1. وسترن یونیون شعبات گسترده و زیادی در اغلب کشورها ( بجز ایران، سودان و کره شمالی) دارد. پس از ثبت درخواست شما، تراپی یک کد 10 رقمی برایتان ارسال خواهد کرد. می بایست این کد را در اختیار گیرنده وجه قرار دهید تا بتواند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر، به یکی از شعبات وسترن یونیون در محل اقامتش مراجعه کرده و پول ارسالی را دریافت کند.
  2. ارسال کد 10 رقمی وسترن یونیون پس از ثبت سفارش، در روزها و ساعات کاری، در اسرع وقت و حداکثر ظرف 3 ساعت انجام خواهد گرفت.
  3. ارسال حواله وسترن یونیون فقط در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی انجام نمی پذیرد و در باقی روزها پذیرای سفارشات ثبت شده شما خواهیم بود.
  4. تراکنش های وسترن یونیون که از طریق تراپی انجام می گیرند، از طریق یکی از کشورهای انگستان، عراق و یا امارات خواهد بود.
  5. نرخی که سایت در هنگام ثبت سفارش به شما اعلام می نماید نرخ تقریبی است. ممکن است کارشناسان ما برای اعلام نرخ دقیق حواله، با شما تماس بگیرند.
  6. در هنگام ثبت سفارش برای حواله وسترن یونیون دقت فرمایید که نام پاسپورتی گیرنده حواله را با دقت کافی وارد نمایید. در صورتی که حواله به نام اشتباهی ثبت شود، تغییر نام و اصلاح آن، شامل کارمزدی به مبلغ 25 دلار خواهد بود که می بایست مجددا پرداخت شود.
  7. بررسی اعتبار گیرنده حواله بر عهده شما می باشد. در صورتیکه گیرنده قصد کلاهبرداری داشته باشد، یا سرویس مورد نظر را به شما ارائه نکند، تراپی مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
  8. در صورتیکه وسترن یونیون ارسال حواله را Hold کند،( که این امر به دلایلی مثل وجود نام گیرنده در لیست سیاه، یا پرشدن ظرفیت دریافت گیرنده به وجود می آید) تراپی تنها مسئولیت پیگیری آن را، از طرف شما بر عهده خواهد داشت.
  9. به دلیل محدودیت هایی که در ارسال حواله وسترن یونیون وجود دارد، ممکن است ارسال حواله شما در طی چند قسمت انجام شود.
  10. در صورتی که برای اولین بار است که قصد ارسال حواله از طریق وسترن یونیون را دارید، لازم است که مدارک هویتی شما از قییل کارت ملی و تلفن ثابت، به تایید کارشناسان تراپی رسیده باشد. برای این امر لازم است که از طریق این آدرس ، نسبت به تکمیل فرم مورد نیار و ارسال اسکن کارت ملی خود برای ما اقدام فرمایید.
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر