آیا شما هم مثل من به دنبال روش هایی هستید که بتوانید از طریق ارزهای دییجتال کسب درآمد داشته باشید؟ آیا شما هم به دنبال روش هایی آسان تر برای اکسچنجیگ هستید که در آن ها نیازی نباشد که دستورالعمل های پی در پی را دنبال کنید؟ اگر جواب سوال شما بله است که خب در مکان درستی قرار دارید. اگر جواب شما نه هم باشد من به شما پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چرا که می خواهم روشی را به شما معرفی کنم که بتوانید از طریق آن با استفاده از یک فناوری جدید، کسب در آمد داشته باشید و از دنیای ارز دیجیتال و مزایای ان عقب نمانید. در این مقاله به معرفی 3commas و کسب درآمد از طریق آن می پردازیم.

3commas

همان طور که می دانید دنیای ارز دیجیتال هر روز در حال توسعه و گسترش است. اما اگر شما نتوانید به موقع از ابزار مناسب استفاده کنید، نمی توانید از مزایای این دنیا برای خودتان بهره ببرید. در حالت کلی خیلی از افراد بنا به دلایل زیر نمی توانند سود خوبی از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مختلف مانند بیت کوین و ... استفاده کنند :

برای خرید ارز دیجیتال از تراپی، کلیک کنید!

  • ناتوانی در تشخیص سرویس اکسچنجینگ مناسب برای کوین های مختلف (اگر در مورد تفاوت کوین و توکن سوالی دارید می توانید از مقاله مربوط به آن استفاده کنید!)
  • عدم تشخیص زمان مناسب برای اکسچنجینگ

با این وجود 3commas توانسته است که انقلاب بزرگی در این زمینه ایجاد کند. اما چگونه؟!

3commas

3commas چیست؟

3commas ساختاری است که به شما کمک می کند تجارت خود را بهبود ببخشید و همچنین امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید با استفاده از آن از مزایای داشتن ارز دیجیتال بهره ببرید. 3commas اسم آن را تجارت هوشمند می نامد. اجازه بدهید کمی بیشتر در مورد تجارت هوشمند صحبت کنیم :

  • شما می توانید از این طریق به تمام سرویس های اکسچنجینگ تنها با یک ساختار در ارتباط باشید. در حال حاضر این سرویس از سرویس های اکسچنجینگ Bittrex ، Bitfinex ، Binance ، KuCoin و Poloniex پشتیبانی می کند.
  • از دست رفتن ارز تمام می شود و دریافت سود آغاز می شود!
  • دنبال کردن تغییرات بازار ارز و جلوگیری از از دست رفتن سرمایه
  • دریافت اطلاعیه های کارآمد در مورد شرایط سرمایه گذاری شما
  • ارائه گزارش از تراکنش های انجام شده

توجه کنید که این ساختار هم از طریق مرورگرهای وب و هم از طریق اپلیکیشن های موبایل قابل دسترسی است. کاربران ios نگران نباشید شما نیز می توانید از این ساختار استفاده کنید.

3commas چگونه کار می کند؟

زمانی که شما برای بار اول در این ساختار با ایمیل خود وارد می شوید صفحه ای مشابه زیر مشاهده می کنید که می توانید از طریق آن به همه اطلاعات ارز خود دسترسی داشته باشید و با استفاده از تنها یک برنامه بتوانید از تمام سرویس های اکسچنجینگ مختلف تراکنش خود را انجام دهید. همچنین شما فرض کنید می خواهید ارزی را به مقدار x دلار خریداری کنید. با استفاده از این ساختار شرایط مورد نظر خود را تعیین می کند و زمانی که این برنامه شرایطی مطابق با شرایط شما در سرویس های اکسچنجینگ مختلف تشخیص دهد، ارز را برای شما خریداری می کند. به این ترتیب شما دیگر زمان را از دست نداده و می توایند از معامله خود سود ببرید.

3commas

مخاطبان عزیز امیدوارم که در زمینه 3commas اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده باشید و بتوانید از این طریق بهترین سودها را از ارزهای دیجیتال مختلف مانن بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ... بدست آورید.

تاریخ انتشار 09 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر