همراهان عزیز امروزه برای پرداخت در سایت های مختلف چه خارجی و چه ایرانی روش های مختلفی وجود دارد. اما چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که چگونه از یک سایت خارجی خرید داشته باشیم و یا اینکه چگونه در یک سایت خارجی ثبت نام کنید. آیا می دانید سایت های آموزشی خارجی بیشترین مخاطب را در ایران دارند. با ثبت نام در این سایت ها می توانید از جدیدترین واحد های درسی بهترین دانشگاه ها استفاده کنید بدون این که نیاز باشد به آن کشورها مهاجرت کنید. یکی از روش های پرداختی در اکثر سیستم های خارجی، پی پال است. شرکت بزرگ پی پال اخیرا سهام خود را افزایش داده است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با تراپی همراه شوید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

دوستان عزیز در صورتی که می خواهید بهترین سایت های آموزشی خارجی را بشناسید و از دوره های آموزشی آن ها استفاده کنید، می توانید به مقاله هایی که تراپی برای شما آماده کرده است نگاهی کنید

پی پال

آشنایی مختصر با درگاه پرداخت های ارزی پی پال

پی پال جز اولین شرکت های ارائه دهنده ی خدمات پرداخت ارزی بین المللی در سراسر جهان می باشد و این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند در هر جای دنیا که هستند، به دیگر مکان ها پولی ارسال کنند یا مبالغی را دریافت نمایند. در حقیقت با داشتن یک حساب پی پال می توانید هر زمان و به هر مکان پول ارسال و دریافت کنید، مانند زمانی که از طریق حساب بانکی خود این کار را انجام می دادید.

به این ترتیب شما قادر خواهید بود بدون نیاز به واسطه پرداخت خود را در هر سایتی و در هر کشوری انجام دهید. به عنوان مثال با این حساب می توانید خرید خود را سایت هایی مانند آمازون و یا ایبی  و ... نیز انجام دهید.

جهت افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده به همراه مدارک و سیم کارت و وی پی اس رایگان کلیک کنید .

برای این منظور تنها کاری که بای انجام دهید این است که معادل ریالی مبلغی که نیاز دارید را به یک شرکت خدمات ارزی مانند تراپی پرداخت کنید تا کیف پول شما ایجاد و حساب پی پال شما شارژ شود. در صورتی که در رابطه با حساب پی پال و نحوه وریفای کردن آن سوالی دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید

بیشتر بدانید

ساخت و ایجاد حساب : آموزش گام به گام و تصویری

 وریفای کردن حساب : آموزش گام به گام و تصویری

سهام پی پال افزایش یافت

اخیرا پی پال یکسری مواردی را به امکانات خود اضافه کرده است و سهام خود را افزایش داده است. یکی از این خدمات این ست که شما می توانید با استفاده از تلفن همراه خود پرداخت انجام دهید.

در حقیقت پی پال توانسته است با اضافه کردن این ویژگی به خدمات خود، ارزش سهام خود را 4 درصد افزایش دهد. صاحب کمپانی پی پال معتقد است که همواره باید نیاز مشتری را به بهترین نحو پاسخ داد. بنابراین با اضافه کردن پرداخت از طریق موبایل توانسته است موجبات راحتی و رضایتمندی مخاطبان خود فراهم نماید. 

پی پال

اگر چه روش های دیگری نیز برای پرداخت های بین المللی وجود دارد از جمله پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال ؛ ولی بسیاری از افراد همچنان استفاده از سیستم های سنتی بانکی را به سیستم های پرداخت نوین مثل پرداخت با رمز ارزها ترجیح می دهند.

 البته ناگفته نماند که رقیب اصلی برای این سیستم پرداختی، پرداخت با استفاده از ارزهای دیجتال است. چرا که در این نوع سیستم های پرداخت دیگر نیازی نیست که فرد کارمزد زیادی بپردازد و یا منتظر تایید درخواست خود ساعت ها انتظار بکشد. بنابراین پی پال و سایر سیستم های بانکی باید به تلاش خود اضافه کنند تا بتوانند در این زمینه نیز موفق باشند.

دوستان گرامی در مقاله ای که پیش رو دارید از یکی دیگر از خدمات شرکت پرداخت های ارزی پی پال که به تازگی به خدمات قبلی آن اضافه شده است صحبت کردیم و گفتیم که پی پال به تازگی سهام خود را به 4 برابر افزایش داده است و توانسته است پرداخت از طریق تلفن همراه را به خدمات خود بیافزاید. امید است از مطالعه مطالب ذکر شده راضی بوده باشید.

لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر