سیستم های پرداخت ارزی پی پال و پرفکت مانی هر دو جز شبکه های مالی اینترنتی هستند که روزانه تراکنش های مالی زیادی از طریق این دو درگاه پرداخت انجام می شود. افرادی که به طور متناوب مبادلات ارزی انجام می دهند، بنابر روند کار و نیازهایشان، ممکن است درگاه های پرداخت مختلفی را انتخاب کنند. به طور مثال عده ای ترجیح می دهند با پی پال، پول انتقال دهند و عده ای دیگر پرفکت مانی، وب مانی و سایر درگاه های پرداخت ارزی را ترجیح می دهند. گاهی اوقات کاربران به انتقال پول بین سیستم های ارزی احتیاج دارند؛ مثلا به دلایلی ناچار به تبدیل پی پال به پرفکت مانی و انتقال پول پی پال به پرفکت مانی هستند. آیا می دانید چگونه می توان این انتقال ارز را انجام داد؟ با تراپی همراه باشید تا با نحوه تبدیل دلار پی پال به پرفکت مانی و انتقال وجه پی پال به پرفکت مانی آشنا شوید.

چگونگی تبدیل پی پال به پرفکت مانی

اگر به هر دلیل در حال حاضر مایل به انتقال ارز از طریق حساب پی پال خود نیستید و قصد دارید موجودی حساب تان را به پرفکت مانی انتقال دهید، لطفا این مقاله را به دقت مطالعه کنید. ما به شما نحوه تبدیل پی پال به پرفکت مانی را آموزش خواهیم داد. اما قبل از آن بد نیست اندکی با نکاتی مهم در مورد این دو سیستم پرداخت ارزی آشنا شوید تا بتوانید در مواقع نیاز، تصمیم درستی برای تبدیل پول خود بگیرید.

چگونگی تبدیل پی پال به پرفکت مانی

مزایای استفاده از پی پال

  • امنیت پی پال بسیار بالاست و کاربران پی پال بابت انجام تراکنش های مالی خود از طریق این درگاه پرداخت بابت مسائل امنیتی نگران نیستند.
  • برای انتقال وجه با پی پال به دوستان و اعضای خانواده کاربران، کارمزد کمتری در نظر گرفته است.
  • پی پال در میان کاربران خود در سراسر دنیا از مقبولیت بالایی برخوردار است و در میان مشتریان خود به عنوان یک سیستم پرداخت با اعتبار بالا شناخته شده است.
  • درگاه پرداخت پی پال برای کاربران امکان تکرار و مرور مجدد تراکنش ها را قرار داده است و کاربران می توانند تراکنش هایی که در گذشته انجام داده اند را مجددا تکرار نمایند و آن ها را مورد بررسی قرار دهند.
  • جالب است بدانید، زمانی که خرید با پی پال از فروشگاه های آنلاین انجام می دهید، پی پال در مواردی یکسری تخفیف ویژه برای شما در نظر می گیرد.

مزایای استفاده از پرفکت مانی

  • کاربران ایرانی برای استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی محدودیت ندارند و هیچ گونه تحریمی توسط پرفکت مانی برای کاربران ایرانی لحاظ نشده است.
  • کیف پول پرفکت مانی تنوع زیادی دارد و امکان شارژ اکانت شما با ارزهای مختلف از جمله دلار، یورو، ارز دیجیتال بیت کوین و طلا وجود دارد.
  • خرید کالا با پرفکت مانی: پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های آنلاین ایرانی و خارجی را انجام دهید.
  • در سیستم پرداخت پرفکت مانی، بنابر توافق کاربران پرفکت مانی، امکان اعطای وام به دیگر کاربران یا دریافت وام برای هر کاربر وجود دارد.
  • امکان انتقال وجه در میان کاربران پرفکت مانی به سادگی میسر شده است.
  • برای کاربرانی که حساب پرفکت مانی وریفای شده دارند، درصد کارمزد بسیار پائینی برای مبادلات ارزی در نظر گرفته شده است.
  • پرفکت مانی دارای خدمات متنوعی می باشد، همچنین روش های پرداخت در پرفکت مانی متفاوت است و شما می توانید با توجه به شرایط و نیاز خود روش پرداخت مناسبی را انتخاب کنید.
  • در پرفکت مانی امکان سپرده گذاری و دریافت سود 4 درصد سالانه وجود دارد.

حتما شما با هدف تبدیل پی پال به پرفکت مانی و انتقال پول پی پال به پرفکت مانی این مقاله را برای مطالعه انتخاب نموده اید؛ اما ممکن است پس از مطالعه ی مزیت های این دو درگاه پرداخت، اندکی مردد شده باشید که پی پال را انتخاب کنید یا پرفکت مانی و اصلا انتقال وجه پی پال به پرفکت مانی را انجام دهم با نه؟! برای دریافت پاسخ این سوال همچنان همراه ما باشید.

انتقال وجه پی پال به پرفکت مانی

پی پال یا پرفکت مانی؟

دوست عزیز، این که کدام درگاه پرداخت مناسب تر است؟ پی پال یا پرفکت مانی؟ کاملا به خود شما بستگی دارد. در واقع هیچ کس نمی تواند مشخص کند که کدام درگاه پرداخت مناسب شما می باشد؛ این شما هستید که باید ببینید که کدام مزیت از مزایای هر سیستم پرداخت ارزی برای تان اولویت بالاتری دارد.

به طور مثال اگر امنیت برای شما اهمیت بیشتری دارد، می توانید پی پال را انتخاب کنید، چون پی پال در مورد مسائل امنیتی قوانین بسیار سخت گیرانه ای را اعمال نموده است و همچنین به عنوان یک سیستم پرداخت کاملا مورد اعتماد و امن در میان کاربران خود شناخته شده است.

یا اگر تحریم ها برای شما پراهمیت است و به دنبال یک سیستم پرداخت ارزی هستید که محدودیت نداشته باشد و برای کاربران ایرانی به راحتی قابل استفاده باشد و یا اینکه ترجیح می دهید با پلتفرمی کار کنید که از زبان فارسی پشتیبانی کند، درگاه پرداخت ارزی پرفکت مانی می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.

بنابراین به طور کلی می توانید با در نظر گرفتن چنین فاکتورهایی برای انتخاب یک سیستم مالی بین المللی تصمیم بگیرید و برای اینکه تبدیل دلار پی پال به پرفکت مانی را انجام دهید یا نه به نتیجه مطلوبی برسید.

حال که با مزایای این دو درگاه پرداخت آشنا شدید و متوجه شدید برای انتخاب یک سیستم پرداخت چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید، اگر به تبدیل پی پال به پرفکت مانی نیاز دارید، ادامه ی مقاله را با دقت مطالعه نمائید.

تبدیل دلار پی پال به پرفکت مانی

نحوه انتقال پول پی پال به پرفکت مانی

به طور کل هیچ روش مستقیمی وجود ندارد که شما بتوانید از طریق آن انتقال وجه پی پال به پرفکت مانی را انجام دهید و برای اینکه بتوانید تبدیل دلار پی پال به پرفکت مانی را انجام دهید، لازم است که ابتدا پول پی پال خود را نقد کنید. پس لطفا از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید، درخواست نقد کردن پی پال را برای ما ارسال نمائید. لطفا پس از ورود به این لینک، اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید.

برای درخواست نقد کردن پی پال کلیک کنید!

همکاران ما در تیم تراپی پس از بررسی درخواست شما، در زمانی بسیار کوتاه، معادل ریالی موجودی حساب پی پال شما را با کسر مقدار کارمزد ناچیز، به حساب بانکی شما انتقال می دهند.

در ادامه مراحل تبدیل پی پال به پرفکت مانی لازم است که برای شارژ پرفکت مانی اقدام نمائید. با این کار، در واقع شما با موجودی حساب پی پال خود، حساب پرفکت مانی تان را شارژ کرده اید.

پس برای شارژ حساب پرفکت مانی از طریق لینک زیر اقدام نمائید، اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و برای ما ارسال نمائید.

برای درخواست شارژ حساب پرفکت مانی کلیک کنید!

در این مرحله مجددا پس از بررسی درخواست شما در کوتاه ترین زمان ممکن حساب پرفکت مانی شما شارژ می شود و به این ترتیب تبدیل پی پال به پرفکت مانی صورت خواهد گرفت و شما موجودی پی پال تان را در حساب پرفکت مانی خود خواهید داشت.

کلام پایانی

همانطور که ملاحظه کردید، پرفکت مانی و پی پال هر دو از مزیت های قابل توجهی برخوردارند و انتخاب یکی از آن ها قطعا بر اساس نیاز کاربر و شرایط او برای مبادلات ارزی صورت می پذیرد. حتی اگر شما تحت شرایطی خاص ناچار شدید که درگاه پرداخت انتخابی خود را عوض کنید، این امکان برای شما وجود دارد. برای مثال امکان تبدیل پی پال به پرفکت مانی و بالعکس وجود دارد.

در این مقاله شما را با نحوه تبدیل دلار پی پال به پرفکت مانی آشنا کردیم و راهنمایی های لازم را جهت انتقال وجه پی پال به پرفکت مانی در اختیارتان قرار دادیم. امید است مطالب ذکر شده مفید واقع شده باشد.

دوست گرامی! در صورتی که پس از مطالعه مقالات با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمائید. همکاران ما با کمال میل به کلیه ی سوالات شما عزیزان پاسخگو هستند.

تاریخ انتشار 06 دی 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    دنیا احمدی ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من میتونم سفارشی ثبت کنم که 120 دلارمو نقد کنم و تتر بخرم؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۴ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      ابتدا میبایستی درخواست نقد کردن خود را ثبت نمایید و پس از تسویه ریالی سفارش خرید تتر را ثبت کنید

فرم ارسال نظرات کاربر