آیا تا کنون حساب پی پال شما لیمیت شده است ؟ در این صورت شما با پیغامی از سوی پی پال مواجه خواهید شد مبنی بر اینکه حساب شما به طور موقت محدود شده است. آیا می دانید زمانی که با لیمیت پی پال مواجه شدید باید چکار کنید و برای رفع لیمیت پی پال چه اقداماتی لازم است؟ با تراپی همراه شوید تا با مطالب مفیدی دربارهب رفع لیمیت حساب پی پال آشنا شوید.

لیمیت پی پال و مسائل پیش روی آن

وقتی حساب پی پال تان لیمیت می شود، پی پال از شما می خواهد تا مدارکی مانند کپی گذر نامه، گواهینامه رانندگی، کارت هویت یا کارت ملی و مدارکی از این قبیل را برای رفع لیمیت پی پال ارائه دهید.

لیمیت پی پال یا همان بلوکه شدن حساب پی پال یکی از سیاست های در نظر گرفته شده توسط شرکت پرداخت ارزی پی پال و به منظور حفظ امنیت حساب فروشندگان و خریداران می باشد.

زمانی که حساب پی پال محدود می شود، شما قادر به ارسال یا برداشت پول از پی پال نیستید. در مواقعی که پی پال مشکوک شود به اینکه کسی غیر از شما از حساب پی پالتان استفاده می کند، آن فعالیت را جعلی تشخیص داده و حساب پی پال را بلوکه می کند.

لیمیت پی پال یا محدود شدن حساب

لیمیت پی پال چیست؟ 

وقتی اکانت پی پال لیمیت می شود، در واقع حساب پی پال محدود شده و امکان ارسال، انتقال و دریافت پول برای شما وجود ندارد و از انجام تراکنش ها توسط سیستم پرداخت پی پال جلوگیری می شود.

لیمیت پی پال زمانی اتفاق می افتد که فعالیت مشکوک یا غیر معمولی توسط پی پال تشخیص داده شود. لیمیت پی پال، جهت محافظت از حساب کاربران، اعم از خریداران و فروشندگان اعمال می شوداجازه دهید یک نگاه دقیق تری به لیمیت پی پال با داشته باشیم و با بررسی کامل این مشکل و اینکه چگونه می تواند حساب شما را تحت تاثیر قرار دهد، راهنمایی های لازم را جهت رفع لیمیت پی پال ارائه دهیم.

به دلایل مختلفی ممکن است حساب پی پال شما لیمیت شود. اما این مشکل قابل حل است. اگر احیانا با پیغامی معتبر از سمت پی پال مواجه شدید مبنی بر لیمیت پی پال ، لازم است که برای رفع لیمیت حساب پی پال اقدام کنید. چون در غیر این صورت حسابتان محدود شده و امکان برداشت و انتقال وجه از آن امکان پذیر نخواهد بود.

از کجا بفهمیم حساب پی پال مان لیمیت شده است؟

وقتی حساب پی پال شما لیمیت شد، از کجا می توانید بفهمید که این اتفاق افتاده است؟ دوستان! در صورتی که حساب شما لیمیت شده باشد، شما یک ایمیل دریافت  خواهید کرد همراه با دلیل محدود شدن آن و این ایمیل از طریق مجموعه پی پال برای شما ارسال می شود.

عزیزان توجه داشته باشید که ایمیل دریافت شده حتما از جانب پی پال باشد و جعلی نباشد. پس قبل از آن حتما از صحت آن مطمئن شوید و سپس ایمیل را باز کنید.

چه عواملی موجب لیمیت پی پال می شود؟

به دلایل زیادی ممکن است لیمیت پی پال اتفاق بیفتد. در این بخش از مقاله مهم ترین دلایل لیمیت شدن حساب پی پال را آورده ایم.

  • اگر پی پال تشخیص دهد که کاربری با شخصیت جعلی از حساب شما استفاده می کند، اکانت پی پال تان را لیمیت می کند.
  • اگر از کارت اعتباری متصل به حساب پی پال شما بدون مجوز و اجازه شما استفاده شود ، پی پال تشخیص داده و حساب پی پال شما لیمیت می شود. به طور مثال اگر بانک انتقال غیر مجازی بین حساب پی پال و حساب بانکی متصل به پی پال ملاحظه کرد آن حساب را لیمیت می کند.
  • عدم تطابق با الزامات قانونی پی پال منجر به لیمیت پی پال می شود. برای مثال درخواست برخی از محصولات که مغایر با قوانین فدرال و ایالتی باشد مانند فروش اقلام ممنوع مثل داروهای تجویزی یا اسلحه.
  • دلیل دیگری که باعث لیمیت پی پال می شود عملکرد فروشنده است که حساب خود را در معرض خطر می اندازد. در صورتی که شما شروع به فروش محصول جدیدی بکنید و به یکباره گردش مالی تان زیاد شود، پی پال حسابتان را  محدود می کند تا آن را مورد بررسی قرار دهد.

عوامل لیمیت پی پال

رفع لیمیت حساب پی پال توسط تراپی

از میان کاربران و دارندگان اکانت پی پال در ایران، تعداد قابل توجهی هستند که با این مشکل مواجه شده اند و با لیمیت حساب پی پال آن ها، حسابشان بلوکه شده و امکان برداشت برای آن ها وجود ندارد و به همین دلیل بارها از ما درخواست کرده اند که این مشکل را برای آن ها حل کنیم. به همین دلیل در این بخش از مقاله راهنمایی های لازم را در ارتباط با حل مشکل لیمیت شدن حساب پی پال برای شما آورده ایم.

مجموعه تراپی با بکارگیری تیمی کارآزموده و حرفه ای با مدارکی معتبر، همواره در تلاش است که خدمات خود، از جمله رفع لیمیت حساب پی پال شما را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام دهد. شما دوست عزیز می توانید برای رفع لیمیت پی پال از طریق لینک زیر اقدام نمائید و درخواست خود را از این طریق به ما اعلام نمائید.

رفع لیمیت حساب پی پل

آموزش رفع لیمیت پی پال

رفع لیمیت پی پال به نوع اکانت شما بستگی دارد. در ابتدا شما باید علت لیمیت شدن پی پال را جویا شوید.  برای رفع این محدودیت، ارائه اطلاعات به پی پال الزامی می باشد.

بنابراین لازم است که شما جزئیات متنی را که در قالب ایمیل برای شما ارسال شده است را به دقت خوانده و مدارک مورد نیاز را تهیه و ارسال کنید. پی پال اطلاعات ارسالی را بررسی کرده و ظرف مدت 24 تا 72 ساعت پاسخ آن را علام خواهد کرد.

جالب است بدانید که برخی از محدودیت ها حتی بدون بررسی می تواند رفع شود. به عنوان مثال شما به سادگی با تغییر رمز عبور و تغییر سوالات امنیتی می توانید رفع لیمیت پی پال خود را انجام دهید.

طی مراحل زیر رفع لیمیت حساب پی پال انجام می شود. اگر شما هم اکانت لیمیت شده ای دارید و می خواهید رفع لیمیت پی پال را خودتان انجام دهید، این مراحل را با ما انجام دهید.

مرحله اول :  وارد اکانت پی پال خود بشوید.

مرحله دوم :  بر روی دکمه "Notifications"، در کنار دکمه پروفایل در بالای صفحه کلیک نمائید.

مرحله سوم : سپس گزینه  "Begin a limitation review"  را انتخاب کنید

مرحله چهارم : بر روی دکمه "Resolve" کلیک کنید و دستورالعمل های نوشته شده را دنبال کنید.

توجه: در صورتی که در مرحله ای برای تایید حساب خود، نیاز به آدرس یا شماره تلفن داشته باشید مجموعه تراپی با مدارکی معتبر، این کار را برای شما انجام می دهد.

مرحله پنجم :  گام سوم را برای هر بخش تکرار کنید.

مرحله ششم : بعد از کامل کردن هر مرحله، پی پال مدارک ارسال شده را ارزیابی می کند و در کمتر از 3 روز کاری به درخواست شما پاسخ می دهد.

اگر تمامی مراحل را کامل کردید و از جانب پی پال ایمیلی برایتان ارسال شد سعی کنید در اسرع وقت آن ایمیل را بررسی کرده و پاسخ دهید، تا مشکل پرونده شما حل شود. مجموعه تراپی با استفاده از تیمی حرفه ای رفع لیمیت حساب پی پال شما را انجام می دهد. تنها لازم است بر روی لینک زیر کلیک فرمائید

 رفع لیمیت حساب پی پل

تاریخ انتشار 08 امرداد 1400
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    اریا ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
    چقدر طول میکشه تا حساب لیمیت شده دوباره فعال بشه

    • تصویر آواتار
      آرش نیک فرجام ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
      حدودآ‌ ۶-۷ روز کاری زمان خواهد برد تا ما اقدامات لازم جهت برداشت لیمیت حساب انجام بدیم + کارمزد برداشتن لیمیت حساب . همچنین درصورتی که ما نتوانیم حساب شما را از حالت لیمیت خارج کنیم ، مبلغ کارمزد به شما پس داده خواهد شد .
      پیروز باشید

  • تصویر آواتار
    مهتاب قاسمی ۰۲ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. من یه حساب پی پال از مالزی دارم که از طریق یکی از سایت ها افتتاح کردم. امروز بعد از اینکه یه تراکنش داشتم حسابم لیمیت شد.باید مدارک بفرستم الان. می تونم این مدارک رو از سایت شما تهیه کنم ؟

    • تصویر آواتار
      س-حق نیاز ۰۳ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام
      دوست عزیز با توجه به این که مجموعه ی ما حساب پی پال فیلیپین و امارات را افتتاح میکند مدارک مربوط به این دو کشور را می تواند در اختیار شما قرار دهد.

  • تصویر آواتار
    داوودی ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام در صورت افتتاح حساب در سایت شما ایا مدارک لازم مانند قبض اب و برق یا قبض بانکی بهمون میدید؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      توجه فرمایید افتتاح حساب پی پال شامل پکیج زیر میباشد:
      1- حساب پی پال با آدرس ایمیل شخصی شما ایجاد خواهد شد و تمامی اطلاعات ورود و دسترسی به حساب (login) به شما ارسال خواهد شد .
      2- اختصاص یک آدرس سکونت در کشور مورد نظر به حساب شخص .
      3- ارائه مدارک شامل یک قبض برق/آب از آدرس اختصاص داده شده و همچنین تصویر ویزاکارت.
      4. ارسال اطلاعات مربوط به سرور اختصاصی مجازی و IP مربوط به آن.
      5. فایل راهنما و آموزشی نحوه استفاده از حساب پی پال.

فرم ارسال نظرات کاربر