به طور کلی محتواهای بصری تاثیر بیشتری نسبت به محتواهای متنی بر مخاطبان دارد. استفاده از تصاویر متحرک و ویدئوهای خلاقانه چه در حوزه تبلیغات و چه در زمینه های دیگر از ملزومات کار است. ابزارها و امکانات متنوعی برای ایجاد عکس ها، تصاویر و ویدئوهای جالب و دیدنی وجود دارد. وب سایت Moovly نیز شرایطی را برای کاربران فراهم کرده است که می توانند در آن به صورت آنلاین ویدئوهای خلاقانه و جذاب ایجاد کنند. آیا مایلید تا با این وب سایت بیشتر آشنا شوید؟ پس با تراپی همراه شوید.

بیشتر بدانید : معرفی بهترین اپلیکیشنهای ادیت ویدئو 2019

با وب سایت Moovly آشنا شوید

وب سایت Moovly در سال 2012 به منظور ساخت ویدئوهای آنلاین ارائه شد و برای کاربران این امکان را فراهم کرد تا انواع ویدئوهای تبلیغاتی، تصاویر متحرک و انیمیشن را به راحتی ایجاد کنند. پلتفرم Moovly مبتنی بر فضای ابری است و کاربران می توانند از مکان های مختلف به آن دسترسی داشته باشند.

Moovly

در سال 2016 در کشور بلغارستان، توسط صرافی Toronto Venture Stock بر روی این پلتفرم سرمایه گذاری شد. در سال 2018 نیز امکان اتصال Moovly به دراپ باکس فراهم شد، به این ترتیب کاربران می توانند ویدئوهایی را که ایجاد می کنند را در راپ باکس خود نیز داشته باشند.

در وب سایت Moovly ، 4 نوع خدمت ارائه می شود که در ادامه مقاله این خدمات را برای شما عزیزان بیان کرده ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

خدمات ارائه شده در وب سایت Moovly

در این بخش از مقاله شما عزیزان را با خدمات ارائه شده در سایت Moovly آشنا کرده ایم.

Moovly Studio

با استفاده از Moovly Studio کاربران می توانند ویدئوهای بسیار خلاقانه و جذابی را تولید کنند. برای این منظور باید نرم افزار Moovly studio را نصب کنند. در این نرم افزار قالب های آماده نیز برای کاربران در دسترس است.

بنابر آنچه شرکت Moovly Studio گفته است، میزان سختی کار با این نرم افزار، مانند کار با پاورپوینت است. اما پیچیدگی آن به اندازه ی کار با Adobe After Effects نیست.

Video Automators

Video Automators این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند به راحتی از قالب های آماده برای ساخت ویدئوهای خلاقانه استفاده کنند و به راحتی آن ویدئوها را برای نمایش به شبکه های اجتماعی متصل کنند. کار با آن بسیار آسان است و افراد مبتدی نیز از عهده ی کار با آن بر می آیند.

WordPress Plugin

در این بخش خدمات مربوط به پلاگین وردپرس ارائه می شود. صاحبان سایت های وردپرسی می توانند از این پلاگین ها در سایت خود استفاده کنند. به این ترتیب می توانند ویدئوهای ساخته شده در Moovly را در وب سایت وردپرسی خود، از طریق این پلاگین ها داشته باشند. به این ترتیب ویدئوها به راحتی و بدون اینکه سرعت لود صفحات سایت را کاهش دهد، روی وب سایت ورد پرسی شما قابل نمایش هستند.

Moovly

Mobile App

در وب سایت Moovly ، اپلیکیشنی برای استفاده در تلفن های همراه هوشمند نیز ارائه شده است جهت ساخت ویدئو. این اپلیکیشن قابل استفاده برای سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد.

کاربران می توانند ویدئوهایی را که از این طریق می سازند، به آسانی در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

قالب های آماده برای ساخت ویدئو در Moovly

یکی از مهم ترین بخش های این سایت مربوط می شود به قالب های آماده که می توانید از آن ها برای تولید ویدئو استفاده کنید.

در وب سایت Moovly در قسمت نوار منو، روی گزینه ی Video Templates کلیک کنید تا قالب های موجود در سایت برای شما نمایش داده شود.

این قالب ها در سه گروه دسته بندی شده اند که عبارتند از قالب های تجاری، قالب های آموزشی و قالب های شخصی. با قرار دادن نشانگر موس بر روی هر کدام از این قالب ها، یک پیش نمایش از آن قالب برای شما نشان داده می شود.

جالب است بدانید که شما می توانید با استفاده از نرم افزار Moovly Studio ، خودتان قالبی بسازید و آن را برای استفاده دیگران در سایت بارگزاری کنید.

سخن آخر

در این مقاله شما عزیزان را با وب سایت Moovly برای ساخت ویدئوهای خلاقانه و نیز خدماتی که در این وب سایت ارائه می شود، آشنا کردیم. برخی از این خدمات را می توانید به صورت رایگان استفاده کنید، اما برخی دیگر را نه و برای آن ها باید هزینه ای را به صورت ماهانه پرداخت کنید.

پرداخت هزینه استفاده از خدمات پولی وب سایت Moovly را می توانید به ما در وب سایت تراپی بسپارید. کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید.

برای پرداخت هزینه اشتراک ساخت ویدئو، کلیک کنید!

تاریخ انتشار 04 امرداد 1399
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر