آیا می دانید کیف پول پرفکت مانی چیست؟ بله، درست حدس زده اید! شما برای اینکه بتوانید از طریق سیستم پرداخت پرفکت مانی مبادلات ارزی خود را انجام دهید لازم است که یک کیف پول داشته باشد و پس از ساخت کیف پول پرفکت مانی، برای شارژ آن اقدام کنید تا بتوانید از طریق آن ارسال و دریافت ارز را داشته باشید. برای آگاهی از نحوه افتتاح کیف پول پرفکت مانی، شارژ کیف پول پرفکت مانی و سایر اطلاعات در این زمینه در این مقاله تا انتها با تراپی همراه باشید.

چگونه کیف پول پرفکت مانی بسازم؟

در این بخش از مقاله، روش ساخت کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد. لطفا شما هم این مراحل را با ما دنبال کنید.

برای ساختن کیف پول پرفکت مانی، ابتدا وارد سایت رسمی پرفکت مانی به آدرس https://perfectmoney.is وارد شوید. پس از آن گزینه ی sign up را انتخاب کنید و برای خود یک اکانت ایجاد کنید. پس از ساخت حساب کاربری در پرفکت مانی در حقیقت شما یک کیف پول پرفکت مانی برای خود ساخته اید.

در پرفکت مانی امکان ساخت دو نوع کیف پول پرفکت مانی وجود دارد، کیف پول تجاری و کیف پول شخصی. پس در این مرحله لازم است که نوع حساب را انتخاب کرده، سایر اطلاعات خواسته شده، از جمله ایمیل و رمز عبور را وارد کنید و گزینه ی Register را کلیک نمائید.

پس از آن پیغامی دریافت خواهید کرد مبنی بر این که عملیات ساخت کیف پول پرفکت مانی با موفقیت انجام شده است. پس از آن به جیمیل شما یک پیغام ارسال می شود که حاوی شماره کیف پول پرفکت مانی، یا آدرس کیف پول پرفکت مانی و یا همان Member ID شما می باشد و از طریق آن می توانید به کیف پول پرفکت مانی خود لاگین کنید.

ساخت و شارز کیف پول پرفکت مانی

در این مرحله شما موفق به ساخت کیف پول پرفکت مانی شده اید و حالا باید به اکانت خود وارد شوید.

برای انجام تراکنش های مالی با استفاده از سیستم پرداخت ارزی پرفکت مانی، لازم است که کیف پول پرفکت مانی داشته باشید؛ اما پس از ساخت کیف پول پرفکت مانی، ازم است که برای شارژ کیف پول پرفکت مانی خود اقدام نمائید تا بتوانید انتقال ارز را به سراسر دنیا انجام دهید. 

نحوه ورود به کیف پول پرفکت مانی

برای ورود به اکانت پرفکت مانی، گزینه ی Log In را کلیک نمائید و Member ID که به ایمیلتان ارسال شده را وارد کرده و گزینه ی Authorize  را کلیک نمائید.

به این ترتیب شما به کیف پول پرفکت مانی خود دسترسی پیدا کرده اید و لازم است که برای شارژ کیف پول پرفکت مانی اقدام کنید تا بتوانید تراکنش های مالی خود را آغاز نمائید.

دوست عزیز! در صورتی مایل نباشید خودتان کیف پول پرفکت مانی بسازید، می توانید این کار را به ما در تیم تراپی بسپارید. برای این منظور از طریق صفحه ساخت حساب پرفکت مانی، درخواست خود را به ما اعلام نمائید.

نحوه دانلود کیف پول پرفکت مانی

یکی از مزیت های سیستم پرداخت پرفکت مانی این است که شما می توانید کیف پول پرفکت مانی را روی تلفن همراه خود نیز داشته باشید؛ تنها کافیست برای دانلود کیف پول پرفکت مانی اقدام نمائید و اپلیکیشن پرفکت مانی را روی گوشی تلفن همراه تان نصب نمائید. امکان دانلود کیف پول پرفکت مانی هم برای سیستم عامل های اندروید و هم ios وجود دارد.

امکانات اپلیکشن کیف پول پرفکت مانی

  • امکان ساخت کیف پول پرفکت مانی و ورود به حساب
  • امکان تغییر ارز
  • امکان واریز و برداشت پول
  • امکان ایجاد و اضافه کردن کیف پول پرفکت مانی جدید
  • امکان مشاهده تاریخچه تراکنش ها
  • و ...

دانلود برنامه کیف پول پرفکت مانی برای گوشی موبایل

ساخت کیف پول ووچر پرفکت مانی

یکی دیگر از راه های انجام تراکنش های ارزی از طریق سیستم پرداخت پرفکت مانی این است که ووچر پرفکت مانی تهیه کنید. ووچر یک کد است که از آن با نام کد ووچر نیز یاد می شود و شما می توانید بدون افتتاح حساب پرفکت مانی، از طریق همان کد ووچر پرفکت مانی نقل و انتقالات ارزی خود را انجام دهید.

به علاوه می توانید برای ساخت کیف پول ووچر پرفکت مانی اقدام کنید؛ به این معنا که پس از ساخت کیف پول پرفکت مانی مطابق آنچه گفته شد، کیف پول خود را از طریق کد ووچر شارژ نمائید.

کلام پایانی

پرفکت مانی از جمله سیستم های مالی بین المللی بسیار محبوب در سراسر جهان است، به خصوص در میان ایرانیان؛ پرفکت مانی یک درگاه پرداخت پرطرفدار، بسیار امن و مطمئن است و برای کاربران خود کارمزدهای حداقلی در نظر گرفته است.

در این مقاله روش ساخت کیف پول پرفکت مانی را برای شما گفتیم و همچنین گفتیم که پس از شارژ کیف پول پرفکت مانی با استفاده از روش های موجود در سایت پرفکت مانی می توانید نقل و انتقالات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.

برای شارژ کیف پول پرفکت مانی می توانید مقاله ی آموزش شارژ حساب پرفکت مانی را مطالعه نمائید و یا از طریق لینک زیر، این کار را به ما بسپارید.

برای شارژ کیف پول Perfect Money کلیک کنید!

از توجه توجه و همراهی شما عزیزان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 26 آذر 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر