به نظر میرسد شرکت والمارت (Walmart  ) به دنبال سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال گام‌های خود را در مسیر شرکت بزرگ فیسبوک برداشته است. والمارت (Walmart  ) ، این غول بزرگ در میان شرکت‌های خرده فروشی، در جستجوی راهی برای به ثبت رساندن اختراع برای استفاده از ارز دیجیتال گره خورده با ارز سنتی فیات می‌باشد که می‌تواند باعث انجام معاملات ارزان‌تر و سریع‌تر و همچنین بسیار مطمئن‌تر را امکان پذیر کند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال خود، تا پایان این مقاله با تراپی همراه شوید.

تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال

با شرکت بزرگ والمارت (Walmart  ) آشنا شوید

شرکت والمارت (Walmart  ) یک شرکت خرده فروشی چند ملیتی آمریکایی است که زنجیره‌ای از سوپر مارکت‌ها ، فروشگاه‌های هموراه تخفیف و فروشگاه‌های مواد غذایی را اداره می‌کند که مقر آن در بنتونویل ، آرکانزاس است. این شرکت توسط سام والتون در سال 1962 تاسیس شد و به طور رسمی فعالیت خود را در 31 اکتبر 1969 آغاز نمود و تا 30 اپریل سال 2019 والمارت (Walmart  ) ، 11368 فروشگاه در 27 کشور که تحت 55 عنوان مختلف در حال فعالیت هستند را اداره می‌کند.

این شرکت تحت نام والمارت (Walmart) در ایالات متحده و کانادا فعالیت می‌کند و با نام در مکزیک و آمریکای مرکزی مشغول به کار است. همچنین نام شعبه‌ای از فروشگاه والمارت که در اگلیس وجود دارد Asda است و در ژاپن با نام Seiyu Group مشغول به کار است. فروشگاه والمارت (Walmart  ) به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فروشگاه‌ها در هند شناخته شده است.

فروشگاه والمارت در آرژانتین، شیلی، کانادا و آفریقای جنوبی به صورت عمده فروشی کار می‌کند. از آگوست 2018 والمارت (Walmart  ) تنها 20 درصد سهام این شرکت که در برزیل در اختیار داشت بسیار ناچیز بود و تنها 20 درصد از سهام شرکت به حساب می‌آمد و شرکت خصوصی Advent International دارای مالکیت 80 درصدی از سهام این شرکت است.

طبق گزارشات Fortune Global 500 در سال 2018، والمارت (Walmart  ) بزرگترین شرکت در دنیا است با درآمدی به اندازه‌ی 500 بیلیون دلار آمریکا. همچنین با 2.2 میلیون کارمند خصوصی، دارای بیشترین تعداد کارمند در جهان است.

شرکت والمارت (Walmart  ) یک کسب و کار مبادله‌ی عمومی خانوادگی است که توسط خانواده‌ی والمارت اداره و کنترل می‌شود. سام والتون بیش از 50 درصد والمارت را از طریق شرکت هلدینگ خود، یعنی Walton Enterprises و از طریق دارایی‌های فردی خود در اختیار دارند. والمارت بزرگترین خرده فروش مواد غذایی ایالات متحده در سال 2019 بود و 65 درصد از فروش 510.329 میلیارد دلاری والمارت در ایالات متحده آمریکا از طریق والمارت بوده است.

تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال

در ادمه به ذکر جزئیاتی در خصوص تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال خواهیم پرداخت، همواره با ما همراه باشید.

جزئیات خبر تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال خود

چنانچه تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال خود به نتیجه نرسد،  بنتونویل ، مالک والمارت مستقر در آرکانزاس ، به ارائه‌ی سکه‌ی رمزنگاری شده، مشابه با سکه‌ی دیجیتالی پیشنهادی فیس بوک یعنی Libra، نائل نخواهد شد. كوری لوندبرگ ، سخنگوی والمارت ، در ایمیلی نوشت: "ما هیچ برنامه ای برای این حق ثبت اختراع در حال حاضر نداریم."

در برنامه والمارت برای ثبت ارز دیجیتال که در 29 ژانویه توسط Walmart Apollo LLC ثبت شده است ، این شرکت اعلام کرده است که می‌خواهد روشی را برای ایجاد ارز دیجیتال به ثبت برساند که معاملات را در یک blockchain ، یک دفترچه دیجیتال شبیه به یک ارز دیجیتال قدرتمند مثل بیت کوین ثبت کند. این شرکت قصد دارد اطلاعات تراکنش با تاریخچه خرید مشتری و ذخیره آن‌ها با یکدیگر همپوشانی پیدا کند.

والمارت در خط مقدم پذیرش فناوری blockchain بوده است و در حال حاضر از blockchain برای ردیابی محصولات در امتداد زنجیره تأمین خود استفاده می‌کند. شرکت‌های دیگر به دنبال صدور سکه‌های دیجیتال، به جای امتیاز وفاداری یا استفاده از توکن‌ها برای تسهیل معاملات سریع‌تر و ارزان‌تر از سیستم‌های پرداخت فعلی هستند.

در پی تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال ، بازرگانان دیگر نیز مدت هاست که به دنبال راه‌های کاهش هزینه‌های پرداخت با استفاده از شبکه‌های پرداخت الکترونیکی مانند شرکت ویزا و مسترکارت هستند. در گزارشی از برنامه‌های فیس بوک نیز در اوایل سال جاری برای ایجاد یک سکه دیجیتالی برای استفاده جهت خرید کالا و خدمات توسط کاربران شبکه اجتماعی آن خبر داده شده است که با  واکنش جدی از سوی قانون‌گزاران و مشتریان در رابطه با نگرانی آن‌ها در مورد حریم خصوصی و اثرات منفی احتمالی بر سیستم مالی ایالات متحده روبرو شده است

در این مقاله سعی کردیم مطالبی را در مورد تلاش والمارت برای ثبت ارز دیجیتال برای شما عنوان کنیم. امید است مطالب گفته شده مورد رضایت شما واقع شده باشد.

تاریخ انتشار 17 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر