیکت برای پشتیبانی سایت وب مانی را به صورت گام به گام برای شما آموزش داده ایم.

آموزش ارسال تیکت به پشتیبانی وب مانی

دوست عزیز! در صورتی که هنگام کار با سیستم وب مانی با مشکلی مواجه شده اید و به دنبال راهی برای ارتباط با پشتیبانی وب مانی می گردید، این مراحل را همراه با ما انجام دهید.

مرحله اول : برای ارسال تیکت به وب مانی، ابتدا باید در سایت وب مانی به بخش پشتیبانی بروید. برای ورود به صفحه پشتیبانی وب مانی آدرس  https://support.wmtransfer.com/asp/index.asp?lang=eng را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنید؛ پس از آن صفحه ای مطابق با آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید برای شما نشان داده می شود. حالا لازم است که یک تیکت جدید ایجاد کنید. برای این منظور روی تب Support کلیک کنید و سپس دکمه ی New ticket را انتخاب نمایید تا وارد صفحه ی مربوط به یک تیکت جدید بشوید.

نحوه ارتباط با پشتیبانی وب مانی

مرحله دوم : در این مرحله لازم است که روش دریافت پاسخ خود از سیستم پشتیبانی وب مانی را انتخاب کنید.

  • Email
  • WenMoney Keeper

از این دو گزینه یکی را انتخاب کنید؛ البته بیشتر افراد دریافت پاسخ از طریق ایمیل را ترجیح می دهند. در همین صفحه، در بخش بعدی نوع سرویس را انتخاب کنید. سرویس های موجود عبارتند از :

  • Technical Support (پشتیبانی فنی) : این گزینه مربوط به مشکلات فنی پلتفرم وب مانی می باشد که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند.
  • Financial Support (پشتیبانی مالی) : این گزینه مربوط به تراکنش های مالی، واریز، برداشت و یا خرید با استفاده از وب مانی می باشد.
  • Arbitration service (خدمات رسیدگی به شکایات) : در صورتی که مشکلی برای شما پیش آمده باشد و مربوط به نحوه ارائه خدمات وب مانی باشد و یا اینکه با یکی از کاربران وب مانی مشکل پیدا کرده باشید و از او شاکی باشید، می توانید این گزینه را انتخاب کنید.

سرویس مورد نظر را انتخاب کنید تا به مرحله ی بعد بروید. برای مثال اگر مشکل شما مربوط به خدمات فنی سیستم وب مانی می باشد، برای ارتباط با پشتیبانی وب مانی در قسمت فنی سیستم، Technical Support را انتخاب کنید.

آموزش ارسال تیکت به پشتیبانی وب مانی

مرحله سوم : در مرحله سوم از آموزش ارتباط با پشتیبانی وب مانی وارد صفحه ای می شوید، مطابق با آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید. در این صفحه نوع سرویس را انتخاب کنید؛ عنوان مشکل خود را در باکس Topic وارد کنید. برای مثال اگر مراحل پرداخت هزینه ی خرید کالا از طریق درگاه پرداخت وب مانی تکمیل نگردد و سیستم با اختلال روبرو شود. عنوان مربوط به این مشکل را در باکس تاپیک وارد کنید.

در باکس Message توضیحات لازم را ارائه دهید؛ به علاوه از طریق گزینه ی Attach می توانید در صورت لزوم فایلی را اضافه نموده و برای پشتیبانی سایت وب مانی ارسال کنید. بعد از آن ایمیل خود را وارد نمایید و پس از وارد نمودن کد کپچا، گزینه ی Send را کلیک نمایید تا تیکت شما ارسال شود.

ارتباط با پشتیبانی وب مانی

در این مرحله شما توانسته اید با موفقیت یک تیکت به سیستم پشتیبانی وب مانی بزنید؛ اکنون می بایست منتظر دریافت پاسخ از سوی این سیستم بمانید. بنابراین چنانچه ایمیل را به عنوان روش دریافت پاسخ انتخاب کرده باشید، مسلما لازم است که پاسخ تیکت خود را در اینباکس ایمیل تان چک کنید.

و چنانچه گزینه ی دوم، یعنی دریافت پاسخ از طریق وب مانی کیپر را انتخاب کرده باشید، پاسخ تیکت خود را در نرم افزار وب مانی کیپر دریافت خواهید کرد که به صورت یک اطلاعیه برای شما صادر شده است.

کلام پایانی در مورد پشتیبانی وب مانی

در این مقاله گفتیم که هنگام برخورد با هر مشکل یا مسئله ای هنگام انجام تراکنش از طریق پردازشگر پرداخت وبمانی، می توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی وب مانی در ایران، مشکل خود را مطرح نمایید؛ ارتباط با پشتیبانی وب مانی از طریق ارسال تیکت امکان پذیر است. برای این منظور لازم است مراحل آن را که در این مقاله به شما آموزش داده شد، طی کنید و پس از آن منتظر دریافت پاسخ خود بمانید.

امید است آنچه گفتیم برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در صورتی که با هرگونه سوال یا ابهامی در ارتباط با پشتیبانی وب مانی مواجه شده اید، حتما با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را از مشاوران ما دریافت نمایید.

از همراهی همیشگی تان ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 12 تیر 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
فرم ارسال نظرات کاربر