در عصر حاضر، همه ی ما با دست آوردهای جدیدی در دنیای فناوری اطلاعات روبرو هستیم؛ به طوری که استفاده از ابزار و خدمات ارائه شده در این حوزه، اجتناب ناپذیر است. یکی از انواع خدمات دنیای دیجیتال به کاربران، فراهم آوردن امکان انجام خرید آنلاین و پرداخت از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی می باشد. به دنبال این خدمت ارائه شده، ما شاهد تنوع در نوع درگاه های پرداخت اینترنتی مختلف با امکانات متفاوت که با هدف ارائه خدمات متنوع به کاربران ایجاد شده اند هستیم. اما شاید تنها مشکل کاربران، تردید در انتخاب نوع درگاه پرداخت اینترنتی مناسب، جهت انجام تراکنش های ارزی شان می باشددر این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به مقایسه وب مانی و پرفکت مانی بپرازیم و با بیان تفاوت های وب مانی با پرفکت مانی، بتوانیم  شما کاربران عزیز را جهت انجام انتخابی مناسب یاری نمائیم. پس برای درک تفاوت وب مانی و پرفکت مانی با تراپی همراه شوید.

تفاوت های وب مانی با پرفکت مانی

قبل از اینکه به مقایسه پرفکت مانی و وب مانی بپردازیم، این نکته شایان ذکر است که هر دو درگاه پرداخت وب مانی و پرفکت مانی، بستری مناسب جهت انجام پرداخت های ارزی، خرید اینترنتی، انتقال وجه و .... را برای کاربران به بهترین شکل، فراهم کرده اند، اما طبیعتا تفاوت هایی در زمینه نحوه عملکرد آن ها و نیز خدمات ارائه شده توسط آن ها وجود دارد که جهت اطلاع شما دوستان عزیز، به بیان تفاوت های وب مانی و پرفکت مانی می پردازیم.

تفاوت های وب مانی با پرفکت مانی

تفاوت وب مانی با پرفکت مانی از لحاظ کارمزد

در مقایسه پرفکت مانی و وب مانی، یکی از تفاوت های وب مانی و پرفکت مانی، می تواند مربوط به نحوه محاسبه کارمزد باشد :

  • شما می توانید در وب مانی خریدهای آنلاین خود را بدون پرداخت کارمزد انجام دهید؛ همچنین در وب مانی، برای نقل و انتقال پول، گیرنده هیچ گونه کارمزدی پرداخت نمی کند، اما از فرستنده 0.8%  درصد کارمزد کم می شود.
  • یک مزیت بزرگ پرفکت مانی، کارمزد پائین آن می باشد. در واقع میزان کارمزدی که برای حساب های وریفای شده پرفکت مانی درنظر گرفته شده است، فقط 0.5٪ است.

مقاله مرتبط: کارمزد انتقال پرفکت مانی

مقایسه پرفکت مانی و وب مانی از لحاظ  محدودیت ها در حساب وب مانی و پرفکت مانی

 پرفکت مانی در کشور ما ایران، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است زیرا علاوه بر اینکه زبان فارسی جز زبان های منتخب این درگاه پرداخت ارزی می باشد و باعث راحتی کاربران شده است، پرفکت مانی تاکنون هیچ اقدامی مبنی بر تحریم کاربران ایرانی نکرده است و این یک تفاوت بزرگ وب مانی و پرفکت مانی است.

اما برای استفاده از حساب های وب مانی یک سری محدودیت هایی وجود دارد. مثلا :

  • سقف موجودی حساب وب مانی معادل 15,000 WMR می باشد.
  • حداکثر انتقال وجه، روزانه می تواند معادل 15,000 WMR، هفتگی 45,000 WMR و ماهیانه 90, 000 WMR باشد.

مقایسه وب مانی با پرفکت مانی

تفاوت های وب مانی با پرفکت مانی از لحاظ  انواع کیف پول

 تراکنش های وب مانی بر اساس واحد وب مانی (WM-Units) انجام می گیرد. در حال حاضر در سیستم وب مانی چند مدل کیف پول مختلف وجود دارد. کیف پول ها در واقع واحدهای مختلف ارزی هستند که با اسامی زیر شناخته می شود  :

  • WMZ : کیف پول دلار آمریکا (USD)
  • WME : کیف پول یورو (EUR)
  • WMR : کیف پول روبل روسیه (RUB)
  • WMU : کیف پول گریونا اوکراین (UAH)
  • WMB : کیف پول روبل بلاروس (BYR)
  • WMV : کیف پول دانگ ویتنام (VND)
  • WMX : کیف پول بیت کوین (BTC)
  • WMG : کیف پول طلا

کیف پول پرفکت مانی شامل سه نوع ارز : دلار، یورو و طلا می باشد.

مواردی که ذکر شد از جمله مهم ترین تفاوت های وب مانی با پرفکت مانی می باشد و اکنون اگر از خود بپرسید که وب مانی یا پرفکت مانی؟ و به عبارتی اگر می خواهید بدانید پرفکت مانی بهتر است یا وب مانی؟ باید بگوئیم که با بررسی دقیق نکاتی که در مقایسه وب مانی و پرفکت مانی انجام دادیم، شما به آسانی می توانید به درک درستی از تفاوت این دو درگاه پرداخت برسید.

بنابراین با توجه به شرایط و نیاز خود می توانید یکی از این دو درگاه پرداخت، پرفکت مانی یا وب مانی را انتخاب کنید و نقل و انتقالات ارزی خود را به آسانی انجام دهید.

تفاوت دلار وب مانی و پرفکت مانی

در واقع زمانی که بخواهیم دلار وب مانی و پرفکت مانی را با یکدیگر مقایسه کنیم، مجددا بر می گردیم به تفاوت های وب مانی و پرفکت مانی در نحوه ی محاسبه ی کارمزد.

اگر قصد خرید و پرداخت آنلاین از طریق درگاه وب مانی را داشته باشید، با توجه به آنچه پیش تر گفته شد، هیچ کارمزدی از حساب شما کسر نخواهد شد؛ ولی برای پرداخت با حساب فوول وریفای پرفکت مانی لازم است 0.5 درصد کارمزد بپردازید. پس در چنین شرایطی می توان تفاوت دلار وب مانی با پرفکت مانی را اینگون بیان کرد که دلار وب مانی بهتر از پرفکت مانی است.

فرق وب مانی با پرفکت مانی

اما در جای دیگر در وب مانی هنگام نقل و انتقالات مالی از فرستند 0.8 درصد کارمزد کم می شود که این در مقایسه با کارمزد پرفکت مانی اندکی بیشتر است و در این مورد پرفکت مانی بر وب مانی برتری می یابد.

کلام پایانی

همراهان عزیز! عمده تفاوت های وب مانی با پرفکت مانی را برایتان بیان کردیم، امید داریم که توانسته باشیم در جهت راهنمائی هرچه بهتر و مفیدتر شما عزیزان گامی برداشته باشیم.

حال فرق پرفکت مانی و وبمانی را می دانید، انتخاب با شماست. شما می توانید بر اساس نیازهای خود، محل سکونتتان، حجم پولی که قرار است مبادله شود، فضای تبادل ارز و ... یک سرویس پرداخت مناسب را انتخاب نمائید.

اما به ‌طور کلی هنگام مقایسه پرفکت مانی و وب مانی، نباید فراموش کنید که سیستم وب مانی دارای شهرت جهانی می باشد و از اعتبار بیشتری برخوردار است؛ و در مقابل درگاه پرداخت پرفکت مانی برای کاربران ایرانی شرایطی را فراهم کرده است تا با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی اقدام به افتتاح حساب آنلاین نمایند و پرداخت های ارزی خود را انجام دهند.

کاربران گرامی! در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد حساب پرفکت مانی، مطالعه مقاله نحوه ثبت نام در پرفکت مانی را به شما پیشنهاد می کنیم. 

از توجه و همراهی همیشگی تان کمال تشکر را داریم. لطفا با ما در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 13 امرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    majid ۲۳ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    به مخاطب خود بگویید وب مانی و پرفکت مانی و پایر در آمریکا غیر فعال است و کار نمیکند

  • تصویر آواتار
    لیلا ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    پرفکت مانی و وب مانی هر کدام برای کدام کشور هاست؟و کدامیک را میتوان با با نام ایران حساب باز کرد؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      شرکت پرفکت مانی در سال ۲۰۰۷/۱۳۸۶ در کشور پاناما ثبت شد و همچنان نیز دفترمرکزی در همان‌جا دایر است
      و همچنین شرکت وب مانی ،این سامانه از سال 1998 در شهر مسکو و کشور روسیه راه اندازی شده است
      و در هر دو میتوانید با ای پی ایران وارد شوید

فرم ارسال نظرات کاربر