شاید امروزه هر جا که بروید صحبت از ارزهای دیجیتال باشد. همچنین بیشتر مواقع افراد پیشنهاد می دهند که در یکی از انواع ارز دیجیتال حتما باید سرمایه گذاری کرد. اما زمانی که از آن ها بپرسیم خب چرا باید خریداری کنیم، جواب درستی ندهند. در این مقاله تراپی، روش های را به شما معرفی می کند که بتوانید از طریق آن ها و ارزهای دیجیتال کسب درآمد داشته باشید.

قبل از این که من به معرفی این روش ها بپردازم باید این نکته را به شما گوشزد کنم که ارزهای دیجیتال به واسطه نحوه استفاده آن ها و رمز گذاری ، به راحتی می توانند هک شده و از شما کلاهبرداری شود. بنابراین در انتخاب هر کدام از روش ها و استفاده از آن ها دقت کافی را داشته باشید.

انواع روش های کسب درآمد با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال : 

  • اولین راه آسان برای سرمایه گذاری در این زمینه این است که شما ارزهایی را خریداری کنید که در بازار طرفدارهای بیشتری دارند و در آینده می توانند جایگزین بسیاری از روش های مالی باشند. به عنوان نمونه ارزهای دییجتالی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ... . بنابراین سرمایه گذاری در این موارد می تواند امن باشد چرا که به خوبی جایگاه خود را در بازارهای جهانی پیدا کرده اند.
  • در صورتی که شما در برخی از ارزهای دیجیتال مانند NEO ، COSS ، KuCoin ، CEFS و ... سرمایه گذاری کنید می توانید می توانید ماهیانه سود حاصل از سرمایه گذاری را دریافت نمایید. بنابراین تنها نیاز است که مقداری از این ارزها را خریداری و نگهداری کنید.

ارزهای دیجیتال
  • اگر شما وقت اضافه دارید پس استفاده از این روش به شما توصیه می شود. در این روش شما قبول می کنید که برخی از کارهای کوچک مانند دانلود اپلیکیشن های جدید، تماشای فیلم و ... را برای برخی از افراد انجام دهید و در ازای آن ارز دیجیتال دریافت کنید. به عنوان نمونه Bituro و Coinbucks کارهایی از این قبیل را به شما معرفی می کنند.
  • اگر تا به حال با شاخص های بورس کار کرده اید پس این روش مختص شما خواهد بود. ایده این روش بسیار ساده است، ارزان بخرید گران بفروشید! همان طور که می دانید همه ارزهای دیجیتال روزانه با نوسانات گوناگونی سر و کار دارند. اگر شما از این نوسان ها به نفع خود استفاده کنید می توانید سودهای خوبی نصیب خود کنید. تنها نیاز است که به خوبی با سرویس های اکسچنجیگ آشنا باشید. برخی از مهمترین این سرویس ها عبارتند از : Binance ، KuCoin و Cryptopia .

ارزهای دیجیتال
  • اگر شما نویسنده خوبی هستید پس بهتر است که هرچه سریع تر از این فن برای کسب ارز دیجیتال استفاده کنید. برخی از سایت ها هستند که به ازای محتوایی که شما برای آن ها تولید می کنید و توسط خواننده پسندیده می شوند، ارز دیجیتال به شما پرداخت می کنند. نمونه ای از این سایت ها Yalls و Yours و ... .

مخاطبان گرامی تمام روش های بیان شده به صورت تجربی کارامد بوده اند و نمی توان گفت کدام یک بهتر از دیگری عمل می کند. بنابراین با توجه به سلیقه شخصی خود یکی را انتخاب کرده و همین امروز شروع به کسب درآمد با ارزهای دیجیتال کنید.

تاریخ انتشار 03 فروردین 1397
نویسنده  مدیر سایت
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر