وسترن یونیون، این شرکت پیشتاز پرداخت‌های بین المللی، اخیرا حوزه‌ی فعالیت خود را به آسیا نیز گسترش داده است و برای مشتریان این امکان را فراهم کرده است تا شرکت‌های انتقال پول واسطه، نیز بتوانند از طریق وسترن یونیون، پرداخت‌های خود را انجام دهند. با تراپی همراه شوید تا مطالب جالبی را در مورد گسترش پلتفرم محلی وسترن یونیون به قاره‌ی آسیا برای شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید : 

کارمزد وسترن یونیون

مزایای وسترن یونیون

درباره‌ی شرکت پرداخت‌های بین المللی وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شرکت پیشرو در ارائه‌ی خدمات فرا مرزی نقل و انتقالات ارزی می‌باشد. این شرکت بزرگ امکان پرداخت‌های ارزی را با سرعت و با امنیت بالا برای کاربران فراهم می‌کند. به تازگی وسترن یونیون خدمات خود را به فراتر از حوزه‌ی کاری خود توسعه داده و دامنه‌ی فعالیت‌های آن به قاره‌ی آسیا نیز رسیده است. در ادامه به بحث در مورد گسترش پلتفرم محلی وسترن یونیون به مرزهای آسیا خواهیم گفت. همچنان با ما همراه باشید.

پلتفرم محلی وسترن یونیون

گسترش پلتفرم محلی وسترن یونیون

وسترن یونیون پلتفرم بین المللی خود را ارائه داده است تا دیگر برندهای انتقال پول و سیستم‌های بین المللی نقل و انتقال مالی را قادر سازد تا تنها در چند دقیقه دارایی‌های خود را در سطح بین المللی انتقال دهند. امکاناتی که وسترن یونیون ارائه داده است عبارتند از : امکان تسویه حساب‌های جهانی، استفاده از سیستم‌های انطباق، سیستم‌های عملکردی و سیستم‌های شبکه‌ای و ...

مدیر اجرایی وسترن یونیون Hikmet Ersek ، در حین بازدید خود از آسیا گفت، بیشتر برندهای سراسری مایل به استفاده از وسترن یونیون هستند تا بتوانند انتقالات مالی خود را  به صورت بین المللی انجام دهند. به طوری که مشتریان آن‌ها بتوانند به سرعت و بسیار امن و قابل اعتماد، به هر جای دنیا، پول انتقال دهند. وی گفت ، فراهم کردن شرایط لازم برای استفاده از این پلتفرم در آسیا، یک اقدام قاطعانه به سمت اجرای استراتژی ما برای به دست آوردن فرصت‌های رشد و پیشرفت است.

شرکت‌هایی که با گسترش پلتفرم محلی وسترن یونیون از این پلتفرم استفاده می‌کنند

KYODAI Remittance و Hanpass به یک گروه در حال رشد که دارای برندهای ملی بودند و در زمینه‌ی پرداخت‌های ارزی بسیار پیشرو بودند، پیوستند، برندهایی که با وسترن یونیون همکاری می‌کردند تا نقل و انتقالات مالی بین امللی را در خارج از مرزها برای مشتریان توسعه دهند. شرکت‌های دیگری که از این پلتفرم استفاده کرده‌اند، عبارتند از :

  • اپراتور شبکه موبایل پیشرو کنیا، Safaricom ، امکان استفاده از پلتفرم محلی وسترن یونیون را برای بیش از 23 میلیون کاربر کیف پول‌های موبایل M-PESA فراهم کرده است تا بتوانند به صورت سراسری از کیف پول خود، به سایر نقاط، پول انتقال دهد.
  • بانک پیشتاز کره، KEB Hana Bank ، این امکان را برای مشتریان بین المللی و خارجی خود فراهم کرده است تا با استفاده از پلتفرم محلی وسترن یونیون ، پول را به هر جای دنیا از طریق وسترن یونیون انتقال دهند.
  • بانک بزرگ روسیه، Sberbank برای بیش از 50 میلیون مشتری خود  این امکان را فراهم کرده است که از طریق پلتفرم محلی وسترن یونیون به کل دنیا، پول انتقال دهند.
  • Saudi Telecom’s STC Pay نیز برای 2.5 میلیون کاربر خود امکان استفاده از پلتفرم محلی وسترن یونیون را برای انتقال پول به کل دنیا، فراهم کرده است.

پلتفرم محلی وسترن یونیون

مشتریان سابق شرکت انتقال پول ژاپنی KYODAI و شرکت Hanpass رهبر فین تک کره، تبدیل به جدیدترین شرکت‌هایی شده‌اند که از طریق وسترن یونیون به نقل و انتقالات مالی پرداخته‌اند. مشتریان این شرکت‌ها ممکن است بخواهند پرداخت‌های خود را در بیش از 100 کشور، میلیون‌ها کیف پول در ده‌ها کشور یا آژانس‌های وسترن یونیون در بیش از 200 نمایندگی در سراسر دنیا انجام دهند.

بیشتر بدانید : سفارش وسترن یونیون

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با مطالبی در مورد گسترش حوزه‌ی کاری پلتفرم محلی وسترن یونیون آشنا کنیم. همانطور که گفته شد، وسترن یونیون با هدف آسان کردن پرداخت‌های بین المللی برای مشتریان در سراسر دنیا پلتفرم خود را گسترش داده است و مشتریان در قاره‌ی آسیا می‌توانند از امکانات موجود در این پتفرم برای انتقال پول به هر کجا، بهره‌مند شوند.

از اینکه تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. چنانچه با سوال یا مشکلی برخورد کردید، از طریق تماس تلفنی سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی با کمال میل به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود.

تاریخ انتشار 20 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر