همانطور که می دانید ارسال پول برای دیگران یا دریافت پول از آن ها در سیستم پرداخت وب مانی، از طریق افتتاح کیف پول وب مانی امکان پذیر است؛ و حتما این را هم می دانید که برای داشتن کیف پول وب مانی ابتدا باید افتتاح حساب نمایید. بنابراین اگر هم اکنون، جز دارندگان حساب وب مانی هستید، پس از مطالعه ی آموزش ساخت کیف پول وب مانی  قادر خواهید بود به ایجاد کیف پول وب مانی بپردازید و تراکنش های ارزی را به سادگی و به سرعت انجام دهید. اما در صورتی که هنوز حساب وب مانی ندارید، از طریق لینک زیر می توانید به تراپی درخواست دهید تا حساب وب مانی برای شما ایجاد شود. لطفا با تراپی همراه شوید.

برای درخواست افتتاح حساب وب مانی، کلیک کنید!

روش های ایجاد کیف پول وب مانی

سیستم پرداخت وب مانی، از ارزهای مختلف دلار، یورو و ... پشتیبانی می کند و برای هر کدام از انواع ارزهایی که توط این سیستم پشتیبانی می شود، یک کیف پول وب مانی وجود دارد. شما می توانید یک یا چند کیف پول وب مانی برای خود ایجاد کنید. در ادامه به شما دوستان عزیز نحوه ساخت کیف پول وب مانی را آموزش داده ایم. لطفا همراه با ما این مراحل را انجام دهید.

افتتاح کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper Standard

گام اول : در مرحله اول از مراحل آموزش ساخت کیف پول وب مانی (WM-Purse)، وارد وب سایت وب مانی کیپر استاندارد (WebMoney Keeper Standard) شوید و با فشردن دکمه ی Login وارد صفحه ی ورود به حساب کاربری خود شوید.

آموزش ساخت کیف پول وب مانی

گام دوم : در این مرحله در صفحه ای که مشاهده می کنید، اطلاعات مربوط به اکانت خود در وب مانی را وارد نمایید و پس از وارد نمودن عددی که در تصویر مشاهده می کنید، دکمه ی Enter را کلیک نمایید.

ساخت کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper Standard

گام سوم : در مرحله سوم از مراحل ساخت کیف پول وب مانی هنگامی که وارد پروفایل شخصی خود شدید، بخش Home در سمت چپ صفحه را انتخاب کنید و سپس علامت + یا add button را کلیک نمایید.

ایجاد کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper Standard

گام چهارم : در این مرحله از منوی کشویی باز شده، نوع کیف پول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

گام پنجم : زمانی که نوع کیف پول را انتخاب کردید، پنجره ای نشان داده می شود که حاوی یک توافقنامه است و شما باید گزینه ی accept the terms of the Agreement  را تیک بزنید و سپس گزینه ی Continue را انتخاب نمایید.

افتتاح کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper Standard

گام ششم : در این مرحله، عملیات ساخت کیف پول وب مانی به پایان می رسد و شما پیغامی که در صفحه ی زیر مشاهده می کنید، در یافت خواهید کرد.

نحوه ساخت کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper Standard
ساخت کیف پول وب مانی با توجه به اینکه شما از چه نوع پلتفرم یا اپلیکیشنی برای ایجاد کیف پول وب مانی استفاده می کنید، به چند روش امکان پذیر است. شما می توانید بنا بر نیاز خود و موارد کاربرد آن از هر کدام از روش های افتتاح کیف پول وب مانی برای داشتن یک کیف پول در این سیستم مالی، اقدام نمایید.

به این ترتیب طی شش مرحله، شما می توانید در WebMoney Keeper Standard، به افتتاح کیف پول وب مانی بپردازید. در ادامه با آموزش ساخت کیف پول وب مانی در WM Keeper WinPro  و WM Keeper WebPro و همچنین ساخت کیف پول وب مانی در اپلیکیشن WebMoney Keeper app با شما هستیم. لطفا همچنان همراه ما باشید.

طریقه ساخت کیف پول وب مانی در WM Keeper WinPro 

برای ایجاد کیف پول وب مانی در WM Keeper WinPro، که همان وب مانی کیپر کلاسیک است، مطابق مراحل زیر عمل کنید.

مرحله اول : تب کیف پول یا Purses را انتخاب کنید و گزینه ی Create را کلیک نمایید.

ایجاد کیف پول وب مانی در WM Keeper WinPro

مرحله دوم : سپس نوع کیف پول مورد نظر خود (WMZ، WME و غیره) را از لیست موجود انتخاب کنید، نام کیف را وارد کنید، دکمه ی " Next " را کلیک کنید، شرایط توافقنامه را بپذیرید و سپس دوباره روی دکمه ی " Next " کلیک کنید.

ساخت کیف پول وب مانی در WM Keeper WinPro

افتتاح کیف پول وب مانی در WM Keeper WinPro

و به همین سادگی در  WM Keeper WinPro برای خود یک کیف پول وب مانی خواهید ساخت.

افتتاح کیف پول وب مانی در WM Keeper WebPro 

برای ساخت کیف پول وب مانی در وب مانی کیپ روب پرو، مراحل زیر را با ما انجام دهید.

مرحله اول : برای ایجاد یک کیف پول وب مانی، باید وارد حساب WM Keeper Pro (WM Keeper Light) خود شوید، از بخش منو ، گزینه ی Purses را انتخاب نمایید و سپس دکمه ی  Create را کلیک نمایید.

نحوه افتتاح کیف پول وب مانی در WM Keeper WebPro

مرحله دوم : در این مرحله یک نوع کیف پول وب مانی (WMZ، WME، و غیره) را از لیست موجود انتخاب کنید، شرایط توافقنامه را بپذیرید و روی دکمه " Create" کلیک نمایید.

ساخت کیف پول وب مانی در WM Keeper WebPro

ایجاد کیف پول وب مانی در WM Keeper WebPro

و در نهایت نحوه ساخت کیف پول وب مانی را در اپلیکیشن وب مانی کیپر (WebMoney Keeper app) به شما آموزش خواهیم داد.

ساخت کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper app

برای ساخت کیف پول وب مانی با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و از طریق اپلیکیشن وب مانی کیپر، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول : ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و در صفحه ی Home ، دکمه ی + را کلیک کنید. با کلیک بر روی دکمه "+" می توانید یک کیف پول در برنامه ایجاد کنید.

ساخت کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper app

مرحله دوم : در این مرحله، نوع کیف پول وب مانی (WMZ، WME، و غیره) را از لیست ارائه شده انتخاب کنید و با کلیک بر روی دکمه " Create " شرایط توافقنامه را بپذیرید. به همین سادگی می توانید برای خود یک کیف پول وب مانی ایجاد کنید.

ساخت کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper pro app

برای ایجاد یک کیف پول وب مانی در اپلیکیشن WebMoney Keeper pro  ، لازم است که ابتدا وارد برنامه WM Keeper Web Pro شوید، و از بخش « Purses » گزینه ی Create purses را انتخاب کنید.

نحوه ساخت کیف پول وب مانی در WebMoney Keeper pro app

سپس از لیست ارائه شده نوع کیف پول وب مانی (WMZ، WME و غیره) را انتخاب کنید و با کلیک بر روی نماد ساخت کیف، شرایط توافقنامه را بپذیرید تا کیف پول وب مانی برای شما ایجاد شود.

بنابراین شما با استفاده از روش هایی که در این مقاله ذکر کردیم می توانید برای ساخت کیف پول وب مانی اقدام نمایید.

کلام پایانی

ساخت کیف پول وب مانی به چند روش امکان پذیر است که در این مقاله به صورت گام به گام، آموزش ساخت کیف پول وب مانی را برای شما عزیزان عنوان نمودیم و شما به راحتی می توانید پس از ایجاد حساب کاربری در وب مانی، برای خود هر نوع کیف پولی که در نظر دارید را ایجاد نمایید.

امید است مطالعه ی این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. لطفا در صورتی که در مراحل ایجاد کیف پول وب مانی با مشکلی برخورد کردید یا سوالی در ذهن داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 01 اردیبهشت 1401
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر