اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که تا کنون توانسته است توجه افراد بسیاری را به خود جلب نماید به گونه ای که دارای ۱ بیلیون کاربر فعال بوده که شامل گروه های سنی مختلفی است. همین استقبال افراد از این شبکه باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها از ویژگی های آن برای توسعه و افزایش فروش خود در فضای آنلاین استفاده کنند. برای انجام این کار روش های مختلفی وجود دارد که برخی به خوبی پاسخ می دهند و برخی دیگر نه! پس برای عملکرد بهتر خود در اینستاگرام بهتر است که از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام ابزارهای تحلیلی اینستاگرام استفاده کنید. با تراپی همراه باشید.

معرفی ابزارهای تحلیلی اینستاگرام :

در این قسمت ما بهترین ابزارهای تحلیلی اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید متوجه نقاط ضعف و قوت استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود شوید.

Social Gone Viral :

با استفاده از این ابزار می توانید الگوریتم های بازاریابی اینترنتی را هدف گرفته و در نتیجه به کاربران پست های خود را نشان داده و لایک و کامنت از آن ها دریافت کنید. پس اگر به دنبال افزایش فالوور ارگانیک هستید، استفاده از این ابزار را فراموش نکنید.

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام

Magic Social :

اگر می خواهید از تغییراتی که رقبای شما در شبکه های اجتماعی خود ایجاد می کنند بی خبر نمانید، می توانید با استفاده از این ابزار عملکرد آنها را ردیابی کنید. با استفاده از این ابزارهای تحلیلی اینستاگرام می توانید خودتان را با تغییرات میدان رقابت به روز نگه دارید.

Rocket Social :

در اینستاگرام شما می توانید انواع مختلف محتوا را با کاربران خود به اشتراک بگذارید. یکی از این محتواها که غالبا از آن استفاده می شود، عکس است. شما می توانید با استفاده از این ابزار عکس های خود را با کیفیت تر کرده و سپس در اختیار کاربران قرار دهید. با انجام این کار می توانید محتوای منحصر به خود را تولید کرده و توجه کاربر را به خود جلب نمایید.

Iconosquare :

اگر می خواهید شناخت عمیقی از دنبال کنندگان خود داشته باشید حتما باید از Iconosquare به عنوان یکی از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام استفاده نمایید. با انجام این کار شما متوجه خواهید شد که مخاطبان شما مربوط به چه گروه سنی بوده، موقعیت جغرافیایی آن ها چیست و ... . به این ترتیب می توانید محتوایی تولید کنید که پاسخ سوالات و نیاز آن ها را بدهد و در نتیجه پیگیر محتوایی باشند که شما به اشتراک می گذارید.

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام

Unfold :

استوری در اینستاگرام همچنان یکی از برترین قابلیت های این شبکه اجتماعی است. با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود که ویدئو و استوری های جذاب و منحصر به فرد خودتان را ایجاد کنید.

Magisto :

یکی دیگر از انواع محتوایی که می توانید در اینستاگرام تولید کنید، ویدئو است. شما می توانید محتوای مورد نظر خود را در اختیار این ابزار قرار دهید و سپس ویدئو جذاب را تحویل بگیرید.

Have2HaveIt :

اگر به دنبال فروش یک محصول در اینستاگرام هستید باید لینک فروش محصول را در محتوای خود قرار دهید. با استفاده از این ابزار شما نه تنها می توانید محصول خود را معرفی کنید بلکه می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

Sendible :

یکی از کارهایی که برای موفقیت در اینستاگرام باید انجام دهید این است که به صورت منظم پست در آن به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار می توانید از این ابزار استفاده کنید تا اگر هم فراموش کردید پست بگذارید، این ابزار کار شما را انجام دهد.

همراهان عزیز استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام به شما این فرصت را می دهد تا شناخت درستی از نقاط ضعف و قوت خود داشته باشید و عمکرد خود را بهبود ببخشید.

تاریخ انتشار 04 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر