آیا تا کنون تجربه ی انجام تراکنش های مالی از طریق پی پال را داشته اید؟ پی پال یک سیستم پرداختی بین المللی امن است که عملیات نقل و انتقالات ارز را به صورت اینترنتی با سرعت قابل قبول از طریق آن می توان انجام داد. همانطور که می‌دانید، این سیستم پرداخت در سراسر جهان در میان کاربران بسیار محبوب واقع شده است. به همین دلیل ، افراد زیادی درصدد هک پی پال، این بستر محبوب انتقال ارز برآمده اند. استفاده از برنامه های کرکر پی پال که برای کرک اکانت پی پال استفاده می شود و یا ابزارها و وب سایت‌هایی برای کرک اکانت paypal ، ترفندی است که متاسفانه عده ای به آن روی آورده اند تا از طریق آن ها به حساب کاربران نفوذ کرده و از این طریق پول به دست آورند. این افراد حتی محتواهایی برای آموزش کرک کردن paypal در اختیار کاربران قرار می دهند و به کاربران وعده می دهند که از طریق آموزش کرک پی پال می توانند به پول خوبی برسند. اما همه ی این ها حقه ای بیش نیست.لطفا با تراپی همراه شوید تا مطالبی را در این خصوص برای شما بیان کنیم.

قطعا می‌دانید که افتتاح حساب paypal فرایندی ست که مستلزم پرداخت هزینه است و پس از آن لازم است نسبت به وریفای اکانت پی پال خود اقدام کنید تا بتوانید از حسابتان برداشت کنید. بنابراین، برخی از افراد سودجو تصمیم می گیرند از طریق هک حساب دیگران و یا با پیشنهادهایی که به سایر کاربران پی پال می دهند، پول‌هایی به جیب بزنند. در ادامه در مورد این که چطور این اتفاق رخ می‌دهد و برنامه های کرکر پی پال چه برنامه هایی هستند و چگونه از طریق آن ها هک پی پال انجام می‌شود، مطالبی را آورده ایم. لطفا تا پایان مقاله با تراپی همراه باشید.

بیشتر بدانید: مراقب سورس های نامعتبر پی پال و دلار های هک شده باشید

برنامه هایی برای کرک اکانت پی پال

معرفی برنامه های کرک اکانت پی پال

برنامه‌های کرک پی پال، برنامه هایی هستند که اغلب با استفاده از ترفندهایی بسیار قانع کننده به شما پیشنهاداتی منطقی ارائه می‌دهند و با وعده‌ی پول، کاربر را راضی می کنند که بتوانند به حسابش دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، آن‌ها با آموزش کرک پی پال به شما،  وعده های دروغین می‌دهند که با وارد کردن مشخصات محدودی از حساب پی پال خود، می‌توانید مبلغ قابل توجهی پول را در حساب پی پال خود دریافت کنید و در قبال آن  از شما هزینه‌ای دریافت نخواهند کرد. اما آیا می‌توان به این گفته آن‌ها اعتماد کرد؟ آیا واقعا راهی وجود دارد که به همین سادگی شارژ حساب پی پال شما انجام شود؟ آیا مطالبی که در آموزش کرک کردن paypal مطرح می کنند، صحت دارد؟ مسلما پاسخ این سوال خیر است. قطعا بدون هیچ تلاش و زحمتی پولی دریافت نخواهد شد و حساب پی پال شما شارژ نمی شود. 

در بخش بعدی شما را با برنامه های کرک پی پال و نحوه ی عملکرد آن ها اشنا کرده ایم. همچنان همراه ما باشید.

آموزش کرک پی پال و نحوه عملکرد  برنامه Paypal Money Maker

نرم افزاری با عنوان "Paypal Money Maker" در یک وب سایت تجاری ارائه شده است که به منظور دریافت پول در پی پال مورد استفاده قرار می گیرد. این وب سایت ادعا می‌کند موتوری را به کاربران ارائه می‌دهد که به مجرمان سایبری امکان تولید پول آنلاین را می‌دهد. این نرم افزار کرکر پی پال ، در حقیقت یک برنامه غیرقانونی است که توسط مجرمان سایبری برای کسب درآمد آنلاین استفاده می‌شود.

آیا می دانید، بسیاری از این گونه نرم افزارهای هک پی پال به صورت آنلاین وجود دارد و برای حملات بی رحمانه‌ ی سایبری به حساب کاربران و برداشت از حساب آن ها به کار برده می شود؟  آن‌ها برای کرک اکانت پی پال از اتصال به سرورهای Trojan استفاده کرده و به نصب keylogger ها می‌پردازند.

این وب سایت از طریق برنامه "Paypal Money Maker" به مجرمان سایبری اجازه می‌دهد به صورت آنلاین، پول دست آورند. آموزش کرک کردن paypal طی 5 مرحله برای آن ها ارائه می شود که عبارتند از : 

  • PayPal Money Adder را دانلود کرده و نرم افزار را اجرا می‌کنند.
  • ارزش پولی را که می‌خواهند (10 $ / 25 $ / 50 $ / 100 $) انتخاب می‌کنند.
  • پروکسی را فعال می کنند
  • آدرس‌های حساب Paypal شما را می‌نویسند.
  • سپس روند هک را شروع کرده و منتظر می‌مانند.

به این ترتیب از حساب کاربران پی پال پول برداشت می کنند.

برنامه های کرک پی پال ، یک سری نرم افزارهای نامعتبر هستند که تلاش می کنند با فریب کاربران، آن ها را وادار به وارد نمودن اطلاعات حساب پی پال خود کنند و از این طریق حساب آن ها هک می شود. استفاده از نرم افزار کرک پی پال برای هک حساب دیگران، در حقیقت باعث می شود که حساب خودتان توسط آن برنامه کرکر ، هک شود و اطلاعات حسابتان در دست مجرمان سایبری قرار گیرد.

آموزش کرک کردن پی پال و نحوه عملکرد

کرک اکانت پی پال با ابزار Paypal Money Adder

Paypal Money Adder یکی دیگر از برنامه های کرک پی پال است که قبلا با عنوان Paypal Money Generator در بین هکرها و مجرمان سایبری شناخته شده بود. Paypal Money Adder ابزاری است که ادعا می‌کند می‌تواند برای شما پول رایگان ایجاد کند؛ این برنامه ادعا می کند که شما برای کار با آن حتی به آموزش کرک پی پال نیازی ندارید و  تنها با چند کلیک می توانید به مبلغ قابل توجهی پول برسید.

تمام کاری که Paypal Money Adder از شما می خواهد که انجام دهید این است که آدرس ایمیل را در جایی که می‌خواهید پول دریافت کنید وارد کنید، یا می‌توانید یک نرم افزار رایگان را در رایانه خود یا حتی در تلفن هوشمند اندرویدی خود دانلود کرده و نصب کنید و از طریق این روش ها به هک پی پال و دریافت پول بپردازید.

قبل از آن برنامه ی Paypal Money Adder به شما پیشنهاد می دهد که یک فرم نظرسنجی را پر کنید. در حقیقت ادعا می کند که با پر کردن این فرم شما به مبلغ پول وعده داده شده خواهید رسید و مبلغ درخواستی رایگان به پی پال شما ارسال می‌شود.

اما سوال اینجاست که آیا واقعا این ابزار و برنامه کار می‌کند؟ خیر. متأسفانه Paypal Money Adder کار نمی‌کند و یک کلاهبرداری است. آن‌ها قرار نیست پولی برای شما ارسال کنند. شما با استفاده از این ابزار، در حقیقت خود را در معرض خطر بزرگی قرار خواهید داد، زیرا شما با عمل به آنچه از شما خواسته شده است، اطلاعات هویتی خود را در معرض خطر قرار می دهید.

آموزش کرک کردن پی پال با PayPal Hack Money Adder

یک برنامه دیگر که PayPal Hack Money Adder نام دارد، یک نرم افزار کرک اکانت پی پال است که مجرمان سایبری از طریق آموزش افتتاح حساب پی پال کرک شده با استفاده از این نرم افزار، به اکانت کاربران دسترسی پیدا می کنند.  این نرم افزار دارای ظاهری جدید و به روز می باشد تا بتواند اعتماد کاربران را جلب کند.

PayPal Hack Money Adder ادعا می کند که شما تنها از طریق وارد کردن آدرس ایمیل حساب پی پال خود و انتخاب مبلغ مورد نظر، می توانید اکانت پی پال خود را شارژ کنید؛ در حالی که حاصل کار، چیزی جز کرک اکانت پی پال شما نخواهد بود.

کرک اکانت پی پال با PayPal Hack Money Adder

عده ای از کاربران، تنها با مطالعه مطالب مربوط به آموزش کرک کردن paypal ، اقدام به انجام این کار می کنند و در نهایت این خود آن ها هستند که کرک می شوند و برنامه های کرک پی پال از این طریق اطلاعات خود شما را دریافت می کنند و مورد سوئ استفاده قرار می دهند.

فصل الخطابی درباره کرک اکانت پی پال

هر عقل سلیمی می داند که از طریق سیستم امنی مانند پی پال نمی توان به صورت رایگان پول به دست آورد و حساب خود را به سادگی و بدون پرداخت پول، شارژ نمود. پس توصیه می شود که به هیچ عنوان سراغ نرم افزار کرک پی پال و محتواهای مربوط به آموزش کرک پی پال نروید. حتی اگر چنین چیزی هم امکان پذیر شود و نرم افزارهای کرک پی پال به درستی عمل کند، پی پال در مدت زمان کوتاهی متوجه خواهد شد و موجب لیمیت شدن حساب پی پال شما می شود.

دوستان عزیز! بهتر است آگاه باشید که مجرمان سایبری برنامه‌های خود را از طریق بدافزارهای دانلود شده ارائه می دهند. بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار برای کرک اکانت پی پال هستید، به شدت به شما توصیه می‌کنیم که از این کار منصرف شوید؛ چرا که بازنده ی این بازی تنها خود شما هستید. آموزش کرک کردن paypal، کرک اکانت پی پال ، هک و مرتکب شدن جرایم سایبری، پایان خوشی نخواهد داشت.

از توجه و همراهی همیشگیتان صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 29 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر