پس از افتتاح حساب وب مانی، برای انجام تراکنش های ارزی، لازم است کیف پول وب مانی داشته باشید. پس از ساخت کیف پول وب مانی، لازم است شارژ کیف وب مانی را انجام دهید، یا به عبارت دیگر، به حساب وب مانی خود پول واریز کنید تا  از طریق آن مبادلات مالی خود را انجام دهید. در این مقاله با آموزش نحوه شارژ کیف وب مانی در خدمت شما عزیزان هستیم. لطفا تا انتها با تراپی همراه باشید.

انواع روش شارژ کیف وب مانی

قبل از اینکه شما را با روش های شارژ کیف وب مانی آشنا کنیم، بهتر است بدانید که در این سیستم مالی بین المللی چند نوع کیف پول وجود دارد که می توانید انواع ارز ، ارز دیجیتال و ... را در آن ذخیر کنید. نحوه شارژ کیف وب مانی برای هر کدام از این نوع دارایی ها، مشابه یکدیگر می باشد که در این مقاله ما روش شارژ کیف پول WMZ که کیف پول وب مانی برای ذخیره دلار آمریکا می باشد را به صورت گام به گام برای شما آورده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

به طور کلی به دو روش مستقیم و روش غیر مستقیم می توانید برای شارژ کیف وب مانی اقدام نمایید. روش شارژ کیف وب مانی به صورت مستقیم، از طریق مراجعه به وب سایت وب مانی قابل انجام می باشد. اما در روش غیر مستقیم شارژ کیف وب مانی، شما این کار را به شرکت های معتبر خدمات پرداخت ارزی می سپارید و آن ها شارژ هر نوع کیف پول وب مانی را برای شما انجام خواهند داد. در ادامه به تفصیل هر کدام از این دو روش را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

پس از ساخت اکانت وب مانی، لازم است حساب وب مانی به مبلغ مشخصی شارژ شود تا از طریق آن، نقل و انتقال پول امکان پذیر شود. آموزش شارژ کیف وب مانی، به روش مستقیم شامل ورود به حساب کاربری، انتخاب گزینه ی Refill، انتخاب مبلغ مورد نظر برای شارژ حساب، تایید مبلغ و در نهایت دریافت پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن شارژ، می باشد. نحوه شارژ کیف وب مانی به روش غیر مستقیم به این صورت است که صاحب حساب وب مانی به یکی از شرکت های پرداخت ارزی مراجعه کرده و برای شارژ کیف پول وب مانی درخواست می دهد.

نحوه شارژ کیف وب مانی به صورت مستقیم

نحوه شارژ کیف پول وب مانی به صورت مستقیم

برای آشنایی با نحوه شارژ کیف وب مانی به طور مستقیم، مراحل زیر را همراه با ما دنبال کنید.

گام اول : ابتدا به وب مانی کیپر استاندارد (WM Keeper Standard) وارد شوید و لاگین کنید تا وارد اکانت وب مانی خود شوید.

گام دوم : پس از لاگین به اکانت وب مانی تان، در سمت چپ از بخش Home ، از منوی اصلی وب مانی کیپر استاندارد، نوع کیف پول وب مانی خود را که در اینجا WMZ می باشد را انتخاب کنید.

گام سوم : در منوی مربوط به کیف وب مانی، گزینه ی Refill را انتخاب نمایید و منوی کشویی که مشاهده می کنید، روش شارژ را انتخاب کنید. برای مثال با انتخاب گزینه ی From a bank card در واقع شما روش شارژ کیف وب مانی از طریق کارت بانکی را انتخاب کرده اید.

گام چهارم : در این مرحله  از آموزش شارژ وب مانی مبلغی را که برای شارژ کیف پول خود در نظر گرفته اید را وارد نمایید. توجه کنید که حداقل این مبلغ می تواند 3 WMZ باشد و نباید کمتر از آن باشد.

سپس مشخصات کارت بانکی تان را که شامل : شماره کارت، تاریخ انقضا کارت و کد CVV2 می باشد را وارد کرده و دکمه ی More را کلیک نمایید.

گام پنجم : در این مرحله پیغامی برای شما ارسال می شود مبنی بر اینکه آیا از مبلغی که برای شارژ انتخاب کرده اید مطمئن هستید؟ و شما با انتخاب گزینه ی Ok ، پیغام را تایید کرده و وارد مرحله بعد خواهید شد.

گام ششم : در این روش شارژ کیف وب مانی ، چنانچه عملیات شارژ با موفقیت انجام شده باشد، در این مرحله، پیغامی مبنی بر شارژ موفق کیف پول خود، دریافت خواهید کرد.

به این ترتیب شما می توانید به روش مستقیم، کیف پول وب مانی خود را شارژ نمایید.

تا این بخش از مقاله آموزش شارژ کیف وب مانی را به روش مستقیم برای شما عزیزان گفتیم. در ادامه شما را با نحوه شارژ کیف وب مانی به روش غیر مستقیم کاملا آشنا خواهیم کرد.

نحوه شارژ کیف وب مانی به روش غیر مستقیم

قبل از اینکه آموزش شارژ کیف وب مانی به روش غیر مستقیم را عنوان کنیم، بهتر است بدانید که روش شارژ غیر مستقیم کیف پول وب مانی برای چه افرادی مناسب تر است؟

پیش تر گفتیم که در روش غیر مستقیم، شما به جای اینکه مستقیما وارد وب سایت وب مانی شوید و مراحل بالا را انجام دهید، به راحتی شارژ کیف پول خود را به شرکت های خدمات پرداخت ارزی معتبر می سپارید.

بنابراین، چنانچه امکان شارژ کیف وب مانی به هیچ کدام از روش های موجود در وب سایت رسمی وب مانی، برای شما وجود ندارد، یا به هر دلیل کارت اعتباری در اختیار ندارید و یا امکان استفاده از این نوع کارت ها برای شما وجود ندارد، می توانید شارژ کیف پول وب مانی خود را به یک شرکت خدمات پرداخت ارزی بسپارید.

نحوه شارژ کیف وب مانی با شرکت های ارزی

نحوه شارژ کیف وب مانی به واسطه تراپی

شما می توانید شارژ کیف پول وب مانی خود را به ما در تیم تراپی بسپارید. متخصصین ما در تیم تراپی کلیه ی درخواست های شما عزیزان را در اسرع وقت بررسی نموده و خدمات را با بالاترین کیفیت انجام خواهند داد.

برای شارژ وب مانی خود مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله اول : ابتدا به وب سایت رسمی تراپی به آدرس www.trapay.net مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله دوم : به حساب کاربری خود لاگین کنید و در صفحه اصلی سایت از منوی خدمات، زیرمنوی وب مانی، گزینه ی شارژ حساب وب مانی را انتخاب کنید.

مرحله سوم : در صفحه ای که مشاهده می کنید، دکمه "درخواست شارژ وب مانی" را کلیک نمایید.

مرحله چهارم : در این فرم، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. این اطلاعات شامل میزان ارز مورد نظر شما و آدرس کیف پول وب مانی تان می باشد. پس از تکمیل گزینه ها، دکمه ی ثبت سفارش را کلیک نمایید.

پس از دریافت سفارش و بررسی آن، از سوی مجموعه تراپی از شما درخواست خواهد شد تا معادل ریالی آن مبلغ را به حساب تراپی واریز نمایید، تا شارژ وب مانی برای شما انجام شود.

دوست عزیز، چنانچه شما از کاربران قبلی تراپی هستید و از قبل برای خود حساب کاربری ایجاد کرده اید، کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.

برای درخواست شارژ کیف پول وب مانی کلیک کنید!

بنابراین شما می توانید از طریق چند روش شارژ کیف وب مانی که در این مقاله ذکر کردیم، حساب خود را شارژ نمایید و به راحتی تراکنش های مالی خود را انجام دهید.

در صورتی که هنوز برای افتتاح حساب وب مانی اقدامی نموده اید نیز می توانید از طریق لینک زیر برای ساخت حساب وب مانی درخواست دهید، تا حساب وب مانی به نام شما و با مشخصات خودتان برای شما توسط همکاران ما، ایجاد گردد.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

کلام پایانی

اگر برای خرید از فروشگاه های اینترنتی خارجی و واریز پول به حساب دوستان و آشنایان خود در هر جای دنیا، یا دریافت پول، درگاه پرداخت وب مانی را انتخاب کرده اید، می توانید با استفاده از چند روش شارژ کیف وب مانی که در این مقاله ذکر شد، حساب خود را شارژ نمایید. اگر در مراحل آموزش شارژ کیف پول وب مانی با سوالی مواجه شده اید، و یا در مورد نحوه شارژ کیف وب مانی توسط تراپی با مشکلی برخورد کرده اید، لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید. ما در اسرع وقت به کلیه ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهیم بود.

از اینکه همواره با تراپی همراه هستید، از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید؛ منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 08 اردیبهشت 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر