این روزها با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و نیز روی کار آمدن انواع درگاه های پرداخت الکترونیکی، انواع انتقال ارز به طرز چشم گیری از طریق درگاه های پرداخت الکترونیکی اتفاق می افتد. وبمانی یکی از انواع سیستم های  پرداخت الکترونیکی است که عملیات پرداخت را سریع و بسیار امن و مطمئن انجام می دهد. برای استفاده از خدمات وبمانی لازم است هر کاربر یک حساب وبمانی داشته باشد. به ازای هر حساب می توان از کیف پول های مختلف استفاده نمود. در مورد انواع کیف‌ پول ها و واحد ارزی هرکدام، قبلا به تفصیل صحبت کرده‌ایم. در این پست قصد داریم انواع حساب ها و نحوه استفاده از آنها را معرفی کنیم.

این سیستم کاربران اینترنتی را قادر می سازد تا معاملات واقعی را در زمان واقعی انجام دهند. برای افتتاح حساب وبمانی، به هیچ حساب بانکی یا کارت اعتباری نیازنیست. با استفاده از حساب وبمانی دربیش از 100،000 فروشگاه اینترنتی می توان از خدمات پرداخت آنلاین استفاده کرد.. با WebMoney همچنین استفاده از خدمات مربوط به سیستم عامل های معاملاتی اینترنتی، سرویس های تجاری وپرداخت صورتحساب آنلاین امکان پذیر است. سرمایه گذاران می توانند با استفاده از کارت های اعتباری آنلاین و آفلاین، کارت های پیش پرداخت، کوپن، سیستم های انتقال پول و دفاتر مبادله، درحساب وبمانی خود سپرده گذاری نمایند. 

مدیریت کیف پول وبمانی:

در وبمانی به انواع مختلف حساب ها، مدیریت کیف ‌پول (Purse Management) گفته می شود.

حساب وبمانی

انواع حساب وبمانی به شرح زیر هستند : 

  1. حساب وبمانی مینی یا Keeper Standard : این حساب پایین ترین سطح حساب در وبمانی است. وقتی برای اولین بار شروع به ساخت حساب وبمانی در سایت می کنید، در حقیقت برای خودتان حساب مینی ساخته‌اید. حساب مینی قابل دسترسی از طریق همه مرورگرها و همچنین اپلیکیشن موبایل وب‌مانی می باشد. استفاده از این حساب با نام‌ کاربری و رمز عبوری که موقع ساختن  اکانت انتخاب کرده‌اید، امکان‌ پذیر است.
  2. حساب وبمانی لایت یا Keeper Webpro : دسترسی به این حساب تنها از طریق سایت وب‌مانی و از طریق مرورگرها امکان پذیر است. این حساب مناسب افرادی ست که بنا به دلایلی توانایی نصب برنامه کامل وبمانی را ندارند.  در این ورژن از حساب، امکانات کمتری به نسبت حساب کلاسیک ارائه می شود.  دسترسی به این حساب هم از طریق نام کاربری و رمز عبور، هم از طریق گواهی دیجیتال امکان‌ پذیر است.
  3. حساب وبمانی کلاسیک یا Keepre WinPro: این حساب مستلزم دانلود و نصب نرم‌افزار بر روی پلتفرم ویندوز است. برای استفاده از این حساب، به ازای هر کاربر یک کلید شخصی تولید می شود که امنیت بالاتری برای کاربر فراهم آورد.

لازم به ذکر است که افرادی که در موقع رجیستر کردن حساب، مدل لایت را انتخاب می کنند نمی توانند از طریق نرم‌افزار و ورژن کلاسیک به حساب خود دسترسی داشته باشند. همچنین این موضوع برای کسانی که حساب خود را کلاسیک انتخاب می کنند نیز وجود دارد، که قادر نخواهند بود از طریق مرورگر به حسابشان دسترسی پیدا کنند.
وبمانی اپلیکیشن های مخصوصی برای مدیریت کیف‌ پول ها از طریق شبکه‌ های اجتماعی نیز دارد که مهم ترین آن نرم‌افزار اختصاصی فیس بوک (WM Keeper Facebook) است.

دوستان همراه! از آنجا که شما عزیزان طی تماس های خود با همکاران ما، اطلاعاتی در خصوص آشنایی با انواع حساب وبمانی و ویژگی های آن را از ما درخواست نموده بودید، تیم تراپی اطلاعات لازم را در قالب این مقاله برای شما عزیزان گردآوری کرده است.

تاریخ انتشار 11 فروردین 1396
نویسنده  مهناز قانع
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر