بدون شک شما تا کنون در مورد ارزهای دیجیتال اطلاعات زیادی دارید. امروزه ارزهای دیجیتال زیادی وجود دارند که هدف مشترک همه آنها این است که درگیری افراد با بانکها کمتر باشد. تنوع زیاد همین ارزهای دیجیتال باعث می شود که شاید افراد نتوانند به درستی آنها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند. در این مقاله می خواهم در مورد تفاوت بیت کوین و اتریوم توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهم. در صورتی که در مورد بیت کوین و یا اتریوم اطلاعاتی ندارید می توانید از مقاله های بیت کوین چیست و اتریوم چیست استفاده کنید. 

برای خرید انواع ارز دیجیتال، کلیک کنید!

تفاوت بیت کوین و اتریوم

تفاوت بیت کوین و اتریوم : 

1. یکی از مهمترین تفاوت هایی که در مورد این دو ارز وجود دارد این است که سرعت بلوک های آنها بسیار متفاوت است. در ارز دیجیتال بیت کوین سرعت بلوک ها به طور متوسط 10 دقیقه است در حالی که برای ارز دیجیتال اتریوم حدود 10 ثانیه است. بله درست حدس زدید! این میزان تفاوت سرعت موجب می شود که عملیات شما با سرعت بیشتری انجام می شوند. 

2. تفاوت دیگر آنها در عرضه انهاست. می توان گفت تقریبا 2/3 از مخازن بیت کوین استخراج شده اند. در حالی که اترویوم حدود 1/2 از مخازن آن استخراج شده اند. 

3. ارز بیت کون بعد از 4 سال به ازای استخراج بیت کوین به کاربر خود 12.5 بیت کوین پاداشت می دهد در حالی که ارز اتریوم به ازای هر بلوکی که کاربر استفاده می کند 5 اتریوم پاداش می دهد. این میزان که کاربر چقدر از بلوکها استفاده کرده است از الگوریتمی به نام Ethash بدست می آید. 

4. تفاوت دیگر این دو ارز دیجیتال مربوط به هزینه ای است که کاربر برای معامله باید پرداخت کند. در اتریوم متناسب با میزان معامله و همچنین تعداد بلوک هایی که کاربر استفاده می کند این میزان متفاوت است. در حالی که در بیت کوین این میزان محدود می شود به تعداد بلوک هاست که همگی هزینه ای برابر دارند. 

برای خرید اتریوم، کلیک کنید!

 

تفاوت بیت کوین و اتریوم

برای خرید بیتکوین، کلیک کنید!

دوستان گرامی در این مقاله به بررسی تفاوت بیت کوین و اتریوم پرداختیم. شما با توجه به اینکه کدام یک به کار شما می آیند می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. برای این که بتوانید در دنیای ارز دیجیتال بهتر باشید و از سرمایه گذاری خود بیشترین بازده را داشته باشید می توانید از مقاله های زیر  استفاده نمایید :

 در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 22 دی 1396
نویسنده  مدیر سایت
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
افزایش کارمزد اتریوم
مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اتریوم چیست؟
هک صرافی UpBit
ERC-20
اتریوم
تفاوت بیت کوین و اتریوم
معرفی اتریوم (Ethereum)
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر