متاسفانه روز به روز به تعداد کاربرانی که حساب پی پال شان لیمیت شده است افزوده می شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم همیشه راه و روش های جلوگیری از لیمیت شدن حساب پی پال را رعایت کنید. در صورتی که مبلغ قابل توجهی در حساب خود دارید نقد کردن حساب های لیمیت شده پی پال خود را به ما بسپارید. متخصصان مجموعه تراپی پس از بررسی کامل، در صورتی که حساب شما، شرایط نقض سیاست های کاری پی پال را نداشته باشد در کمترین زمان ممکن، نقد کردن موجودی حساب شما را انجام می دهند. تنها لازم است فرم سفارش "نقد کردن حساب های لیمیت شده" را تکمیل فرمائید.

 

 نقد کردن حساب های پی پال لیمیت شده

 

نقد کردن حساب های لیمیت شده

نقد کردن حساب های لیمیت شده

یکی از مشکلاتی که کاربران پی پال با آن روبرو هستند نقد کردن حساب های لیمیت شده شان می باشد. در صورتی که مبلغ قابل توجهی در حساب پی پال لیمیت شده خود دارید به هیچ عنوان نگران نباشید. مجموعه تراپی با بکارگیری از نیروهای متخصص در ابتدا حساب شما را بررسی می کنند سپس با کسر کارمزد 30 درصدی از مبلغ کل موجودی شما، مقدار ریالی باقیمانده را به حساب شما ارسال می کنند. زمان تخمین زده شده بین 8 تا 45 روز در نظر گرفته شده است.

در صورتی که عملیات ناموفق انجام شود کارمزد چه می شود؟

توجه داشته باشید در صورتی که با توجه به سیاستهای کاری پی پال عملیات رفع لیمیت پی پال ناموفق انجام شود کارمزد دریافت شده به حساب شما بازگردانیده می شود.

هزینه کلی استفاده از این سرویس

در نظر داشته باشید میزان پول باقیمانده پس از کسر کارمزد 30 درصدی، هزینه های مربوط به کارمزد پی پال و همچنین نرخ تبدیل به ریال نیز از آن کسر می شود. توصیه می کنیم برای آگاهی از میزان این کارمزد، مقاله کارمزد انتقال پی پال را مطالعه فرمائید. از معدود شرکت های رسمی در این زمینه هستیم که نقد کردن حساب های لیمیت شده برای اکثر اکانتهای پی پال از کشورهای مختلف را انجام می دهیم. برای رسیدن به بهترین ها، همراه ما باشید!

توجه:

  • از زمانی که حساب شما لیمیت می شود برای رفع و نقد کردن حساب های لیمیت شده، حتما باید زمانی حدود 180 روز (6 ماه) گذشته باشد.
  • قبل از انجام رفع لیمیت پی پال، حساب شما توسط متخصصان مجموعه تراپی بررسی می شود. در صورتی که شرایط جهت رفع آن مهیا باشد در کمترین زمان ممکن این کار برای شما انجام می گیرد.

 درخواست رفع لیمیت حساب پی پال

 

 

لطفا نظر خود را با دیگران در کامنت ها به اشتراک بگذارید!

تاریخ انتشار 26 خرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    yousef ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    من یک حساب لیمیت شده پی پال داریم که مبلغی دلار در حساب بلوکه شده است
    سایت شما خدماتی در حوزه رفع لیمیت ارایه می دهد ؟

  • تصویر آواتار
    پشتیبانی سایت ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    سایت ما در ابتدا می تواند حساب لیمیت شده ی شما را رفع لیمیت کند تا مجددا بتوانید با حساب مانند سابق کار کنید و همچنین پس از رفع لیمیت می توانید در سایت در خواست بدهید تا مبلغ دلار پی پالی که در حساب خود دارید برای شما به ریال تبدیل کنیم
    برای پیگیری بیشتر در سایت عضو شوید و در خواست خود را ثبت کنید
    شاد و سربلند باشید

فرم ارسال نظرات کاربر