در بازار ارزهای دیجیتال همچنان هم بحث بر سر رمزگذاری و فناوری بلاک چین همچنان ادامه دارد! اتریوم در این زمینه ادعا دارد که پیشگام است و بهترین معاملات را می تواند به صورت هوشمند انجام دهد. به دنبال اتریوم بسیاری از ارزهای دیگر نیز آمده اند که می خواهند از مزایای این فناوری استفاده کنند. اگر شما اخبار بازار ارزهای دیجیتال را دنبال می کنید مطمئنم که از ارز دیجیتال نئو NEO چیزی شنیده اید. این ارز به تازگی به بازار ارز دیجیتال اضافه شده است و در چند روز اول توانست به سرعت ارزش هر توکن خود را به 52 دلار برساند. اگر در مورد تفاوت توکن و کوین سوالی دارید می توانید از مقاله مرتبط با آن استفاده نمایید. در این مقاله می خواهیم به بررسی ارز NEO بپردازیم.

 

ارز دیجیتال نئو (NEO) چیست؟

ارز دیجیتال نئو

نئو اغلب به عنوان "اتریوم چینی" و یا "قاتل اتریوم" شناخته می شود. در این مقاله من از این عناوین برای این ارز استفاده نمی کنم چرا که به نظرم هر ارزی سرنوشت خودش را دارد و نئو نیز از این قضیه مستثنی نیست! نئو اولین ارز دیجیتالی است که به صورت غیر متمرکز و متن باز در چین شروع به کار کرد. ارز دییجتال نئو یک توکن دیگر به نام GAS دارد که در مقاله های دیگر به توضیح آن می پردازیم. هدف از ارز دیجیتال نئو (NEO) داشتن یک اکو سیستم اقتصادی هوشمند  است. بنابراین با استفاده از این ارز معاملاتی که به روش سنتی انجام می شوند به صورت غیر متمرکز قابل انجام خواهند بود و با استفاده از قوانین دنیای دیجیتالی امنیت آن ها تضمین خواهد شد.

این ارز دیجیتال برای امنیت بیشتر کاربران خود یک سری اطلاعات را به فرم الکترونیکی از کاربر دریافت می کند. بنابراین قادر خواهد بود که مکانیزم تشخیص هویت خود را خیلی قوی تر سایر ارزها پیاده کند. مانند تشخیص چهره، اثر انگشت، تشخیص صدا و ... . این ارز برای هر بلاک خود 100 میلیون توکن استفاده می کند که می تواند دلیل خوبی برای امنیت بالای این ارز باشد.

یکی از تفاوت هایی که این ارز با سایر ارزهای دیجیتال دارد این است که قابلیت تقسیم به واحد های کوچکتر را ندارد و کوچکترین واحد آن همیشه 1 است.

چگونه ارز دیجیتال نئو (NEO) بخریم؟

خرید نئو به صورت مستقیم برای همه افراد کار مشکلی است و با توجه به این که ما در ایران زندگی می کنیم این کار قطعا مشکل تر است. بنابراین بهترین را برای بدست آوردن نئو، است است که از سرویس های اکسچنجینگ استفاده کنیم.

  • Changelly
  • Coinswitch
  • Binance
  • KuCoin
  • Bitfinex
  • Bittrex
  • Yobtc
  • Cryptopia

برای خرید از این سایت ها شما باید از قبل ارز دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم،  لایت کوین و ... را داشته باشید و بعد آن ها را به نئو (NEO) تبدیل کنید. در صورتی که می خواهید بیت کوین و یا هر ارز دیگری خریداری کنید می توانید با تراپی در تماس باشید.

شما همراهان تراپی میتوانید برای خرید انواع ارز دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

انواع کیف پول ارز دیجیتال نئو (NEO) :

ارز دیجیتال نئو

بعد از این که ارز را خریداری کردید می توانید آن را در یکی از انواع کیف پول زیر که دارای سطح امنیت خوبی هستند نگهداری کنید.

  • کیف پول کاغذی : Ansy
  • کیف پول مرورگر یا وب : NEO Tracker ، NEO Wallet
  • کیف پول دسکتاپ : NEO GUI، NEO CLI ، NEON Wallet
  • کیف پول سخت افزاری : Ledger Nano S

 

همراهان عزیز امیدوارم که در مورد این ارز دیجیتال نئو (NEO) اطلاعات کافی و مورد نیاز خود را بدست آورده باشید. منتظر شنیدن انتقادات و سوالات شما از طریق چت آنلاین هستیم.

 

تاریخ انتشار 11 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر