قطعا شما عزیزان سیستم پرداخت های ارزی پی پال را به خوی می شناسید و می دانید که ایم درگاه پرداخت بین المللی از امنیت بالا و سرعت خوبی برای انجام تراکنش ها برخوردار است. در حقیقت پی پال یکی از نوآوران در عرصه پرداخت دیجیتال است. حتما این را هم می دانید که پی پال برای انجام تراکنش های مالی کارمزد در نظر گرفته است و اخیرا در سیستم کارمزد خود تغییراتی را نیز ایجاد کرده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که با استفاده از  ارزهای دیجیتال پرداخت های بین المللی خود را انجام دهند؛ چرا که مجبور به پرداخت کارمز زیادی نمی شوند. در این مقاله با تراپی همراه باشید تا بپردازیم به کارمزد پی پال و ارتباط ان با افزایش انگیزه در زمینه استفاده از ارز دیجیتال

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

از سیستم پرداخت پی پال استفاده کنیم یا ارز دیجیتال : کارمزد پی پال

پی پال به عنوان یکی از سیستم های پرداخت ارزی در بین مردم شناخته می شود که کارمزد آن به ازای پرداخت های مختلف بسیار کمتر از سیستم های بانکی و وسترن یونیون است. اما این تصور با ورود ارزهای دیجیتال به دنیای پرداخت ارزی دیگر چندان صحت ندارد. در واقع زمانی که ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم، مونرو و ... در این حد فراگیر شده اند، کاربران ترجیح می دهند از رمزارزها برای پرداخت بین المللی استفاده کنند که مجبور به پرداخت کارمزد پی پال نشوند و هزینه کمتری را برای انجام تراکنش هایشان بپردازند. 

کارمزد پی پال

اخیرا صاحب شرکت بزرگ پی پال اعلام کرده است که به ازای هر پرداخت و تراکنشی که انجام می دهد، 4.99 دلار دریافت می کند. اما علاوه بر این مبلغ کارمزد، اگر پرداخت از پی پال به کارت انجام شود 2.9 درصد نیز کارمزد اضافه تر دریافت می کند؛ که این اطلاعیه جدید برای بسیاری از افراد خوشایند نبود و این سوال به ذهن تمامی کاربران خطور کرده بود که این میزان کارمزد دریافتی از سوی پی پال برای چه کاری صرف می شود و به چه دلیل کارمزد پی پال افزایش یافته است؟

دوستان، در صورتی که مایل هستید در مورد پی پال اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید از مقاله هایی که تراپی در این زمینه برای شما فراهم کرده است استفاده کنید.

بیشتر بدانید

ساخت اکانت پی پال در ایران

نحوه وریفای حساب پی پال

چرا کاربران پی پال به پرداخت با رمز ارزها روی آوردند؟

زمانی که نرخ کارمزد پی پال افزایش یافت، مردم به دنبال راه جایگزینی رفتند و ترجیح دادند از ارز دیجیتال استفاده کنند. در نتیجه از این طریق می توانستند معاملات خود را با کارمز کمتر در زمان کمتر و با سرعت بیشتر انجام دهند. به عنوان مثال در صورتی که کسی بخواهد پرداخت خود را از طریق پی پال انجام دهد ممکن است 2 الی 3 روز کاری زمان ببرد؛

یا اگر هم بخواهد این کار را از طریق بانک انجام دهد باید 5 الی 7 روز کاری منتظر بمانند. که این مسئله برای کاربران چندان جالب به نظر نمی رسد چرا که آن ها تمایلی ندارند که پرداخت های آن ها با این میزان تاخیر به دست گیرنده برسد. 

کارمزد پی پال

در حالی که در پرداخت با ارز دیجیتال اصلا چنین چیزی وجود ندارد و کارمزد گرفته شده از کاربران در نهایت به خودشان باز می گردد. و به این ترتیب سیتم های بانکی و همچنین پی پال ناخود آگاه شرایطی را فراهم کردند که افراد بیشتری به سمت ارزهای دیجیتال روی بیاورند چرا که تراکنش های مالی بسیار راحت تر انجام می شد و هزینه ی کمتری برای آن ها داشت. شاید صاحب کمپانی پی پال باید تجدید نظری در کارمزد پی پال داشته باشد تا شاید بتواند مخاطبان خود را دوباره بدست آورد.

کلام آخر

در این مقاله مطالبی را در مورد کارمزد پی پال و مقایسه آن با کارمزد پرداخت از طریق ارز دیجیتال، عنوان کردیم. به این ترتیب شما متوجه شدید که کارمزد پی پال قدری بیشتر است و به همین دلیل کاربران پی پال به سمت استفاده ارزهای دیجیتال روی آورده اند.

از توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. در صورتی که سوالی در ذهن دارید یا به مشکلی برخورد کرده اید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 10 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر