در تابستان سال 2018 تعداد کاربران اینستاگرام به چیزی حدود 1 میلیون رسید. این آمار نشان دهنده محبوبیت این شبکه اجتماعی در میان تمامی سنین است. با استفاده از این شبکه اجتماعی افراد نه تنها می توانند با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند بلکه می توانند در اثر معرفی محصولات و خدمات خود به دیگران فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهند. به همین دلیل است که افزایش فالوور اینستاگرام برای بسیاری از افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هر چه این مقدار بیشتر باشد، یعنی میزان رضایت کاربران از شما بیشتر است. شما همچنین می توانید با سفارش و خرید فالوور و لایک فیک و واقعی تعداد دنبال کنندگان تان را افزایش دهید. با ما همراه باشید تا نکات افزایش فالوور را با هم مرور کنیم.

چرا باید از فالوور های واقعی در اینستاگرام استفاده کرد؟

مسئله ای که وجود دارد این است که افزایش فالوورهای شما چیزی بیشتر از بالا بردن یک عدد است. شما باید بتوانید این کاربران را به مشتری وفادار تبدیل کنید. جالب است بدانید که بسیاری از اینفلوئنسرها و البته افراد مشهور برای محبوب نشان دادن خود خرید فالوور تقلبی را نیز امتحان کرده اند. زمانی که شما فعالیت خود را در این شبکه آغاز می کند خیلی مشکل است که بتوانید کاربران را راضی کنید که به شما اعتماد کنند اما اگر تعداد فالوورهای شما بالا باشد به نظر انجام این کار ساده تر است. زمانی که شما خرید فالوور اینستاگرام را انجام می دهید، در واقعی برای کسانی پول خرج کرده اید که تمایلی به دیدن پست های شما و لایک آن ها ندارند. پس به نوعی می توان گفت هزینه خود را برای بدست آوردن هیچی خرج کرده اید. پس چگونه می توانید افزیش فالوور اینستاگرام را بدون خرید انجام داد؟

فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام بدون خرید :

به صورت پیوسته پست به اشتراک بگذارید

اگر شما می خواهید با کاربران خود ارتباط برقرار کنید، باید محتوایی در اختیارشان قرار دهید. یکی از الگوریتم هایی اینستاگرام از آن برای نمایش پست شما در قسمت کاوش از آن استفاده می کند، این است که روزانه چه تعداد پست منتشر می کند. البته فراموش نکنید که برای کسب بهترین نتیجه باید ساعت هایی را انتخاب کنید که پست شما بیشترین بازدید را دریافت می کند. بسته به موقعیت جغرافیایی و نوع کسب و کار شما این زمان متفاوت است. پس به دست آوردن این زمان به عهده خود شماست.

تولید محتوای با کیفیت

بعد از این که برای به اشتراک گذاری محتوا برنامه ریزی به همراه زمان بندی را انجام دادید، باید یک استراتژی برای تولید محتوای خود در نظر بگیرید. برای افزایش فالوور اینستاگرام کاری که باید انجام دهید این است که محتوایی در اختیار کاربران خود قرار دهید که به آن نیاز دارند. برای انجام این کار اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید رقبای شما چه محتوایی تولید می کنند. سپس بررسی کنید به کدام سوالات کاربر به درستی پاسخ داده نشده است و از همان ها استفاده کنید.

توجه کنید که از ارائه اطلاعات تکراری و کپی از جاهای دیگر به شدت خودداری نمایید.

فالوور اینستاگرام

انتخاب محتوای مناسب

یکی از بهترین مزایای استفاده از اینستاگرام این است که به شما این امکان را می دهد تا انواع محتوا را در قالب های مختلف به کاربران خود ارائه دهید. شما می توانید متن، عکس، فیلم برای انجام این کار انتخاب نمایید. این که کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، به نوع کسب و کارتان بستگی دارد. هر نوع از محتوایی را که انتخاب می کنید، فراموش نکنید که کاربران صبر خواندن متن های طولانی یا دیدن چند فیلم پشت سر هم را ندارند. پس مختصر و مفید بودن مطلب مورد نظر را فراموش نکنید.

برقراری ارتباط با کاربران

اگر می خواهید نشان دهید و البته ثابت کنید که به حقوق کاربران و مشتریان خود احترام می گذارید، ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط برقرار کنید. برای انجام این کار می توانید در انتهای هر پستی که قرار می دهید، سوالی از آن ها بپرسید، نظرشان را بخواهید، مسابقه برگزار کنید و آن ها را درگیر چالش های مختلف نمایید. به این ترتیب است که ذهن کاربر را به خود مشغول ساخته و می توانید برند خود را در ذهن آن ها ثبت نمایید.

استفاده از هشتگ های مناسب

یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام دارد این است که به کاربران خود این امکان را می دهد که با جستجوی کلمه کلیدی مد نظرشان به آن چه که می خواهند برسند. بنابراین سعی کنید در کپشنی که برای پست خود قرار می دهید، از # قبل کلمات کلیدی مرتبط با محتوا استفاده نمایید.

همراهان عزیز برای افزایش فالوور اینستاگرام به دنبال ساده ترین روش ها نباشید، چرا که هر جیزی خوبی با تلاش و پشتکار بدست می آید! شما از کدام یک از روش ها برای بالا بردن فالوورهای خود استفاده کرده اید؟ راضی بوده اید!؟

تاریخ انتشار 03 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر