همراهان عزیز در تمام مقالاتی که برای شما در مورد انواه کیف پول ارزهای دیجیتال آماده کردیم، به این نکتها اشاره کردیم که از کیف پول سخت افزاری استفاده کنید. چرا که در این حالت امنیت ارز دیجیتال تماما به خودتان بستگی دارد. بنابر درخواست شما ما امروز توضیحات بیشتری در مورد کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor در اختیار شما قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

زمانی که قصد نوشتن این مقاله را برای شما داشتم به یک نکته جالب برخوردم. در یکی از وب سایت ها از مخاطبان نظر سنجی کرده وبدند که بهترین کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال بیت کوین چیست؟ نتیجه را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید:

کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor

نکته ای که در این عکس جالب است این است که هنوز حدود 25 درصد از افراد ارز خود را در سرویس های اکسچنجینگ نگهداری می کنند. این در حالی است که تقریبا تمام سایت های فعال در زمینه ارز دیجیتال، این اخطار را به کاربران می دهند که از انجام این کار شدیدا خودداری کنند! اما از طرفی باعث خوشحالی است که 35 درصد از افراد برای نگهداری ارز دیجیتال خود از کیف پول های سخت افزاری استفاده می کنند. بر اساس این نظرسنجی دو کیف پول سخت افزاری Trezor و Ledger Nano S بیشترین محبوبیت را دارند.

اگر بخواهیم تخصصی به این دو کیف پول نگاه کنیم کیف پول Ledger Nano S دارای سرعت بیشتری است و از ارزهای دیجتال جدید نیز پشتیبانی می کند. اما این موضوع به این معنا نیست که کیف پول سخت افزاری Trezor کاربردی نیست! جالب است بدانید که این کیف پول اولین کیف پول سخت افزاری بود که امکان کنترل رمز را در اختیار کاربر قرار می داد. بنابراین حتی اگر این کیف پول گم شود و یا به سرقت برود مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد!

 در صورتی که در مورد بیت کوین نیاز به اطلاعات کاملی دارید می توانید از سری مقاله هایی که تراپی برای شما اماده کرده است استفاده نمایید :

کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor از چه ارزهای پشتیبانی می کند :

  1. بیت کوین BTC : بیت کوین یکی از محبوب ترین ارزها در دنیای بازار ارز های دیجیتال است. بنابراین اگر می خواهید در دنیای اقتصاد موفق باشید از داشتن این سکه غافل نشوید.
  2. بیت کوین کش BCH : این ارز دارای شباهت های زیادی با ارز دیجیتال بیت کوین است که می تواند آینده درخشانی داشته باشد.
  3. لایت کوین LTC : لایت کوین را می توان کپی از بیت کوین دانست با تفاوت در سرعت عملکرد!
  4. اتریوم ETH : اتریوم یکی از رقیب های اصلی بیت کوین است. بنابراین سرمایه گذاری در این ارز می تواند گزینه مناسبی برای شروع فعالی در دنیای ارز دیجیتال باشد.
  5. اتریوم کلاسیک ECH : این ارز ورژن دیگری از ارز دیجیتال اتریوم است.
  6. دش DASH : با توجه به این که این ارز مسیر رشد خود را به سرعت طی می کند می تواند گزینه مناسب دیگری برای سرمایه گذاری باشد.
  7. زی کش ZEC : این سکه هنوز دارای عملکرد مشخصی نیست و بهتر است که برای سرمایه گذاری در آن کمی دست نگهدارید.
  8. توکن ERC-20 : رشد این ارز به آرامی در حال انجام است، پس بهتر است کمی صبر کنیم ...
  9. Namecoin : فعلا برای سرمایه گذایر توصیه نمی شود.
  10. Dogecoin : فعلا برای سرمایه گذاری توصیه نمی شود.

در عکس زیر می توانید خلاصه ای از مطالب گفته شده را مشاهده کنید :

کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor

همراهان عزیز درست است که شما برای خرید این نوع کیف پول سخت افزاری تریزور Trezor باید هزینه کنید ولی این هزینه کردن در ابتدای سرمایه گذاری می تواند اطمینان خاطر شما را برای همیشه فراهم کند. بنابراین برای گرفتن نتیجه مثبت در هر کاری سعی کنید راه درست را انتخاب نمایید!

 

تاریخ انتشار 28 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    علیرضا میرزائی ۰۸ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام بنده یه سوال دارم این کیف در هر صورت با IP کار میکنه درسته؟
    من دنبال راهی هستم که کیف امن داشته باشم که بحث تحریم روش اثر نداشته باشه
    اصلا امکانش هست

    با تشکر

  • تصویر آواتار
    حامد پاکدامن ۲۱ مهر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    دوست عزیز کیف های پول سخت افزاری به هیچ عنوان مسدود یا تحریم نمیشوند و این مسئله از نظر عملی بسیار غیر منطقی می باشد که بخواهیم بگیم یک کیف سرد بلاکچینی تحریم شود زیرا بلاک چین زیر نظر هیچ نهادی نیست.

فرم ارسال نظرات کاربر