از مهم ترین فاکتورهایی که قبل از انتخاب یکی از درگاه های پرداخت باید به آن توجه کافی داشته باشید، کارمزد خدمات ارائه شده توسط آن سیستم پرداخت است. در واقع اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که مبادلات ارزی زیادی در طی روز یا طی سال انجام می دهید، به منظور صرفه جویی در هزینه های خود باید حتما از کارمزدها اطلاع کافی داشته باشید. در این مقاله کارمزد پرفکت مانی برای انجام خدمات ارزی را برای شما دوستان عزیز آورده است. لطفا همراه ما باشید تا از هزینه ها و کارمزد انتقال پرفکت مانی اطلاعات لازم را به دست آورید.

کارمزد پرفکت مانی چقدر است؟

برای انجام تراکنش های مالی با پرفکت مانی، با توجه به نوع حساب و میزان تراکنش های مالی، کارمزد ها متفاوت خواهد بود. به طور مثال حساب هایی که از نظر پرفکت مانی رده بالاتر محسوب می شود، چون تراکنش های بیشتری دارد ، کارمزد کمتری برای آن ها از سوی پرفکت مانی در نظر گرفته شده است؛ و برعکس حساب های معمولی دارای کارمزد بیشتری می باشد.

بر همین اساس زمانی که اقدام به ساخت حساب پرفکت مانی کردید و وارد حساب کاربریتان شدید، می توانید در صفحه ی مربوط به fees یا کارمزد، از میزان کارمزد انتقال پرفکت مانی مطلع شوید.

کارمزد پرفکت مانی چقدره؟

چرا توجه به فاکتور کارمزد، در سیستم های پرداخت اهمیت دارد؟

دوست عزیز، نکته ی مهمی که در ارتباط با کارمزد وجود دارد، این است که برخی از درگاه های پرداخت ارزی، برای انتقال پول از حسابی به حساب دیگر ، راسال حوالجات ارزی و سایر خدمات ، درصدهای بالایی را به عنوان کارمزد در نظر می گیرند. تعیین میزان کارمزد بستگی دارد به نوع سیاست گذاری های مالی و قوانین آن شرکت مالی بین المللی.

به طور مثال برخی از این سیستم های مالی درصدی از مبلغ پرداختی را به عنوان کارمزد تراکنش در نظر می گیرند و در این صورت هر چه آن مبلغ بیشتر باشد، شما مجبور به پرداخت کارمزد بیشتری خواهید شد.

یا اینکه در یکسری از سیستم های ارزی بین المللی، هزینه انجام تراکنش یا همان کارمزد بر عهده گیرنده و در برخی دیگر از این سیستم ها، پرداخت کارمزد بر عهده فرستنده است. در این صورت اگر از قوانین مربوط به کارمزدها مطلع باشید، با توجه به میزان تراکنش ها، مبلغ تراکنش ها و به طور کلی نوع نیازهای خود می توانید درگاه پرداخت ارزی مناسب تری را انتخاب کنید.

از آنجا که پرفکت مانی یکی از شرکت های پرداخت بین المللی است که در بین کاربران خود از محبوبیت خاصی برخوردار است و به خصوص کاربران ایرانی بیشتر استفاده از پرفکت مانی را به دیگر درگاه های پرداخت ترجیح می دهند، در بخش بعدی انواع کارمزد پرفکت مانی برای انجام تراکنش ها را ذکر کرده ایم لطفا همچنان با ما همراه باشید.

کارمزد پرفکت مانی در واقع هزینه ای است که شما باید به ازای انجام تراکنش ها و نقل و انتقالات مالی به شرکت پرفکت مانی بپردازید. کارمزد انتقال پرفکت مانی برای حساب Perfect Money وریفای شده کمتر می باشد؛ و به طور کلی برای هر نوع نقل و انتقال ارزی در پرفکت مانی، درصد کارمزد تراکنش پرفکت مانی متفاوتی در نظر گرفته می شود.

انواع کارمزد پرفکت مانی (کارمزد انتقال پرفکت مانی)

به طور کلی، کارمزد حساب پرفکت مانی برای تمامی کاربران محترم این سیستم پرداخت به حداقل رسیده است و شما می توانید کاملا اطمینان حاصل کنید که پرفکت مانی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین درگاه های پرداخت بین المللی است. در واقع پرفکت مانی را می توانید یک شرکت مالی ارزی بسیار معتبر و مطمئن در نظر بگیرید که هدف اصلی آن فراهم آوردن یک شرایط عالی، مطلوب و کاربرپسند برای تمامی مشتریان می باشد و سیاست های مالی آن لحظه ای و کوتاه مدت نیست، بلکه بسیار پایدار و مطمئن است.

انواع کارمزد انتقال پرفکت مانی

انواع کارمزد تراکنش پرفکت مانی با توجه به نوع تراکنش عبارتست از :

کارمزد پرفکت مانی برای شارژ حساب پرفکت مانی

  • شارژ wire : 0.5 درصد کارمزد برای حساب های وریفای شده
  • شارژ با بیت کوین : 0.0 درصد کارمزد

کارمزد تبدیل ارز

  • EUR/USD : مطابق با نرخ ارز در بازار
  • USD/EUR : مطابق با نرخ ارز در بازار

کارمزد نقل و انتقالات ارزی

  • کارمزد انتقال پرفکت مانی برای حساب های پریمیوم : 0.5 درصد
  • کارمزد انتقال پرفکت مانی برای حساب های وریفای شده : 0.5 درصد
  • کارمزد انتقال پرفکت مانی برای حساب های وریفای نشده : 1.99 درصد

کارمزد پرفکت مانی برای برداشت

  • انتقال  wire : از 2.85 درصد به اضافه ی کارمزد بانک
  • انتقال بیت کوین : اکسپرس 0.5 درصد به اضافه ی 10 دلار

کارمزدهای امنیتی

  • پیامک های اعلان : 0.1 دلار
  • خدمات سالانه : 0 دلار
  • خدمات بازیابی اکانت پرفکت مانی : 100 دلار

به این ترتیب شما می توانید با در نظر گرفتن انواع کارمزد تراکنش پرفکت مانی، محاسبات لازم را انجام دهید و سپس برای نقل و انتقالات ارزی اقدام نمائید.

کلام پایانی

اکنون شما می دانید که کارمزد پرفکت مانی چقدر است و دیگر برای استفاده از این درگاه پرداخت چندان دغدغه ای برای پرداخت کارمزد ندارید؛ به این دلیل که کارمزد پرفکت مانی همانطور که ملاحظه کردید، حداقل میزان ممکن است و شما برای انجام هر تراکنش ارزی، لازم نیست هزینه های اضافه ای به عنوان کارمزد بپردازید.

شما با در نظر داشت کارمزد انتقال پرفکت مانی، در هزینه های خود به میزان قابل توجهی صرفه جویی خواهید کرد، چرا که این سیستم مالی بین المللی کارمزد تراکنش پرفکت مانی را با هدف رضایت مندی کامل مشتریان مشخص و معین کرده است.

تاریخ انتشار 08 آذر 1400
نویسنده  سحر طاهری
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر