همانطور که در مقاله بیت کوین چیست به توضیح این ارز الکترونیکی پرداختیم، بیان کردیم که این ارز دیجیتال جایگاه ویژه ای بین افراد برای خود دارد و با هدف راحت تر کردن نقل و انتقالات مالی در اینترنت ایجاد شده است که بدون وابستگی به سازمانی خاص فعالیت دارد. ولی امروزه با توجه به روند کاهشی سهام این ارز الکترونیکی افراد رو به سوی سایر ازهای دیجیتالی آورده اند. در صورتی که قصد دارید ارزهای خود را به یکدیگر تبدیل کنید می توانید از سرویس اکسچنجینگ تراپی استفاده کنید. یکی از این ارزهای دیجتال نوظهور، بیت کوین کش است که می توان آن را رقیب اصلی بیت کوین در نظر گرفت. بنابراین با توجه به میزان سقوط سهام این ارز می توان شاهد این موضوع بود که تجارت هایی که با این ارز انجام می شوند رو به کاهش باشند. بیت کوین کش را می توان نسخه ای جدید از بیت کوین در نظر گرفت که همچنان بسیاری از ویژگی های این ارز دیجیتال را دارد. در این مقاله بنابه قولی که به شما کاربران عزیز داده بودیم به ارائه توضیح در مورد بیت کوین کش می پردازیم. 

پیرو  بیانیه بانک مرکزی در خصوص ممنوعیت ارز های  دیجیتال اعلام میداریم تراپی هیچگونه خدماتی در حوزه خرید و فروش ارز های دیجیتال به مشتریان گرامی نخواهد داشت .

بیت کوین کش چیست

بیت کوین گش چیست؟

بیت کوین کش را می توان نسخه ای به روز شده از بیت کوین در نظر گرفت که در 1 آگوست 2017 ارائه شد. بنابراین می توان این ارز را یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال در نظر گرفت. ایده اصلی برای ارائه بیت کوین کش این است که بتوان در هر ثانیه میزان انتقال را افزایش داد و در نتیجه میزان هزینه ای که برای پرداخت کارمزد افراد می پردازند را کاهش داد. بنابراین با استفاده از این ویژگی پرداخت های مالی سریع تر و و آسان تر انجام می شوند. بیت کوین کش با هدف ارائه ضرورت هایی که برای بیت کوین اصلی در نظر گرفته شده بود ارائه شد. چرا که در طول سال ها بسیاری از اهدافی که برای بیت کوین در نظر گرفته شده بود به وقوع نپیوستند. به عنوان مثال امروزه زمانی که شما می خواهید از طریق بیت کوین پرداختی انجام دهید ممکن است که زمان زیادی طول بکشد چرا که فرآیند پرداخت در بیت کوین وابسته به بلوک هایی است که در نظر گرفته شده اند. زمانی که یک بلوک  پر باشد انتقال مالی شما باید منتظر بماند تا بلوک بعدی خالی شود. همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از افراد اصطلاحا توی صف بزنند و با پرداخت بیشتر کاری کنند که انتقال مالی آن ها سریع تر انجام شود. به عنوان مثال زمانی که بیت کوین منتشر شد حدود 280 هزار انتقال انجام نشده وجود داشت. 

همین اتفاق باعث شد تا ارزی جایگزین بیت کوین ارائه شود چرا که اکنون زمانی که برای انجام معاملات صرف می شد افزایش یافته بود و همچنین هزینه ها زیاد شده بود. بنابراین با ارائه دادن ارز الکترونیکی بیت کوین کش این مسئله را حل کردند. بیت کوین کش بلاک سایز خود را از 1 به 8MB تغییر داد که همین موضوع باعث شد هزینه ها کاهش یابد و سرعت انجام معاملات افزایش یابد. 

بیت کوین کش

آیا بیت کوین کش از بیت کوین ارزان تر است؟

جواب مثبت است. چرا که هر دوی این ارزها با واحد ساتوشی سنجیده می شوند. در حال حاضر به علت اینکه میزان صفی که برای انجام معاملات بیت کوین وجود دارد بیش از اندازه طولانی است، برای ورود به بلوک ها به ازای هر بایت باید 900 ساتوشی پرداخته شود در حالی که همین میزان برای ارز بیت کوین کش 19 است. 

 

عزیزان در این مقاله ما سعی کردیم بیت کوین کش را به شما معرفی کنیم و تفاوتی که با بیت کوین دارد را برای شما بیان کنیم. ولی هیچ گونه پیشنهادی نمی دهیم که کدام بهتر است و کدام را خریداری نمایید. این مقاله صرفا جهت معرفی ارز الکترونیکی بیت کوین کش به شما ارائه شد. در صورتی که در مورد نحوه استخراج بیت کوین کش و همچنین بهترین کیف پول این ارز سوالی دارید می توانید از مقاله های مرتبط با آن استفاده نمایید. 

تاریخ انتشار 10 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر