طراحان گرافیک و علاقه مندان به ساخت انواع ویدئو و کلیپ های تبلیغاتی حتی با داشتن یک دوربین حرفه ای و درجه یک، نمی توانند کلیپ های جذاب تولید کنند و در مرحله ی اول آنچه به کار شما جذابیت بیشتری می بخشد، یک شروع خوب است.

در واقع لازم است که ابتدای کلیپ یا ویدئوی شما مقدمه ای جذاب و زیبا داشته باشد. این کار به سادگی با استفاده از یک اپلیکیشن ساخت اینترو انجام شدنی است. آیا مایلید تا این دسته برنامه های کاربردی آشنا شوید؟ پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. تراپی بهترین اپلیکیشن های ساخت اینترو برای اندروید و iOS را برای شما معرفی کرده است.

بیشتر بحوانید : ساخت ویدئوهای جذاب در سایت Moovly

در ادامه ، ما برخی از بهترین برنامه های ساخت اینترو را برای iPhone و Android معرفی کرده ایم که با استفاده از آن ها شما می توانید فیلم های حرفه ای بسازید که ارزش انتشار در شبکه های اجتماعی یا حتی یک کانال YouTube را داشته باشد.

مهم نیست که تا کنون تجربه استفاده از این اپلیکیشن ها را داشته اید یا نه، چرا که این برنامه های کاربردی ساده هستند و تنها کافیست آن ها را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید.

با بهترین اپلیکیشن های ساخت اینترو برای اندروید و iOS آشنا شوید!

یک فیلم خوب جذاب باید دارای ویژگی هایی بیش از یک کیفیت خوب برخوردار باشد. ویدئو نیاز به ویرایش کامل و اینترو جذاب می باشد. اما اینکه چگونه یک اینترو جذاب ایجاد کنید، بسیار ساده است. کافیست یکی از بهترین برنامه های intro-maker را دانلود و نصب کنید.

PowerDirector

یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت اینترو برای اندروید و آیفون PowerDirector است. اگر بخواهید از یک متن مقدماتی و یا یک انیمیشن کوتاه برای شروع ویدئو استفاده کنید، این اپلیکیشن بسیار عالی است. PowerDirector برای سازندگان محتوا در سطوح مختلف آماتور تا حرفه ای ، امکان ایجاد فیلم ها و کلیپ های خلاقانه را فراهم کرده است.

Quik

اپلیکیشن Quik بیش از 26 نوع قالب آماده برای ساخت اینترو ارائه کرده است که بسته به نوع کلیپ و ویدئویی که می خواهید ایجاد کنید، می توانید از میان این قالب های آماده انتخاب کنید. امکان استفاده از Quik به صورت رایگاه برای علاقه مندان فراهم شده است.

Videoshop

Videoshop دارای افکت های رایگان فراوانی است و امکان اضافه کردن صدا به فیلم ها نیز در آن وجود دارد. برای دسترسی به کل کتابخانه ی Videoshop می توانید اشتراک بگیرید و از آن پس می توانید به تمام افکت ها و امکانات موجود در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. Videoshop نیز جز بهترین اپلیکیشن های ساخت اینترو برای اندروید و iOS می باشد.

بهترین اپلیکیشن ساخت ویدیو اینترو برای شبکه های اجتماعی

Intro Maker

در کتابخانه Intro Maker بیش از 4000 قالب آماده وجود دارد و این برنامه ی کاربردی جز یکی از بهترین ویرایشگرهای ویدئو و ساخت اینترو می باشد. Intro Maker همچنین دارای رابط کاربری بسیار ساده ای است و به همین علت به عنوان یک اپلیکیشن محبوب برای طراحان گرافیک محسوب می شود.

PixelFlow

PixelFlow بیش از 150 الگوی ویدیویی برای کاربران ارائه داده است و فرصت های زیادی برای کشف خلاقیت در اختیار کاربر قرار می دهد. هنگامی که یکی از الگوهای از قبل طراحی شده را انتخاب کردید ، کافیست فیلم خود را اضافه کرده و ویرایش را شروع می کنید. PixelFlow دارای بیش از 2000 فونت و پس زمینه پویا می باشد که با استفاده از PixelFlow می توانید اینترو خود را به هزاران مسیر مختلف هدایت کنید.

کلام آخر

اینترو کلیپ شما صرفاً بر محتوای شما مقدم نیست، بلکه بخشی از محتوای شماست که ویدیوی شما را بسیار جذاب تر به مخاطب نشان می دهد. شما حتی می توانید برای ساخت اینتروهای زیباتر و کاربرپسندتر از اپلیکیشن های حرفه ای تر با امکانات بیشتر خریداری کنید یا اشتراک بگیرید.

برای این منظور لازم است که با استفاده از کارت های اعتباری نظیر ویزا یا مستر کارت هزینه آن را بپردازید. اما اگر کارت اعتباری در اختیار ندارید، نگران نباشید و این کار را به ما بسپارید.

پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن توسط تراپی

برای پرداخت هزینه خرید اپلیکیشن های ساخت اینترو می توانید به تیم تراپی درخواست دهید. ما پرداخت هزینه را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. همکاران ما پس از بررسی درخواست شما، اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 29 دی 1399
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر