اگر تجربه ی ارسال حواله وسترن یونیون را داشته باشید  در این صورت با فرایند کلی آن آشنا هستید؛ برای این منظور لازم است یا از طریق اینترنت و به صورت آنلاین و یا با مراجعه به یکی از شعب واقعی وسترن یونیون اقدام نمایید؛ البته از آنجا که در ایران هیچ شعبه ای از وسترن یونیون وجود ندارد و کاربران ایرانی تحریم هستند، برای ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون می توانید از شرکت های خدمات پرداخت ارزی معتبر کمک بگیرید. ما در تیم تراپی انتقال پول وسترن یونیون را برای شما انجام خواهیم داد. برای این منظور می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. برای آشنایی با مزایای وسترن یونیون و معایب آن با ما همراه شوید. ما در این مقاله به طور کامل به ذکر مزایا و معایب وسترن یونیون پرداخته ایم.

 

وسترن یونیون یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین پردازشگرهای مالی برای انتقال ارز بین المللی می باشد که فرایند انتقال پول را بسیار امن و سریع برای کاربران میسر ساخته است. از جمله مزایای وسترن یونیون علاوه بر سرعت و امنیت بالای آن، می توان به این مورد اشاره کرد که شما می توانید انواع ارز با مبلغ بالا را بدون محدودیت به جای دیگری از دنیا ارسال کنید. با این وجود علاوه بر این مزایا، معایبی نیز برای وسترن یونیون وجود دارد. معایب وسترن یونیون می تواند شامل کارمزد بالای آن برای ارسال مبالغ زیاد و عدم پشتیبانی از مشتری برای خرید با وسترن یونیون را ذکر کرد. بنابراین با توجه به مزایا و معایب وسترن یونیون ، می توان این سیستم مالی را به عنوان یک درگاه پرداخت مناسب برای مواقعی که لازم است بدون فوت وقت پولی را ارسال کنید، در نظر داشت.

فرایند کلی ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون خارج از ایران

برای نقل و انتقال پول با وسترن یونیون، پس از مراجعه به یکی از شعب رسمیWestern Union ، لازم است فرم مربوطه را پر کنید. این فرم شامل نام، آدرس، مبلغ ارسالی و روش پرداخت می باشد. همچنین باید نام کامل، آدرس و اطلاعات تماس فرد گیرنده را به شعبه گزارش دهید. پس از آن شما ملزم به پرداخت هزینه ای به عنوان کارمزد برای ارسال حواله هستید. در نهایت یک شماره رهگیری به شما ارائه می شود که گیرنده نیز از آن برای مطالبه وجه نقد استفاده می کند.

اما استفاده از این روش در ایران به دلیل وجود تحریم برای کاربران امکان پذیر نیست و همانطور که گفتیم ارسال حواله وسترن یونیون در ایران به واسطه شرکت های خدمات پرداخت ارزی انجام می شود. با این وجود، بسیاری از کاربران ایرانی تمایل زیادی به استفاده از شبکه پرداخت وسترن یونیون دارند، و دلیل آن مزایای وسترن یونیون می باشد. آیا شما از مزایای این شبکه پرداخت آگاه هستید؟ آیا می دانید مزایا و معایب وسترن یونیون چیست؟ همچنان با تراپی همراه شوید تا با نکات جالبی در این زمینه آشنا شوید.

مزایای وسترن یونیون

آشنایی با مزایای وسترن یونیون

از جمله مهم ترین ویژگی های وسترن یونیون این است که در راس تمامی خدمات ارائه شده توسط این کمپانی، تسهیل امر مبادلات ارزی برای کاربران در نظر گرفته شده است و طبق گفته ی مسئولین کارآمد این شرکت، ماموریت آن ها ایجاد تجربه کاربری بسیار خوب برای مشتریان است. در واقع Western Union توانسته است حواله آنلاین پول به میلیاردها حساب بانکی در سراسر جهان را تسهیل نماید. در ادامه به ذکر مزایای وسترن یونیون پرداخته ایم.

  • یکی از مزایای وسترن یونیون این است که برای استفاده از این پردازشگر پرداخت، نیازی به افتتاح حساب نیست؛ به علاوه برای ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم ،  نیازی به پرداخت اشتراک روزانه و یا حتی سالانه وجود ندارد. به این ترتیب شما می توانید فقط با استفاده از یک کامپیوتر شخصی و یک اتصال امن به اینترنت، در سریع ترین زمان ممکن نقل و انتقال پول را انجام دهید.
  • از مزایای دیگر وسترن یونیون می توان به این مورد اشاره کرد که شما می توانید هر میزان پول، اعم از مبلغ کم یا مبالغ زیاد را انتقال دهید.
  • وسترن یونیون با ارائه نرم افزار های تلفن همراه که دائما در حال بروز رسانی می باشد به همراه آموزش های موجود در آن، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی انتقال پول را انجام دهند و رسید آن را تحویل بگیرند. این یکی دیگر از مزایای وسترن یونیون می باشد.
  • وسترن یونیون در تمامی ساعات شبانه روز آماده پشتیبانی از مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن ها می باشد و این مزیت وسترن یونیون است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.
  • از مهم ترین و پراهمیت ترین موارد مربوط به مزایای وسترن یونیون می توان به امنیت آن اشاره کرد؛ در حقیقت در وسترن یونیون امنیت مهم ترین مسئله می باشد. وسترن یونیون بعد از انجام هر تراکنش، یک کد امنیتی ده رقمی که مختص به حواله مورد انتقال می باشد، به حساب کاربری شما ارسال می نماید و گیرنده تنها با در دست داشتن این کد می تواند حواله را دریافت کند. به علاوه Western Union در مبادلات ارزی خود از انواع روش های رمز نگاری استفاده می کند.
  • وسترن یونیون تقریباً در هر کشوری هزاران شعبه دارد، بنابراین مشتریان Western Union می توانند به راحتی در هر جای دنیا که هستند به کشور دیگری پول ارسال کنند و به این ترتیب به آسانی معاملات خود را انجام دهند. (این مورد یکی دیگر از مزایای وسترن یونیون است که متاسفانه شامل حال کاربران ایرانی نمی باشد، به این دلیل که این شرکت پرداخت در ایران هیچ شعبه ای ندارد)

مواردی که در این بخش از مقال ذکر کردیم، جز مهم ترین مزایای وسترن یونیون به حساب می آید. اما ناگفته نماند که هر سیستم مالی بین المللی علاوه بر مزیت هایی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد که خوب است از آن ها آگاه باشید. بنابراین در بخش بعدی به ذکر معایب وسترن یونیون پرداخته ایم. لطفا همچنان با تراپی همراه باشید.

مزایای وسترن یونیون

معایب وسترن یونیون چیست؟

با وجودی که معایب وسترن یونیون زیاد نیست و مزایای آن از معایبش بیشتر است، اما بهتر است آن ها را بدانید و قبل از تصمیم گیری برای استفاده از شبکه پرداخت وسترن یونیون آن ها را در نظر بگیرید.

  • نقل و انتقال حواله وسترن یونیون نسبت به کشور مبدا و کشور مقصد، دارای کارمزدهای متفاوتی است. بنابراین استفاده از سیستم انتقال ارز وسترن یونیون در برخی از کشورها مشمول پرداخت کارمزدهای بالایی می شود و ممکن است چندان به صرفه نباشد. این مسئله را می توان به عنوان یکی از معایب وسترن یونیون در نظر گرفت.
  • خرید کالا با وسترن یونیون شامل قوانین پشتیبانی مشتری از مشتری نمی باشد. در واقع چنانچه کالایی اشتباها ارسال شود یا پس از دریافت کالا، مشتری متوجه شود که آنچه برای او ارسال شده است با مشخصات کالایی که مد نظر داشته مطابقت ندارد، وسترن یونیون هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

بنابراین قبل از انتخاب این سیستم مالی بین المللی، برای ارسال حواله ارزی، حتما مزایا و معایب وسترن یونیون را در نظر بگیرید.

کلام پایانی در مورد مزایای وسترن یونیون و معایب آن

در این مقاله شما را با مزایا و معایب وسترن یونیون آشنا کردیم؛ همچنین گفتیم که مزایای وسترن یونیون از معایب آن بیشتر است. اما همانطور که گفته شد انجام نقل وانتقالات ارزی با وسترن یونیون در ایران به دلیل تحریم کاربران ایرانی، به صورت مستقیم توسط هموطنان عزیز امکان پذیر نمی باشد.پ؛ اما اکنون که با مزایای وسترن یونیون آشنا شدید، ممکن است تمایل داشته باشید از این سیستم مالی برای انتقال ارزی استفاده کنید و در این صورت لازم است به شرکت های خدمات پرداخت ارزی که با واسطه این کار را برای شما انجام خواهند داد، مراجعه کنید.

تراپی با افتخار امکان بهره مندی از خدمات وسترن یونیون را برای شما عزیزان فراهم کرده است و شما می توانید درخواست ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست کلیه ی کاربران رسیدگی کرده و پس از انجام بررسی های لازم، برای اجرای درخواست شما اقدامات لازم را صورت خواهیم داد.

 

از اینکه تا انتهای این مقاله با تراپی همراه بودید از شما صمیمان سپاسگزاریم. لطفا در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 15 امرداد 1400
نویسنده  مهدی قاسمی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر