قطعا همه ی شما عزیزان با اینستاگرام آشنا هستید و می دانید که اینستاگرام یکی از انواع رسانه های اجتماعی است که مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی است و بنابراین می تواند یک کانال بازاریابی بسیار خوبی برای صاحبان کسب و کار باشد. در صورتی که شما نیز یکی از صاحبان کسب و کار هستید و علاقه مند به استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات و ارائه خدمات برای کاربران می باشید توصیه می کنیم تا پایان این مقاله همراه تراپی باشید. در این مقاله قصد داریم را هکارهای افزایش فروش در اینستاگرام را برای شما عزیزان بیان کنیم.

راه کارهای افزایش فروش در اینستاگرام

  • اولین نکته ای که در زمینه‌ی افزایش فروش در اینستاگرام می بایست رعایت نمائید این است که سعی کنید بیشتر از عکس هایی استفاده کنید که کاربر را برای خرید ترغیب کند. بدین معنا که عکس ها می بایست بسیار جذاب و مرتبط با موضوع باشد. عکس ها می بایست خلاقانه باشد و به گونه ای طراحی شده باشد که برای کاربران بسیار جلب توجه کند و به محض ورود کاربران به پروفایل شما، برند شما را تشخیص دهند.
  • در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید. تبلیغات در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدید را مورد هدف قرار دهید. این یک مشارکت جهانی به حساب می آید به خصوص اگر برند شما، برند تازه ای باشد. با استفاده از این روش شما می توانید برای جذب مشتریان خود که به برند و محصولات شما علاقه مند هستند، برنامه ریزی شده تر عمل کنید. به طور مثل می توانید مخاطبان در رده سنی خاصی را مورد هدف قرار دهید یا بر اساس ویژگی ها و علاقه مندی های مشتریان برای آن ها در زمینه های خاصی تبلیغات را انجام دهید.
کمپین ریتارگتینگ برای اینستاگرام راه اندازی کنید. برای اینکه تبلیغات اینستاگرام شما تاثیرگذارتر باشد، از تکنیک های ریتارگتینگ برای بازگرداندن مشتریانی که تنها از سایت شما بازدید کرده اند و سایت شما را ترک کرده اند، استفاده نموده تا آن ها را مجددا به سمت برند خود بازگردانید

بیشتر بخوانید:

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام بدون خرید فالوور

  • با اینفلوئنسرها ارتباط داشته باشید. اینفولوئنسرها، عبارتند از افرادی که اینستاگرام را برای مخاطبان فعلی اش، شخصی سازی می کنند. در واقع کاری که اینفلوئنسرها انجام می دهند این است که فالورهای شما را به سمت خرید از آن چه شما به آن ها پیشنهاد داده می شود، ترغیب می کنند و اینستاگرام هم به عنوان یک بستر بصری بسیار می تواند در این زمینه موثر باشد به طرزی که یک اینفلوئنسر خوب در اینستاگرام می تواند کاری کند که شما ترافیک بیشتری دریافت کنید و افراد بیشتری به سمت برند شما جذب شوند.

افزایش فروش در اینستاگرام
  • تصویری از تاثیر واقعی محصولات را نشان دهید. اگر چه تصاویر با کیفیت از محصول شما می تواند توجه مشتری را جلب کند، اما این به تنهایی کافی نیست. برای محتوای اینستاگرام خود بهتر است که تاثیر واقعی و نتایج تجربیات مشتریان قبلی خود را به مخاطبان نشان دهید. به طور مثال اگر محصولی که ارائه می دهید، پوشاک باشد باید عکسی از افرادی که به طور واقعی از آن نمونه لباس را پوشیده اند را در اینستاگرام قرار دهید.
  • از محتواهایی که توسط کاربران تولید می شود، استقبال کنید. محتواهایی که توسط کاربران تولید می شود، نوعی از تبلیغاتی کلمات دهانی است. مشتریانی که در حال حاضر دارید، می توانند به تولید محتواهایی کمک کنند که به طور واقعی مشخصات محصولات شما را بیان می کنند و این باعث جذب مشتریان جدید یا فالورهای شما می شود.
شوخ و مهربان باشید. شوخ طبعی و ادبیات درستی که برای برقراری ارتباط با مخاطبان از آن استفاده می کنید بسیار مهم است. برای افزایش فروش، تلاش کنید تا از کلمات جذاب و محبت آمیز آمیخته با ذره ای شوخ طبعی استفاده کنید. این باعث می شود تا انرژی مثبت به مخاطبان منتقل شود.

بیشتر بخوانید:

الگوریتم های جدید اینستاگرام در سال 2018

فعال سازی گزینه تگ خرید در اینستاگرام

  • برای افزایش فروش در اینستاگرام ، سعی کنید به صورت دوره ای محصولات خود را با تخفیف و برای فروش ویژه ارائه دهید. ارائه ی محصولات با تخفیف، دروازه ای را به سوی جذب مشتریان و افزایش فالورها باز می کند. این باعث می شود تا فروش شما افزایش یابد. با استفاده از این روش، اطلاع رسانی در مورد محصولات شما توسط خود مشتریان نیز انجام می شود. مشتریان معمولا فروش ویژه را به یکدیگر اطلاع می دهند.
  • در اینستاگرام، استوری های جذاب قرار دهید. اینستاگرام، ویژگی ای به نام استوری دارد که در آن شما می توانید، عکس ها و ویدئو هایی را برای مشتریان قابل اعتماد خود قرار دهید. این ویژگی به برند ها برای افزایش فروش آن ها بسیار کمک می کند.
  • برای افزایش فروش در اینستاگرام، از هشتگ استفاده کنید. برای جذب مشتریان و افزایش فروش می توانید از هشتگ مناسب استفاده کنید. زمانی که شما از ترکیب درستی از هشتگ ها استفاده کنید، مشتریان هدف شما، بسیار راحت تر می توانند شما را پیدا کنند. این متد همچنین می تواند به شما کمک کند تا بهتر دیده شوید و به نوعی همه از وجود برند شما اگاهی پیدا کنند.  

در کل رسانه های اجتماعی، جنبه ی مکمل دارند . اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست. نکاتی که برای شما ذکر کردیم، می تواند برای شما این امکان را فراهم کند تا بتوانید به افزایش فروش خود در اینستاگرام، کمک کنید. امید است از نکات ارائه شده کمال استفاده را برده باشید و مطالب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله سپاسگزاریم. سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 06 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر