اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب است خصوصا در ایران. جالب است بدانید که در سال 2018 شغلی به نام اینستاگرامر حرفه ای به رسمیت شناخته شده است. یعنی شما می توانید با استفاده از این شبکه اجتماعی به راحتی کسب درآمد داشته باشید.

یکی از مشاغلی که در اینستاگرام وجود دارد، حضور تعداد زیادی اینفلوئنسر است که در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند. معمولا شما برای این که به یک اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شوید باید دارای تعداد زیادی فالوور باشید و پست های خود را با یک هدف خاص منتشر کنید. به عنوان مثال عکس هایی در زمینه مسافرت، غذا، مد و لباس و ... . در این صورت است که برندهای معروف که در زمینه شما در حال فعالیت هستند شما را پیدا کرده و در نتیجه با پیشنهاد تبلیغ گذاشتن در پیج شما، پول قابل توجهی به شما پرداخت می کنند. دلیل این مسئله هم این است که در واقع برندها می توانند از این طریق به تعداد زیادی مخاطف هدف دست پیدا کنند. اما در این مقاله ما روش هایی را به شما معرفی می کنیم که بدون نیاز به داشتن فالوورهای زیاد بتوانید به کسب در آمد از طریق اینستاگرام برسید.

کسب درآمد

بیشتر بخوانید :

نحوه ی کسب درآمد از یوتیوب

چگونه کسب درآمد دلار در ایران داشته باشم؟

کسب درآمد از اینترنت : معرفی بهترین سایت های کلیکی

کار در منزل 

بهترین روش ها برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام :

به جامعه اینفلوئنسرها بپیوندید

در مورد این روش کسب درآمد از اینستاگرام توضیح داده شده است، تنها چیزی که نیاز دارید این است که با یک استایل خاص و منحصر به فرد خود فالوورهای خود را پیدا کرده تا برندهای معروف نیز شما را پیدا کنند و تبلغیات خود را به شما بسپارند.

پست های خود را بفروشید

اگر هنر خاصی دارید که بتوانید با استفاده از آن پست های زیبا و جذاب سفارشی درست کنید پس دست به کار شوید. بسیاری از افراد به دنبال اشتراک گذاری پست های پیوسته و منحصر به فردی هستند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از خلاقیت و استعداد خود استفاده کنید تا نظر افراد مختلف را به خود جلب کرده و آنها را قانع کنید که با گرفتن عکس در رابطه با موارد مورد نیاز آنها می توانید به صفحه آنها رونق ببخشید.

کسب درآمد

اشتراک گذاری لینک کمپانی ها

اگر شما دارای یک حساب تجاری باشید، اینستاگرام این اجازه را به شما می دهد که لینک های معتبر را به اشتراک بگذارید. در این حالت اگر کسی با استفاده از لینکی که شما به اشتراک گذاشته اید، محصولی را از کمپانی مورد نظر خریداری کند، شما سود خود را دریافت می کنید. نگران نباشید لینکی که به شما اختصاص داده می شود، منحصرا برای شما است پس خریدهایی که با این لینک انجام شده اند قابل ردیابی هستند.

کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید

داشتن یک صفحه اینستاگرام کار اصلا سختی نیست. شما می توانید یک صفحه رایگان ایجاد کنید و محصولات خود را در آن به نمایش بگذارید. از این طریق است که هم افراد زیادی با شما آشنا می شوند و هم در بلند مدت ممکن است حساب شما به یک حساب تجاری تبدیل شود و در نتیجه از سایر روش های بیان شده نیز بتوانید برای افزایش درآمد خود از طریق اینستاگرام استفاده کنید.

 

همراهان عزیز برای کسب درآمد از اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد اما در حال حاضر روش های بیان شده بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند. پس از آنها غافل نشوید.

تاریخ انتشار 17 شهریور 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر