همانطور که شما عزیزان علاقه مند به ارزهای دیجیتال می‌دانید، قیمت انواع ارزهای رمزنگاری شده نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل و... در زمان های مختلف دچار تغییر می‌شوند و با نوسان قیمت همراه هستند. بنابراین برای فعالان عرصه‌ی ارز دیجیتال این مسئله بسیار مهم است که از این نوسانات قیمت آگاهی داشته باشند تا بدانند که زمان مناسب برای خرید هر کدام از ارزهای دیجیتال چه موقع است، تا هیچ ضرر و خسارتی متوجه آن‌ها نشود. برای این منظور خوب است که در این زمینه مطالعات لازم را داشته باشید تا با توجه به پیش بینی‌های انجام شده بتوانید در مواقع ضروری بهترین تصمیمات را اتخاذ نمائید. در این مقاله به پیش بینی قیمت ترون (Tron) خواهیم پرداخت و بررسی اینکه آیا تا سال 2020 ، ترون (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول خواهد بود یا نه؟ و قیمت ترون در آینده چگونه خواهد بود؟ پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با تراپی همراه شوید.

پیش بینی ترون تا سال 2020 : قیمت ترون tron در آینده

برای بسیاری از سرمایه گذارانی که ارز دیجیتال ترن را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند، این مسئله از اهمیت بسیاری برخوردار است که، این ارز دیجیتال در آینده چه جایگاهی در میان سایر ارزهای دیجیتال قرار خواهد داشت و آیا تا سال 2020 ارز دیجیتال ترون (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول قرار خواهد گرفت؟ این افراد مایلند بدانند قیمت ترون در آینده چگونه خواهد شد! برای پاسخ به این سوال بررسی‌هایی انجام گرفته است که برای آگاهی از جزئیات این بررسی با ما تا پایان این مقاله همراه شوید.

مطالبی که در ادامه می خوانید، گردآوری از وبسایت های انگلیسی زبان است و تراپی هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت و سقم مطالب ندارد.

ترون (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول

آیا ترون (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول تا سال 2020 خواهد بود؟ آینده ارز ترون چه خواهد شد؟

درطول هفته‌ی گذشته، در بازار ارزهای دیجیتال تغییرات چشمگیری صورت گرفته است که منجر به بهبود شرایط بازار رمزارزها شده است. بیت کوین از مرز 5000 دلار گذشت و به دنبال آن دیگر ارزهای دیجیتال همین روند تغییرات را در پیش گرفتند از جمله ارزدیجیتال ترون که حدود 14 درصد افزایش قیمت داشت. در این راستا سایر ارزهای دیجتال جدید که به TRON وابسته بودند در طی ماه گذشته نیز تا 30 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

ترون TRON قصد دارد به یک شبکه محتوای متمرکز تبدیل شود که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تمام حقوق خود را به شرکت‌هایی که از لحاظ محتواهایی با شرکت‌های رایج مانند یوتیوب رقابت می‌کنند، اختصاص دهد. ارز دیجیتال نیز به عنوان یک پلت فرم dApp عمل می‌کند که برای توسعه دهندگان این امکان را فراهم می کند برنامه‌های متمرکز را در بالای بلوک‌های TRON ترون ایجاد کنند.

ارز دیجیتال ترن حدود 2 سال پیش توسط جاستین سان ارائه شد  و اگر به توئیت‌های وی سری بزنید ، از آنچه نوشته شده است متوجه خواهید شد که او شبانه روز در حال کار و تلاش بوده تا انجمن موجود را مطابق با آنچه برای ترن TRON اتفاق می‌افتد، وفق دهد. علاوه بر این، جاستین سان، قبل از اینکه پروژه‌ی خود را راه اندازی کند، بر روی ریپل کار می‌کرد. در حقیقت می توان گفت جاستین سان، تحت تاثیر جک ما بیلیونر قرار دارد.

ترون (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول

حالا با وجود همه‌ی آنچه گفته شد، خوب است نگاهی داشته باشیم به فاکتورهای بالقوه‌ای که می‌تواند به آینده ارز ترون کمک کند تا بررسی شود که آیا ترون (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول تا سال 2020 قرار خواهد گرفت یا نه؟!

ارز دیجتال تتر (Tether)

تتر (Tether) اعلام کرده است که در ماه مارچ یک ارز دیجیتال پایدار ایجاد خواهد کرد که بر پایه‌ی بلاک چین ترون است. تتر (Tether) پایداری که قرار است ایجاد شود،  یک توکن TRC-20  خواهد بود که توسط تمام پروتکل‌هایی که بر پایه‌ی ترون هستند و همچنین dApps قابل تفسیر است. که این یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر آینده ارز ترون خواهد بود.

خرید ارز دیجیتال ترون از تراپی

کوین پلی (CoinPlay)

از آنجایی که بنا به دلایلی، ترون در میان رقبا در پلتفرم dApp از عملکرد بهتری برخوردار بود، این شرکت اخیرا کوین پلی (CoinPlay) را خریداری کرده است. در حقیقت این ارز دیجیتال برای کسانی طراحی و ارائه شده‌ است که به تازگی به فضای ارزهای رمز نگاری شده وارد شده‌اند. افزایش تعداد علاقه‌مندان به dApps ترون، باعث می‌شود که کاربران dApps را به آسانی پیدا کنند و همچنین توسعه دهندگان بتوانند محصولات خود را روی CoinPlay لیست کنند؛ بنابراین کوین پلی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر آینده ارز ترون و قیمت آن در آینده می باشد.

به این ترتیب تتر و کوین لی دو فاکتور تاثیر گذار بر قیمت ترون در آینده می باشد و در نهایت آنچه در مورد پیش آینده ارز ترون می توان گفت این است که ترن جای پیشرفت بسیاری دارد به خصوص بعد از خرید و راه‌ اندازی توکن بیت تورنت. میلیون ها کاربر روی این پلتفرم در تلاش برای قرار گرفتن ترون (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول تا سال 2020 هستند.

همراهان همیشگی در این مقاله به بررسی این مسئله پرداختیم که آیا ترن (Tron) جز 5 ارز دیجیتال اول در سال 2020 خواهد بود یا نه! و قیمت ترون در آینده چگونه خواهد شد. امید است آنچه گفته شد مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. دوستان در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه شدید حتما آن را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما هستند.

تاریخ انتشار 05 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    فریبرز ۳۰ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام دوست عزیز از نظر شما تا چهاندازه احتمال میدین که ترون ارزش پیدا کنه مثلا به نظر شما تا یک سال اینده قیمت هر ترون حدودچند می شود

  • تصویر آواتار
    زینب ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ببخشید میخوام بدونم پول اصلی که سرمایه گذاری کردم بصورت ترون میتونم برداشت کنم

  • تصویر آواتار
    زینب عرب ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام خوبید چندروز که از کیف پول ترون نمیتونم برداشت بزنم وهمینطوری داره کنتور میندازه وبه سود اصاف میسه ولی انتقال داده نمیشه میخواستم بپرسم اگه اطلاعتی دارید که بدونید ومنو درجریان بزارید که ایا اوکی میشه

    • تصویر آواتار
      علی ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      اگه منظورت بانک اف ترونه که کلا استخر خالی شده پولی در کار نیست بهت بده برداشت نزن چون فقط از ترونت کم میشه بابت کارمزد

  • تصویر آواتار
    Hamed ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    الان روی چه ارزی سرمیه گذاری کنیم بهتره؟

  • تصویر آواتار
    سحر ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    متاسفانه بخاطر بی اطلاعی بعضی از دوستان که فرق بین ارز ترون و بانک اف ترون و نمیدونن هم ضرر کردن و هم به اونا که تازه میخوان وارد بازار دیجیتال بشن اطلاعات نادرست میدن میگن کلاه برداریه....مثل این میمونه بری دلار بخری و باهاش تو شرکتی سرمایه گزاری کنی که کلاهبرداره بد بگی دلار بده....

فرم ارسال نظرات کاربر