در این چند هفته اخیر بازار ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل و ترن  بسیار هیجان برانگیز شده است به طوریکه، بیت کوین با بیش از 5000 دلار و ارزهای دیجیتالی دیگر نیز با افزایش قیمتی چشم گیر مبادله می­‌شوند. مشارکت جدید Ripple می­‌تواند موجب افزایش ارزش XRP شود، چین در حال حرکت به سمت ممنوعیت استخراج ارز دیجیتالی بیت کوین است و جاستین به یک همکاری بالقوه بین ارزهای  دیجیتال TRON و اتریوم اشاره می­‌کند. در ادامه با تراپی همراه باشید تا از آخرین اخبار ارز دیجیتال و اتفاقاتی که در دنیا ارز دیجیتال در جریان است، مطلع شوید.

اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

مبادلات ارزهای دیجیتالی تقریبا بازار سهام و بورس را به دست گرفته، با استفاده از این ارزهای دیجیتالی مردم بدون هیچ مشکل و دغدغه­‌ای شروع به خرید، فروش، تجارت و سرمایه گذاری می­‌کنند. به گفته­‌ی بسیاری از کارشناسان این صنعت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی بسیار امن بوده و هیچ خطری اعمم از دزدی و کلاهبرداری سرمایه گذاران را تهدید نمی­‌کند.

آخرین اخبار ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال سیستم­‌های غیر متمرکز بر مبنای تکنولوژی بلاکچین هستند. بلاکچین یک کتابخانه­‌ی غیر متمرکز، توزیع شده و عمومی است که برای ثبت تراکنش­‌ها مورد استفاده قرار می­‌گیرد، به طوری که رکوردها را نمی‌­توان بدون استفاده از بلوک­‌های بعدی تغییر داد. این غیر متمرکز بودن در تکنولوژی بلاک‌چین به معنی نبود یک قدرت متمرکز واحد است که در این صورت باعث می‌­شود سیستم عادلانه‌­تر و به میزان قابل توجهی امن­‌تر ایجاد شود.

استخراج ارزهای دیجیتالی شامل دو تابع، اضافه کردن تراکنش­ به بلاکچین (امنیت و تایید)  و همچنین انتشار ارز دیجیتالی جدید می­‌شود. استخراج ارز دیجیتال نیاز به یک کامپیوتر قوی و برنامه­‌های خاصی دارد که در آن ماینرها باید به حل مسائل پیچیده­‌ی ریاضی بپردازند.

Ripple اخبار ارز دیجیتال

ریپل دارای پلت فرم ارز دیجیتال است. پلت فرم Ripple یک پروتکل منبع باز است که برای انجام معاملات سریع و ارزان قیمت طراحی شده است. هدف اصلی ایجاد ارز دیجیتال ریپل ایجاد یک واسطه بین ارز دیجیتال و فیات است. این ارز دیجیتالی که روز به روز در میان سرمایه گذاران محبوب‌ترمی‌شود، با بسیاری از شرکت­‌های مختلف در سراسر جهان همکاری می­‌کند که از جمله­‌ی آن‌ها می­توان به غول فناوری جهانی، سرویس خدمات تلفنی TCS  به منظور افزایش خدمات پرداخت در سراسر جهان اشاره کرد.

RippleNet شبکه­‌ای از موسسات پرداختی همچون بانک و خدمات پولی است که از راه حل‌های پیشرفته ریپل جهت ارسال پول در سطح جهانی استفاده میکنند. این سیستم قبلا دارای مزایایی جهت کاهش هزینه­‌های معاملاتی مشتریانی بود که از آن استفاده می­‌کردند، اما در حال حاضر مشتریان می‌­توانند با اجرای Quartz هزینه­‌های ارسال وجه را کاهش دهند.

آخرین اخبار ارز دیجیتال

این مشارکت در ریپل می‌تواند روی قیمت ارز دیجیتالی آن نیز به شدت تاثیر گذار باشد، اما اگر بعضی از نهادهایی که از RippleNet استفاده می‌کنند از xRapid هم نیز استفاده کنند.

چین و اخبار ارز دیجیتال بیت کوین

با اینکه ارزش بیت کوین در چند هفته­‌ی اخیر افزایش داشته، اما خبرهای بدی در انتظار سرمایه گذاران آن است؛ چرا که مقامات چینی به تازگی اخباری مبنی بر ممنوعیت استخراج بیت کوین منتشر کرده‌­اند. چین بزرگ­‌ترین بازار جهان در تکنولوژی، سخت افزار و ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین است. با این حال آژانس برنامه ریزی مرکزی چین برنامه‌­ای را جهت ممنوعیت استخراج بیت کوین اعلام کرده است، که در پی آن Bitmain  و Canaan  دو تا از بزرگ‌ترین صنایع استخراج بیت کوین در چین،  کار سختی را پیش رو دارند.

اخبار ارز دیجیتال TRON & Ethereum

به گفته­‌ی جاستین سان مدیر عامل و موسس ترون، اتریوم و ترون در سال جاری قصد همکاری با یکدیگر دارند تا بتوانند محیطی بهتر را برای سرمایه گذاران به وجود آورند. حجم سرمایه گذاری در اتریوم 19.2 میلیار دلار و قیمت هر اتریوم 182.30 دلار آمریکا می­‌باشد. حجم مبادلات ترون در 24 ساعت گذشته 597 میلیون دلار بوده که رشد زیادی داشته است. او همچنین اشاره کرد که در سه ماهه دوم سال جاری، ترون یک شبکه­‌ی جدید با گزینه­ حفظ حریم خصوصی براساس تکنولوژی altcoin Zcash (ZEC) معرفی خواهد کرد.

ترون در حال حاضر به 100 میلیون نفر در 138 کشور دنیا خدمات عرضه می­‌کند که مدیر عامل آن قصد دارد تا پس از ترکیب ترون با اتریوم بزرگ­ترین و پیشرفته‌­ترین شبکه­‌ی همگرا را در جهان ایجاد کند.

برای خرید انواع ارز دیجیتال کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم، در صورت اطلاع از اخبار ارز دیجیتال حاکی از ممنوعیت استخراج بیت کوین، همکاری ترون و اتریوم و همچنین همکاری­‌های اخیر ریپل و ارزش آن در بازار لطفا نظرات خود را در کامنت­‌ها بیان کنید تا دیگر کاربران نیز از آنها استفاده کند.

تاریخ انتشار 09 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر